Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 25
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile sınav kaygıları arasındaki ilişki

EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine ilişkin özyeterlik inançları.

EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

Örgütsel Yalnızlık Ölçeğinin Geliştirilmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.499-500, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Düzeyi İle Sınıf Yönetimi İnançları Arasındaki İlişki

V th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.487-488, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

The reliability and validity study of Behaviour and Instructional Management Scale in Turkish context

International AGP Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 - 29 Ocak 2018, ss.59-60, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Etiksel Olaylara Yönelik Algıları

9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.50-51, (Özet Bildiri)

İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bünyesindeki Maarif Müfettişleri Biriminin Örgütsel Yalnızlık Açısından İncelenmesi

9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.23-24, (Özet Bildiri)

An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Beliefs About Classroom Management According To Some Variables

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.306-308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Ethical Sensitivities in Terms of Some Variables

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.303-305, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitimin Ekonomi Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Denetmenler İle Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)

Türkiye'de Denetim Anlayışı ve Uygulamalarındaki Değişmeler Hakkında Okul Müdürlerinin Görüşleri

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.27, (Özet Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Denetmenler ile Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri

7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71, (Özet Bildiri)

How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study

INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

How Do Educational Administrators See Theory and Practice Relations?.

ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

How do educational administrators see theory and practice relations? A Phenomenological Study

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study

The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99, (Tam Metin Bildiri)

English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study

The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

A Socio-Ecological Approach To Understanding Teacher Education For Sustainable Development

International Research In Education Sciences, Nurten ÖZÇELİK, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.53-73, 2022

Denetmenlerin Karşılaştıkları Sorun Durumlarına İlişkin Çözümlemelerinin Etik Türleri Açısından Değerlendirilmesi

Eğitime Dönüş, Doç. Dr. Emine BABAOĞLAN Yard. Doç. Dr. Erkan KIRAL Dr. Adem ÇİLEK, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.35-53, 2016

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgiye Erişim Ve Bilgiyi Değerlendirmedeki Tutum Ve Davranışları İle Bu Süreçte Karşılaştıkları Sorunlar

Eğitime Dönüş, Doç. Dr. Emine BABAOĞLAN Yard. Doç. Dr. Erkan KIRAL Dr. Adem ÇİLEK, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.54-70, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Supervision as a Personnel Development Device

Progress in Education, Roberta V. Nata, Editör, NOVA Publications , New York, ss.87-106, 2016
Metrikler

Yayın

61

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

227

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

227

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları