Doç. Dr. GÜLNAR ÖZYILDIRIM


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Yönetimi


WoS Araştırma Alanları:


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi ve Teftiş

E-posta: gulnarozyildirim@akdeniz.edu.tr
Web: https://avesis.akdeniz.edu.tr/gulnarozyildirim
Ofis: 351
Posta Adresi: Akdeniz üniversitesi, eğitim fakültesi, B blok 3. kat no 351 antalya

Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

227

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

227

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2018

2014 - 2018

Doktora

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2011 - 2014

2011 - 2014

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2006 - 2010

2006 - 2010

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2018 - 2022

2018 - 2022

Araştırma Görevlisi Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2013 - 2018

2013 - 2018

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans Seminer

Yüksek Lisans Uzmanlık Alan

Eğitim Yönetiminde ve Denetiminde Etik

Denetimde Yeni Yaklaşımlar

Yüksek Lisans Danışmanlık

Eğitim Yönetiminde ve Denetiminde Etik

Dönem Projesi

Denetimde Yeni Yaklaşımlar

Dönem Projesi

Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi

Yüksek Lisans Seminer

Lisans

Lisans

Eğitimde Ahlak ve Etik

Karakter ve Değerler Eğitimi

Sınıf Yönetimi

Eğitim Hukuku

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim

Eğitimde Ahlak ve Etik

Bilim ve Araştırma Etiği

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile sınav kaygıları arasındaki ilişki

ÖZYILDIRIM G.

EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine ilişkin özyeterlik inançları.

ÖZYILDIRIM G.

EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Örgütsel Yalnızlık Ölçeğinin Geliştirilmesi

KAYIKÇI K., ÖZYILDIRIM G.

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.499-500, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Düzeyi İle Sınıf Yönetimi İnançları Arasındaki İlişki

SABANCI A., Özyıldırım G.

V th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.487-488, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

5. The reliability and validity study of Behaviour and Instructional Management Scale in Turkish context

Özyıldırım G., SABANCI A.

International AGP Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 - 29 Ocak 2018, ss.59-60, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

6. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Etiksel Olaylara Yönelik Algıları

Sabancı A., ÖZYILDIRIM G.

9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.50-51, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bünyesindeki Maarif Müfettişleri Biriminin Örgütsel Yalnızlık Açısından İncelenmesi

ÖZYILDIRIM G., Kayıkçı K.

9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.23-24, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Beliefs About Classroom Management According To Some Variables

ÖZYILDIRIM G., Özyıldırım Gümüş F.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.306-308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

9. Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Ethical Sensitivities in Terms of Some Variables

ÖZYILDIRIM G., Özyıldırım Gümüş F.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.303-305, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

14. Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitimin Ekonomi Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

KARATAŞ S., ÖZYILDIRIM G., SU A.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

15. Okul Yöneticilerinin Denetmenler İle Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri

KAYIKÇI K., ÖZYILDIRIM G., ÖZDEMİR İ.

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)

2015

2015

16. Türkiye'de Denetim Anlayışı ve Uygulamalarındaki Değişmeler Hakkında Okul Müdürlerinin Görüşleri

KAYIKÇI K., ÖZDEMİR İ., ÖZYILDIRIM G.

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.27, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. Okul Yöneticilerinin Denetmenler ile Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri

KAYIKÇI K., ÖZYILDIRIM G., öZDEMİR İ.

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)

2014

2014

20. How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study

AKSU M., ÖZYILDIRIM G.

INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2013

2013

21. How Do Educational Administrators See Theory and Practice Relations?.

AKSU M., AKSU T., ÖZYILDIRIM G.

ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

2013

2013

22. How do educational administrators see theory and practice relations? A Phenomenological Study

AKSU M., AKSU T., Özyıldırım G.

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

23. English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study

SABANCI A., İmşir R., ÖZYILDIRIM G.

The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

24. English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study

SABANCI A., İmşir R., ÖZYILDIRIM G.

The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

2. A Socio-Ecological Approach To Understanding Teacher Education For Sustainable Development

ÖZYILDIRIM G.

International Research In Education Sciences, Nurten ÖZÇELİK, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.53-73, 2022

2016

2016

3. Denetmenlerin Karşılaştıkları Sorun Durumlarına İlişkin Çözümlemelerinin Etik Türleri Açısından Değerlendirilmesi

SABANCI A., Özyıldırım G., Engür A.

Eğitime Dönüş, Doç. Dr. Emine BABAOĞLAN Yard. Doç. Dr. Erkan KIRAL Dr. Adem ÇİLEK, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.35-53, 2016

2016

2016

4. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgiye Erişim Ve Bilgiyi Değerlendirmedeki Tutum Ve Davranışları İle Bu Süreçte Karşılaştıkları Sorunlar

SABANCI A., Özyıldırım G., Engür A.

Eğitime Dönüş, Doç. Dr. Emine BABAOĞLAN Yard. Doç. Dr. Erkan KIRAL Dr. Adem ÇİLEK, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.54-70, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

5. Supervision as a Personnel Development Device

KAYIKÇI K., ÖZYILDIRIM G.

Progress in Education, Roberta V. Nata, Editör, NOVA Publications , New York, ss.87-106, 2016


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1