Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (11)
1. Dijital Pazarlamada Sohbet Robotlarının Stratejik Önemi: ‘Fly by Sign’ Örneği
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.16, ss.94-109, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Dijital Aktivizm ve Toplumsal Cinsiyet Odağındaki Araştırmaların Bibliyometrik Analizi: Mevcut Eğilimler ve Gelecek Yönelimler
Akdeniz Kadın Çalışmaları ve Toplumsal Cinsiyet Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.124-147, 2025 (Hakemli Dergi)
10. Kriz İletişiminde Femvertising Stratejisinin Kullanımı: Dardanel Ton “Elinize Sağlık“ Reklamı Örneği .
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.259-282, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD)
, cilt.4, sa.9, ss.602-626, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Hegemonik Erkekliğin Medyadaki İnsası ve Temsili: Survivor 2017 Program İncelemesi.
Middle Black Sea Journal of Communication Studies
, sa.2(2), ss.26-40, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Reklamlar ve Diziler Bağlamında Bir Popüler Kültür İncelemesi: Muhteşem Yüzyıl DizisininReklam Metinlerine Etkisi
Global Media Journal
, cilt.7, sa.13, ss.137-150, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Tüketim Kültürü Bağlamında Bir Mekân Değerlendirmesi Olarak Kahve Kafelerin Üniversite Öğrencileri Tarafından Tüketimi
Journal of Strategic Research in Social Science
, cilt.3, sa.2, ss.59-84, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü
Global Media Journal
, cilt.6, sa.12, ss.387-410, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Reklamlarda Beden Temsili Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme: Cosmopolitan ve Ala Dergileri Örneğinde
Akdeniz İletişim
, sa.22, ss.41-60, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
12. A Study on the Websites of Digital Advertising Agencies in Antalya
International Symposium On Human And Social Sciences, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, sa.1967, ss.22, (Özet Bildiri)
16. Tüketim Kültürü ve Diziler Bağlamında Bir İnceleme: Second Screen Uygulaması Olarak “Ekranda” Örneği
2.International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.521-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
12. Reklam Araştırmalarında Etnografi ve Netnografi Tekniklerinin Kullanımı
Reklam Araştırmaları, Süleyman Karaçor,Merve Gençyürek Erdoğan,Burçe Akcan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.289-307, 2021
13. Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek
Reklam Araştırmaları, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.129-154, 2019