Atıf Formatları
“ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Adalı, " “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.149-154, 2023

Adalı, G. 2023. “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2 , 149-154.

Adalı, G., (2023). “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME. Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, 149-154.

Adalı, GÜLTEN. " “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME," Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, 149-154, 2023

Adalı, GÜLTEN. " “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.149-154, 2023

Adalı, G. (2023) . " “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME." Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.149-154.

@article{article, author={GÜLTEN ADALI}, title={ “ADVERTISING TRANSFORMED: THE NEW RULES FOR THE DIGITAL AGE” KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={ Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={149-154} }