SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
21. Yüzyılda Dijital Reklam Okuryazarlığının Türkiye İçin Önemi
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.2021, sa.38, ss.1, 2021 (ESCI)
DİJİTAL OYUNLAR ARACILIĞIYLA REKLAMCILIK: ÜRÜN VE HİZMET SİMÜLASYONLARININ ÖTESİNE BAKMAK
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.58-71, 2021 (Hakemli Dergi)
The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD)
, cilt.7, sa.3, ss.539-559, 2017 (Hakemli Dergi)
KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”
Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.106-113, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
THE REPRESENTATION OF THE ELDERLY IN THE AWARDED ADVERTISEMENTS: THE CRYSTAL APPLE AWARDS
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2
Tüketirken Konuşun, Konuşurken Tüketin: Lipton ile #KonuşalımArtık
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2
MEDYA OKURYAZARLIĞI VE ONLİNE DAVRANIŞSAL REKLAMCILIK: ANTALYA’DAKİ YAŞLILARLA BİR NİTEL ÇALIŞMA
Uluslararası Antalya Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2018, ss.195-196
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Reklam Okuryazarlığı
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Dr. Öğr. Üyesi Levent Özkoçak, Editör, Detay, Konya, ss.59-84, 2020