Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

REKLAMININ YAPAY ZEKASIYLA DALGA GEÇEN MARKA: KİTKAT

3. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME2023), Mersin, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.1 Creative Commons License

TÜRKİYE’NİN 100 YILLIK MARKALARININ ZAMANI AŞAN REKLAMLARI: ANLATI ANALİZİ

IV. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ağustos 2023, ss.460 Creative Commons License

“Bizim Yorum Tarzımız Güzel” Boyner’in Özel Günler Reklamlarına Yönelik YouTube Yorumlarının İncelenmesi

19. International Symposium Communication in the Millenium (CIM2022), Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.155-156 Creative Commons License

Tracing the Footprints of Online Behavioral Advertising Research in Literature: A Bibliometric Study.

International Ege Congress on Social Sciences & Humanites, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, ss.325 Creative Commons License

An Analysis of the Executional Strategies of Child-Friendly Hotels’ Advertisements in Turkey

4th International Family, Youth and Child Friendly Tourism Management Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2022, ss.20 Creative Commons License

Should Parents Be Included in the Future of Advertising Literacy Education?

CIM Symposium 2018, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, ss.367 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

YAPAY ZEKÂ KULLANAN ŞİRKETLER VE INSTAGRAM’DAKİ DİYALOJİK İLETİŞİM BİÇİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI

The 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM: COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE (CIDA 2020), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.24-26 Creative Commons License

Genç Kuşağın "Yaşlılığa Dair" Risk Enformasyonu Edinme ve İşleme (RISP) Motivasyonları

Senex: III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2019, ss.1

How Generations Perceive, React and Cope with Online Behavioral Advertising in Turkey: Recommendations for Digital Advertising Literacy Education

RedMIL’08 Summer School: Literacies as culture, practices or competencies, La Louviere, Belçika, 11 - 14 Eylül 2018, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

DİJİTAL REKLAM OKURYAZARLIĞI VE ONLINE DAVRANIŞSAL REKLAMCILIK: BIR ODAK GRUP ÇALIŞMASI

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.26

YAŞLI NÜFUS ORANI EN YÜKSEK OLAN ÜLKELERDE VE TÜRKİYE’DE TV REKLAMLARINDA YAŞLI TEMSİLİ

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.88

THE REPRESENTATION OF THE ELDERLY IN THE AWARDED ADVERTISEMENTS: THE CRYSTAL APPLE AWARDS

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2

Tüketirken Konuşun, Konuşurken Tüketin: Lipton ile #KonuşalımArtık

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2

DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER, KURUMSAL BLOGLAR VE KÜRESEL HAVAYOLU ŞİRKETLERİ: BİR İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİ ÇALIŞMASI

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.775

The Analysis of the Influence of Television Advertisements on the Kids: ‘Koton Kids’ Advertisement Sample

Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Viyana, Avusturya, 17 - 21 Nisan 2016, cilt.9, sa.2, ss.241-250 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Medya Okuryazarlığı Odaklı Ciddi Oyunun Reklamına Tüketici Tepkileri: Google Interland Örneği

Oyunla Öğretime Geleneksel ve Teknolojik Yaklaşımlar, Serpil Timurkaan Akçınar, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.233-256, 2023 Creative Commons License

Türkiye’nin Otomobili TOGG’un Reklamlarına Yönelik Tüketici Tepkileri

Cumhuriyet'in 100. Yılında İletişim Alanında Kazanımlar, Doç. Dr. Seyfi Kılıç,Doç. Dr. Şakir Güler, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.45-83, 2023 Creative Commons License

Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme

İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan,Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, Efe Akademi Yayınları, Ankara, ss.21-55, 2023 Creative Commons License

Ebeveynlerin Dijital Reklamlarla Mücadelesi: Reklam Okuryazarlığı Bağlamında Nitel Bir Araştırma

EĞİTİM & BİLİM 2023-II, Doç. Dr. Songül Karabatak, Editör, Efe Akademi Yayınları, Ankara, ss.333-348, 2023 Creative Commons License

IKEA’da ‘Yaşamından Kesit Bul’: Animasyon Reklamda Hikâye Anlatıcılığı ve Anlatı Araçları

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Doç. Dr. Serap Sarıbaş,Dr. Öğr. Üyesi Turgay Akkuş, Editör, DUVAR YAYINEVİ, İzmir, ss.1359-1380, 2023 Creative Commons License

Content Marketing

THE ESSENTIALS OF TODAY'S MARKETING-3, Baş Mehmet,Erdoğan Tarakçı İnci,Aslan Ramazan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.213-228, 2023 Creative Commons License

A comparative analysis of creative advertising strategies of hotels in Cyprus, Macedonia, Poland, Spain, and Türkiye

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.73-88, 2023 Creative Commons License

Ebeveynlerin Dijital Reklamlarla Mücadelesi: Reklam Okuryazarlığı Bağlamında Nitel Bir Araştırma

EĞİTİM & BİLİM 2023-II, Doç. Dr. Songül Karabatak, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.333-348, 2023 Creative Commons License

A systematic analysis of hotel management and advertising literaturę

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.89-111, 2023 Creative Commons License

Hastanelerin Kurumsal Reklamlarında Menşei Ülke Göstergeleri: JCI Akreditasyonlu Türk Hastaneleri Örneği

Kurumsal İletişim Araştırmaları, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Literatürk, Konya, ss.127-148, 2021 Creative Commons License

Dijital Reklam Okuryazarlığı

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Dr. Öğr. Üyesi Levent Özkoçak, Editör, Detay, Konya, ss.59-84, 2020

Dijital Çağda Halkla İlişkiler Okuryazarlığı

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Detay, Ankara, ss.149-172, 2020 Creative Commons License

Global Havayolu Şirketlerinin Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar: Bir İçerik Çözümlemesi Çalışması

İletişim Çalışmaları 2017, Özgür,A. Z.,İşman,A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.326-346, 2017

Ansiklopedide Bölümler

Yeniden Hedefleme Reklam

İLETİŞİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, ss.1-11, 2023 Creative Commons License

Programatik Reklam

İLETİŞİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, ss.1-10, 2023 Creative Commons License

Doğal Reklam

İLETİŞİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, ss.1-12, 2023 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

55

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

3

Açık Erişim

29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları