SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reflective Thinking and Probabilistic Thinking: An Example of Elementary School Students.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.13, sa.1, ss.43-56, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Pre-Service Teachers’ Beliefs on Behavior and Instructional Management on Their State of Liking of Children
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.1, ss.143-165, 2020 (Hakemli Dergi)
Loneliness of Supervisors: Its Causes and Their Coping Ways
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1500-1524, 2019 (ESCI)
ÖRGÜTSEL YALNIZLIK ANKETİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE İL MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN ÖRGÜTSEL YALNIZLIKLARININ İNCELENMESİ
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.11, sa.52, ss.137-164, 2019 (Hakemli Dergi)
Relationship Between Classroom Management Beliefs and Ethical Sensitivity Levels of Preservice Elementary Mathematics Teachers
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.8, sa.2, ss.131-155, 2019 (Hakemli Dergi)
The Assessment On The Applıcation Of School Administrator Selection In Turkey Related To Competency And Career Principles Of Human Resource Management
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.7, ss.270-297, 2017 (Hakemli Dergi)
Theory-practice relations: the views of school administrators
Contemporary Educational Leadership
, cilt.2, sa.1, ss.72-95, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effect of ICT Usage on the Classroom Management: A Case Study in Language Teaching
INTERNATIONAL REVIEW OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES
, cilt.7, sa.1, ss.232-245, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile sınav kaygıları arasındaki ilişki
EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.1
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine ilişkin özyeterlik inançları.
EYFOR-X, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, ss.2
Örgütsel Yalnızlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.499-500
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Etiksel Olaylara Yönelik Algıları
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.50-51
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bünyesindeki Maarif Müfettişleri Biriminin Örgütsel Yalnızlık Açısından İncelenmesi
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.23-24
Akademisyenlerin Görüşlerine Göre Soruşturmacı Olarak Soruşturma Süreçlerinde Etik İlke ve Kurallara Uygun Davranma Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması
VIII. Uluslararasi Eğitim Denetimi Kongres, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.19
Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitimin Ekonomi Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.1-10
Türkiye'de Denetim Anlayışı ve Uygulamalarındaki Değişmeler Hakkında Okul Müdürlerinin Görüşleri
7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.27
Okul Yöneticilerinin Denetmenler ile Yaşadıkları Çatışmaları Yönetme Stratejileri
7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.70-71
Supervısors’ And Admınıstrators’ Understandıng And Teachers’ Expectatıons Of Supervısıon To Glıckman’s Developmental Model
WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.59
Supervısors’ And Admınıstrators’ Understandıng And Teachers’ Expectatıons Of Supervısıon To Glıckman’s Developmental Model
WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.59
How Do Educatıonal Admınıstrators See The Issues On Access To Educatıon Of Dısadvantageous Chıldren? A Phenomenologıcal Study
INTE 2014 (International Conference on New Horizons in Education), Paris, Fransa, 24 - 28 Haziran 2014, ss.1
How Do Educational Administrators See Theory and Practice Relations?.
ENIRDELM 2013 (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management),, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1
How do educational administrators see theory and practice relations? A Phenomenological Study
ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Portoroz, Slovenya, 19 - 21 Eylül 2013, ss.1
English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study
The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99
English Language Teachers’ Views About The Effect Of Ict On The Classroom Management: A Case Study
The 8th International Topical Conference ecoMEDIAeurope Network. e-Competence, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2013, ss.87-99