Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 14
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Ortaokul öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik motivasyonları ile derslerde teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi

Internatıonal Educatıon Congress - EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.841-853, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Türkçe öğretmenlerinin eğitimde teknoloji entegrasyonu göstergeleri ile bireysel yenilikçiliklerinin incelenmesi

Internatıonal Educatıon Congress - EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.672-683, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Ortaokul öğretmenlerinin dijital okuryazarlık ve küresel yetkinliklerinin incelenmesi

Internatıonal Educatıon Congress - EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.506-520, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Öğrenmede görsel mizah kullanımının kısa süreli bellek performansı üzerindeki etkisi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, cilt.2020, ss.1661-1663, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Okul öncesi eğitimi için bir müzik etkinlik kitabının tasarımı ve geliştirilmesi: Uygulamadan edinilen ön bulgular

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.613-615, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Uzaktan eğitime yönelik ilişkisel bir çalışma: İngilizce öğretmeni adaylarının çevrimiçi öğrenme tutumları

5th International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology (ICDET 2019), Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, cilt.2019, ss.156-169, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Yaratıcılık Özyeterliliği Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Ön bulgular

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, cilt.2019, ss.181-182, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Associations between attitude towards using technology ineducation and use of social networking services

10th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA 2019), Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.2019, ss.18, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Adaptation of design self-efficacy scale into Turkish: Preliminary findings

International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2019, cilt.2019, ss.46, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Öğretmen adaylarının müziksel davranışları ile psikolojik durumları arasındaki ilişkiler

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.2018, ss.199-205, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Pedagojik formasyonda psikolojik fırsatlar

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.2018, ss.3370-3373, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Pedagojik formasyon öğrencilerinin mizah tarzları ve mizahla başa çıkma davranışlarının stres, kaygı ve depresyonla ilişkisi

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2303-2308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Association between American Preservice Teachers' Personal Differences and Their Facebook Use

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2015, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, cilt.2015, sa.1, ss.1577-1584, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Association between Preservice Teachers’ Personal Differences and Their Facebook Use: A Comparative Study in Turkey and the USA

EdMedia 2014 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Tampere, Finlandiya, 23 - 26 Haziran 2014, cilt.2014, sa.1, ss.741-750, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Preservice Teachers’ Personality, Motives, Motivation, and Attitudes Associated with the Use of Social Network Services: Facebook Case

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2012, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2012, cilt.2012, sa.1, ss.95-102, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Personal Pronouns as Indicators of Interpersonal Interaction in an Online Learning Environment

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2010, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Mart - 02 Nisan 2010, cilt.2010, sa.1, ss.292-298, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 7

3. Teknoloji korkusu

Eğitim bilimleri alanında uluslararası araştırmalar VII, Çelikten Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.115-138, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Teknolojinin anlamının gelişimi ve insan teknoloji ilişkisi

Eğitim bilimleri alanında uluslararası araştırmalar VI, Semra Kıranlı Güngör, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.311-324, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

5. UNIX işletim dizgesi

Gece Kitaplığı, Ankara, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Sorunlu Internet kullanımı, çalgı çalışma süresi ve çalgı başarısı

Eğitim bilimleri alanında akademik çalışmalar, A. Kadir Sönmez, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.89-110, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Preservice Teachers’ Personality, Motives, Motivation, and Attitudes Associated with the Use of Social Network Services: Facebook Case

Research highlights in technology and teacher education 2012, Maddux C.D.,Gibson D., Editör, Society for Information Technology & Teacher Education, North Carolina, ss.109-116, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

50

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

420

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (Sobiad)

63

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

88

Toplam Atıf Sayısı

165

Proje

5

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları