Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Eğitimde Mükemmellik Merkezi Hizmetlerinin Logic Modelle Değerlendirilmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, vol.12, pp.1-9, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim kurumlarında disiplin uygulamaları: Bir özel okul ile bir devlet okulunun karşılaştırılması.
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5, no.1, pp.33-53, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of school-family partnership on teacher-parent communication at secondary educatıon.
MIER Journal of Educational Studies, Trends & Practices
, vol.9, no.1, pp.79-97, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen mesleki öğrenme ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, vol.9, no.17, pp.108-124, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversiteyi tercih etme, akademik itibar ve sosyal etkinlik arasındaki ilişki: Akdeniz ve Eskişehir Osmangazi Üniversitesi lisans öğrencileri örneği
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.23, no.2, pp.199-222, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul yöneticilerinin parçalanmiş aileye sahip öğrencilerle yaşadiklari sorunlarin incelenmesi.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.1, pp.1-17, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Organizational Citizenship Behavior, Group Cohesiveness and Workplace Deviance Behavior of Turkish Teachers
International Education Studies
, vol.9, no.10, pp.58-69, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of faculty mentoring on career success and career satisfaction
International Education Studies
, vol.9, no.6, pp.22-31, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
NARSİZM İLE ÖZGÜVEN ARASINDAKİ İLİŞKİDE İSLAMİ EĞİLİMİN ARACILIK ROLÜ
Ekev Akademi Dergisi
, vol.20, no.66, pp.551, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Profesörlerin Cinsiyetlerine göre ‘Bilim İnsanı, Akademisyen, Bilim Adamı ve Bilim Kadını’ Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.148-155, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Aday Öğretmenlerin Uygulamalı Eğitim Sürecinin Akran Danışma ve Kliniksel Denetim Yoluyla Desteklenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.21, no.2, pp.131-160, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Bilim ve Teknoloi Yüksek Kurulu'nun (BTYK) 1989-2014 yılları arasında almış olduğu kararların uygunluk analizi ile incelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, vol.4, no.4, pp.1-17, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
THE INFORMAL PUNISHMENT IN THE CLASSROOM WITH ANALYTIC HIYERARCHY PROCESS
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.1, pp.105-122, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Novice teacher self-efficacy belief: A study of scale development
International Online Journal of Education and Teaching
, vol.1, no.4, pp.1-16, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Lisansüstü eğitim alan öğrencilerin akademik danışmanlık hakkındaki görüşleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, vol.4, no.1, pp.28-35, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Factorial Validation of the Seven Component Model of Work Profile Questionnaire - Emotional Intelligence (Wpqei) in Turkey.
Journal of Instructional Psychology
, vol.39, no.3, pp.159-170, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The evaluation of supervisions, administrators, and teachers views on the effectiveness leisure activities lessons.
Elementary Education Online
, vol.11, no.2, pp.520-529, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The Workload of Faculty Members: The Example of Educational Faculties in Turkey.
College Student Journal
, vol.46, no.1, pp.203-213, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The relationship between workplace bullying and organizational cynicism in Turkish public universities
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT
, vol.6, no.34, pp.9649-9657, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Okul Ortamında Barış Eğitimine ilişkin görüşleri.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.13, no.3, pp.1, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Organizational Corruption in Secondary Schools: A Focus Group Study.
Education,
, vol.131, no.4, pp.818-829, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Predictors of Leadership for Turkish Teachers
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.44, no.1, pp.107-129, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversitelerde sınıf öğrenme çevresinin ikinci mertebeden faktör analizi.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.17, no.4, pp.509-526, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Eğitim Yönetimi Araştırmalarının Durumu: Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi Örneği.
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, vol.15, no.59, pp.325-343, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Kraliçe arı sendromu, cam tavan ve yılmazlık arasındaki ilişki: Kadın öğretmenler.
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Turkey, 7 - 10 November 2019, pp.1-5
Investigation of preschool teachers' perspectives on alpha generation
VI International Strategic Research Congress, Antalya, Turkey, 25 October - 29 November 2019, pp.1-5
Öğretim Elemanlarının Kariyerde Yaşanan Durgunluğa Dair Görüşleri.
2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC), Antalya, Turkey, 12 - 14 October 2017, pp.42-43
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretim Üyelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.
2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC), Antalya, Turkey, 12 - 14 October 2017, pp.45-47
Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Kadın Öğretim Üyelerinin Yaşadıkları Sorunlar.
2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı (IHEC), Antalya, Turkey, 12 - 14 October 2017, pp.87-88
Öğretim Üyelerinin Cinsiyetlerine Göre "Bilim İnsanı, Akademisyen, Bilim Adamı Ve Bilim Kadını" Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
23. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Turkey, 4 - 06 September 2014, pp.1
Geçmişten Günümüze Akademisyen Yetiştirme Süreci: Bir Olgubilim Çalışması
23. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Turkey, 4 - 06 September 2014, pp.1
Profesörlerin cinsiyetlerine göre "bilim insanı, akademisyen, bilim adamı ve bilim kadını" kavramlarına yönelik görüşlerinin incelenmesi.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Turkey, 4 - 06 September 2014, pp.1
Geçmişten günümüze akademisyen yetiştirme süreci: Bir olgubilim çalışması.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Turkey, 4 - 06 September 2014, pp.1
Örgütsel dedikodu, kişilerarası güven ve değişime direnç arasındaki ilişki.
Ith. Eurasian Educational Research Congress., İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2014, pp.1-10
Views of teacher educators on teacher education for the future.
ENIRDELM, Antalya, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.1-5
Türk Okul Yöneticilerinin Sosyal Sorumluluk Hakkındaki Görüşlerinin Analizi
International World Conference on Educational Sciences Congress, İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, pp.1-14
İlköğretimde Erişim ve Eşitlik
I. İlköğretim Kongresi., Ankara, Turkey, 15 - 17 November 2007, pp.5-14
Books & Book Chapters
Transition from school to work: A national perspective
in: Vocational Identity and Career Construction in Education (Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership), Fidan, T., Editor, Igı Global Publications, Georgia, pp.100-122, 2018
Öğretim Denetimi Uygulama Araçları ve Kavramlar
Pegem, Ankara, 2016
Kadın Yöneticilerin Yöneticilik Serüvenleri
in: Prof. Dr. Ziya Bursalıoğlu'na Armağan, Balcı A., Aydın İ., Editor, Ankara Akdeniz Üniversitesi Yayınları, Ankara, pp.417-444, 2016
Bilimsel Araştırmaya Giriş
in: Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz, Aypay A. , Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.1-28, 2015
Bilgi. Norm. Geleneksel Okullar Neden Böyle?
in: Denetim: Yapılandırılmış Liderlik. Gelişimsel Yaklaşım., Aksu M. & Ağaoğlu E., Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.19-32, 2014
Sınıf yönetimine giriş
in: İlköğretim Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi, Aypay A., Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.1-10, 2013
Singapur Eğitim Sistemi
in: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı A., Editor, Pegem, Ankara, pp.409-517, 2009
İsviçre Eğitim Sistemi
in: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı A., Editor, Pegem, Ankara, pp.293-309, 2009
Brezilya’da Lisansüstü Öğretim
in: Avrupa, Asya ve Amerika’da Lisansüstü Öğretim Reformu, Karakütük K. , Editor, Pegem, Ankara, pp.287-309, 2009
Türk eğitim sisteminde ilköğretimin yönetimi ve denetimi: Mevcut durum ve yeni perspektifler.
in: Türk Eğitim Sisteminde İlköğretimin Yönetimi ve Denetimi: Mevcut Durum ve Yeni Perspektifler. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi Temel Sorunları ve Çözüm Önerileri., Özdemir S., Bacanlı H., Sözer M., Editor, Ted, Ankara, pp.126-176, 2007
Other Publications
Yönetişim ve Finansman
Technical Report, pp.5-36, 2016