SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
5
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
25
Reflective Thinking and Probabilistic Thinking: An Example of Elementary School Students.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.13, sa.1, ss.43-56, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Pre-Service Teachers’ Beliefs on Behavior and Instructional Management on Their State of Liking of Children
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.1, ss.143-165, 2020 (Hakemli Dergi)
ÖRGÜTSEL YALNIZLIK ANKETİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE İL MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN ÖRGÜTSEL YALNIZLIKLARININ İNCELENMESİ
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.11, sa.52, ss.137-164, 2019 (Hakemli Dergi)
Loneliness of Supervisors: Its Causes and Their Coping Ways
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1500-1524, 2019 (ESCI)

Relationship Between Classroom Management Beliefs and Ethical Sensitivity Levels of Preservice Elementary Mathematics Teachers
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.8, sa.2, ss.131-155, 2019 (Hakemli Dergi)
Örgütsel Yalnızlık Anketinin Geliştirilmesi ve İl Maarif Müfettişlerinin Örgütsel Yalnızlıklarının İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.52, ss.137-164, 2019 (Hakemli Dergi)

Yönetici ve Öğretmenler Hakkında İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Yansıyan Disiplin Sorunlarının İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.1, ss.78-102, 2016 (Hakemli Dergi)
Theory-practice relations: the views of school administrators
Contemporary Educational Leadership
, cilt.2, sa.1, ss.72-95, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effect of ICT Usage on the Classroom Management: A Case Study in Language Teaching
INTERNATIONAL REVIEW OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES
, cilt.7, sa.1, ss.232-245, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile sınav kaygıları arasındaki ilişki
EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine ilişkin özyeterlik inançları.
EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
Örgütsel Yalnızlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.499-500, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Etiksel Olaylara Yönelik Algıları
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.50-51, (Özet Bildiri)
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bünyesindeki Maarif Müfettişleri Biriminin Örgütsel Yalnızlık Açısından İncelenmesi
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.23-24, (Özet Bildiri)
Akademisyenlerin Görüşlerine Göre Soruşturmacı Olarak Soruşturma Süreçlerinde Etik İlke ve Kurallara Uygun Davranma Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması
VIII. Uluslararasi Eğitim Denetimi Kongres, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.19, (Tam Metin Bildiri)
Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitimin Ekonomi Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Okul Yöneticilerinin Denetmenler İle Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri
VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)
Türkiye'de Denetim Anlayışı ve Uygulamalarındaki Değişmeler Hakkında Okul Müdürlerinin Görüşleri
7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.27, (Özet Bildiri)
Okul Yöneticilerinin Denetmenler ile Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri
7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)
Supervısors’ And Admınıstrators’ Understandıng And Teachers’ Expectatıons Of Supervısıon To Glıckman’s Developmental Model
WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.59, (Tam Metin Bildiri)
Supervısors’ And Admınıstrators’ Understandıng And Teachers’ Expectatıons Of Supervısıon To Glıckman’s Developmental Model
WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.59, (Tam Metin Bildiri)
How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study
INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
How Do Educational Administrators See Theory and Practice Relations?.
ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
How do educational administrators see theory and practice relations? A Phenomenological Study
ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study
The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99, (Tam Metin Bildiri)
English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study
The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5