SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kriz İletişiminde Femvertising Stratejisinin Kullanımı: Dardanel Ton “Elinize Sağlık“ Reklamı Örneği .
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.259-282, 2022 (Hakemli Dergi)


Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD)
, cilt.4, sa.9, ss.602-626, 2022 (Hakemli Dergi)

Hegemonik Erkekliğin Medyadaki İnsası ve Temsili: Survivor 2017 Program İncelemesi.
Middle Black Sea Journal of Communication Studies
, sa.2(2), ss.26-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Reklamlar ve Diziler Bağlamında Bir Popüler Kültür İncelemesi: Muhteşem Yüzyıl DizisininReklam Metinlerine Etkisi
Global Media Journal
, cilt.7, sa.13, ss.137-150, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketim Kültürü Bağlamında Bir Mekân Değerlendirmesi Olarak Kahve Kafelerin Üniversite Öğrencileri Tarafından Tüketimi
Journal of Strategic Research in Social Science
, cilt.3, sa.2, ss.59-84, 2016 (Hakemli Dergi)
Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü
Global Media Journal
, cilt.6, sa.12, ss.387-410, 2016 (Hakemli Dergi)
Reklamlarda Beden Temsili Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme: Cosmopolitan ve Ala Dergileri Örneğinde
Akdeniz İletişim
, sa.22, ss.41-60, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
A Study on the Websites of Digital Advertising Agencies in Antalya
International Symposium On Human And Social Sciences, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, sa.1967, ss.22
Tüketim Kültürü ve Diziler Bağlamında Bir İnceleme: Second Screen Uygulaması Olarak “Ekranda” Örneği
2.International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.521-532
Kitaplar
THE FUTURE OF ADVERTISING AGENCIES: RESEARCH ON ADVERTISING PRACTITIONERS IN THE DIGITAL AGE
Reklamcılık Alanında Uluslararası Araştırmalar – I, Doç. Dr. Arzu Kazaz, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.43-66, 2025
Kültür Turizmi Kapsamında THY'nin Frig Vadisi Reklamının Kültürel Miras Aktarımı Bağlamında Betimsel Analizi
Yeni Medya ve Dijital Yayıncılık - I, Dr. Öğr. Üyesi Özgür ASLAN, Editör, Pa Paradigma Akademi Yayınları, Çanakkale, ss.1-22, 2025
Reklam Araştırmalarında Etnografi ve Netnografi Tekniklerinin Kullanımı
Reklam Araştırmaları, Süleyman Karaçor,Merve Gençyürek Erdoğan,Burçe Akcan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.289-307, 2021
Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek
Reklam Araştırmaları, Ömer Kutlu, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.129-154, 2019