Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi, cilt.13, sa.2, ss.149-154, 2023 (Hakemli Dergi)
Marka uzmanı Van Dyck, sektörde başarılı olmak için en iyi uygulama kılavuzunu oluşturmak
amacıyla reklamcılık hakkındaki en son düşünceleri sindirilebilir bir kurallar listesi halinde sentezlediği
kitabında 21. yüzyılda reklamcılık için önemli bir rehber sunuyor. Dijital teknolojinin dönüştürdüğü
reklam dünyasında, mevcut ve aday reklamcıların başarılı / işe yarayan reklamlar yaratmak için bilmesi
gerekenleri ortaya koyuyor. Günümüzde reklam profesyonellerini etkileyen bazı temel konuları ele
alan kitap, özellikle reklamverenlerin giderek güçlenen tüketicilerle küresel ve yerel ölçekte çoklu
kanallarda nasıl etkileşim kurabileceklerine odaklanıyor. Önemli global markaların Effie ödüllü
kampanyalarının örnek olay incelemeleriyle desteklenen kitapta, okuyuculara modern reklamcılığın
değişen gereksinimlerini karşılamaları ve sürekli değerini kanıtlayan heyecan verici kampanyalar
tasarlamaları için içgörü ve uzmanlık sağlıyor. “Bu çağda etkili reklam nasıl yapılır?” sorusunun peşine
düşen yazar reklamın pazarlama iletişimindeki yeni yerine açıklık getirirken okuyucularına da farklı
bir perspektif sunuyor. Reklamcılığın dijital çağda var olma savaşına ve yeni tüketiciye ulaşabilmek için
geçirdiği dönüşüme güncel örneklerle değinilen kitapta “20. yüzyıl reklamcılığı öldü, 21. yüzyıl
reklamcılığının ise hayatına devam edebilmesi için kendisini yeniden yaratması gerekmekte” mottosu ile dijital
çağın kuralları yeniden yazılıyor.