Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

TELEVİZYON DİZİLERİNDE MİLLİ KİMLİĞİN YENİDEN ÜRETİMİ : BİR POPÜLER KÜLTÜR İNCELEMESİ OLARAK “TEŞKİLAT” DİZİSİ

ISARC 7. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Antalya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2025, ss.125-126, (Özet Bildiri) Creative Commons License

REKLAMLARDA KOLEKTİVİZM: ‘SABANCI CUMHURİYET SEFERBERLİĞİ’ SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYASI REKLAMLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

ISARC 7. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Antalya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2025, ss.113-124, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

DOCUMENT ANALYSIS ON THESES ON “NATIVE ADVERTISING” IN TURKEY

INTERNATIONAL PARIS CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES - IX, Paris, Fransa, 25 - 27 Ağustos 2023, ss.573-583, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

TÜRKİYE’DE YAPILAN DOĞAL REKLAM KONULU TEZLER ÜZERİNE DOKÜMAN ANALİZİ

INTERNATIONAL PARIS CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES - IX, Paris, Fransa, 25 - 27 Ağustos 2023, ss.1-2

Türkiye'nin İlk Yerli Otomobili TOGG'un Reklam Filminin Yaratıcı Stratejiler Bağlamında Analizi

5. International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 26 Temmuz - 28 Ağustos 2023, ss.129-141 Creative Commons License

DİJİTAL DÜNYADA REKLAM AJANSLARININ VAR OLMA SAVAŞI

IV. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 4 - 08 Ağustos 2023, ss.33-34 Creative Commons License

ANALYSING THE ADVERTISEMENT FILM OF TOGG, TURKEY'S FIRST DOMESTIC AUTOMOBILE, IN THE CONTEXT OF CREATIVE STRATEGIES

V-International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Temmuz 2023, ss.2, (Özet Bildiri) Creative Commons License

“Tüketim Toplumunda Sağlıklı Olma Trendi: Yeni Pınar Protein Süt Reklamı Üzerine Bir Değerlendirme”

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.25, (Özet Bildiri)

Kadın Dergilerinde Yayımlanan Reklamlarda 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nün Sunumuna Dair Bir İnceleme

ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2018, ss.159, (Özet Bildiri)

Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme

16th International Symposium Communication in The Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.773-774, (Özet Bildiri)

A Study on the Websites of Digital Advertising Agencies in Antalya

International Symposium On Human And Social Sciences, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, sa.1967, ss.22, (Özet Bildiri)

Bir Alternatif Reklam Türü Olarak Viral Reklamlar, Özellikleri ve Türkiye'den Viral Reklam Uygulamaları

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.81, (Özet Bildiri)

Tüketim Kültürü ve Diziler Bağlamında Bir İnceleme: Second Screen Uygulaması Olarak “Ekranda” Örneği

2.International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.521-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

THE FUTURE OF ADVERTISING AGENCIES: RESEARCH ON ADVERTISING PRACTITIONERS IN THE DIGITAL AGE

Reklamcılık Alanında Uluslararası Araştırmalar – I, Doç. Dr. Arzu Kazaz, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.43-66, 2025

Kültür Turizmi Kapsamında THY'nin Frig Vadisi Reklamının Kültürel Miras Aktarımı Bağlamında Betimsel Analizi

Yeni Medya ve Dijital Yayıncılık - I, Dr. Öğr. Üyesi Özgür ASLAN, Editör, Pa Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.1-22, 2025

AKP VE CHP SİYASİ REKLAMLARDA DİJİTAL YERLİLERE NE VAAT EDİYOR? 2023 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİM KAMPANYASI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI - 10, Prof. Dr. Filiz Balta PELTEKOĞLU Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.59-80, 2023 Creative Commons License

REKLAMI REKLAMLA ELEŞTİRMEK: FAST FOOD TEMALI YIKICI REKLAMLARIN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler-3, Prof. Dr. Ali Kutlu, Editör, PLATANUS YAYIN GRUBU, Ankara, ss.101-118, 2023 Creative Commons License

TÜRKİYE’NİN LOVEMARK’LARININ DİJİTAL İLETİŞİMİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Betül Çepni Şener, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.39-54, 2023 Creative Commons License

A CONTENT ANALYSIS ON DIGITALIZING ADVERTISING AWARDS IN A DIGITALIZED WORLD

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Serap Sarıbaş,Turgay Akkuş, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.1341-1358, 2023 Creative Commons License

Gündem Bağlantılı Reklam Örneği Olarak Turkcell “Gönül Bağı” Reklam Filmlerinin Analizi

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Serap Sarıbaş,Turgay Akkuş, Editör, Duvar Yayınevi , İzmir, ss.1323-1340, 2023 Creative Commons License

Metaverse’s First Major Christian Community: Holy Bibles NFT as a Metachurch and Metamissionary in the Metaverse

Pioneer and Contemporary Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Assoc. Prof. Adem KARA,Ph.D,Dr. Recai BAZACİR, Editör, Duvar Yayınevi , İzmir, ss.339-363, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Geleceğin Reklamcılarının Reklamın Geleceğine Dair Değerlendirmeleri

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12 , Meryem Bulut & Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.705-717, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Reklam Araştırmalarında Etnografi ve Netnografi Tekniklerinin Kullanımı

Reklam Araştırmaları, Süleyman Karaçor,Merve Gençyürek Erdoğan,Burçe Akcan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.289-307, 2021

A Semiotic Analysis on TV Ads with the ‘Milky Snacks’ Emphasis as Part of Consumerist Culture and Healthy Nutrition Trend

Contemporary Services Managment Issues, Pelit,E., Soybalı, H.H., and Avan, A., Editör, Peter Lang, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien, ss.129-148, 2018
Metrikler

Yayın

46

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları