Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (5)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
5. Climate change and marketing: a bibliometric analysis of research from 1992 to 2022
Environmental Science and Pollution Research
, cilt.30, sa.34, ss.81550-81572, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
10. 21. Yüzyılda Dijital Reklam Okuryazarlığının Türkiye İçin Önemi
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, cilt.2021, sa.38, ss.1, 2021 (ESCI)
14. DİJİTAL OYUNLAR ARACILIĞIYLA REKLAMCILIK: ÜRÜN VE HİZMET SİMÜLASYONLARININ ÖTESİNE BAKMAK
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.58-71, 2021 (Hakemli Dergi)
19. KİTAP İNCELEMESİ: “BRAND MEDIA STRATEGY: INTEGRATED COMMUNICATIONS PLANNING IN THE DIGITAL ERA”
Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.106-113, 2017 (Hakemli Dergi)
20. The International Advertising Strategies of Turkish Airlines In The Context Of Globalisation
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD)
, cilt.7, sa.3, ss.539-559, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
17. THE REPRESENTATION OF THE ELDERLY IN THE AWARDED ADVERTISEMENTS: THE CRYSTAL APPLE AWARDS
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
18. Tüketirken Konuşun, Konuşurken Tüketin: Lipton ile #KonuşalımArtık
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
19. MEDYA OKURYAZARLIĞI VE ONLİNE DAVRANIŞSAL REKLAMCILIK: ANTALYA’DAKİ YAŞLILARLA BİR NİTEL ÇALIŞMA
Uluslararası Antalya Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2018, ss.195-196, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
14. Dijital Reklam Okuryazarlığı
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Dr. Öğr. Üyesi Levent Özkoçak, Editör, Detay, Konya, ss.59-84, 2020
Ansiklopedide Bölümler
3