SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tıp Eğitiminde Program Çıktılarının UÇEP-2020 Yeterliklerine Göre Güncellenmesi: Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deneyimi
Tıp Eğitimi Dünyası
, sa.67, ss.5-14, 2023 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Mükemmellik Merkezi Hizmetlerinin Logic Modelle Değerlendirilmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.12, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
Evaluation of intern doctor knowledge ability of transfusion medicine in Turkey
Transfuze a Hematologie Dnes
, cilt.26, sa.3, ss.201-211, 2020 (Scopus)
Medical Faculty - National Core Curriculum 2020
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.57, sa.1, ss.1-146, 2020 (Hakemli Dergi)
Birinci Basamakta Sürekli Tıp Eğitimi
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi STED
, cilt.18, sa.2, ss.32-35, 2019 (Hakemli Dergi)
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitiminde E-Karne, E-Portfolyo
Türkiye Klinikleri Tıp Eğitimi Özel Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.38-40, 2016 (Hakemli Dergi)
Onbeş Yılda Tıp Eğı tı mı Dünyası
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.45, sa.3, ss.5-7, 2016 (Hakemli Dergi)
Onbeş Yılda Tıp Eğitimi Dünyası
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.45, ss.5-6, 2016 (Hakemli Dergi)
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı nda Modifiye Mini Klinik Değerlendirmenin Sınav Başarısına Etkisinin Araştırılması Kontrollü Bir Çalışma
Akdeniz Tıp Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.173-177, 2015 (Hakemli Dergi)
Tıp Fakültesinde Öğrenme Stilleri ve Akademik Başarı Learning Styles and Academic Achievement in a Medical School Setting
Journal of Clinical and Analytical Medicine
, cilt.20, sa.1.2, ss.18-24, 2014 (Hakemli Dergi)
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı’ nda Mezuniyet Öncesi Eğitim Programı
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.39, ss.26-29, 2014 (Hakemli Dergi)
Tıp Eğitiminde Öğretim Stilleri ve Grasha Öğretim Stili Ölçeği
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.37, ss.22-32, 2013 (Hakemli Dergi)
Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.27-29, 2013 (Hakemli Dergi)
Etkin bir sunu hazırlama üzerine bir özel çaışma modülü örneği
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.27-29, 2013 (Hakemli Dergi)
Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi öğretim üyelerinin öğretim stilleri ilk sonuçlar
Tıp Eğitimi Dünyası
, sa.34, ss.28-32, 2012 (Hakemli Dergi)
Cystic Fibrosis in Medical Education
Community Medicine & Health Education
, cilt.7, ss.8, 2012 (Hakemli Dergi)
Can Different Curriculum Types Affect Opinions of Tutors and Students About Problem Based Learning?
Ege Journal of Medicine
, cilt.51(2), ss.103-109, 2012 (Hakemli Dergi)
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E-Öğrenme Uygulaması
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.34, ss.33-41, 2012 (Hakemli Dergi)
ABRAHAM FLEXNER’İ DOĞRU ANLAMAK
tıp eğitimi dünyası
, 2011 (Hakemli Dergi)
Yolumuza Işık Tutanlar: Tıp Eğitimcileri İçin Önemli Kuruluşlar ve Belgeler.
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.32, ss.30-68, 2011 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenimde Öğrenci ve Eğitim Yönlendiricisi Geri Bildirimleri: Aralarında İlişki Var mı?
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.18, ss.116-119, 2011 (Hakemli Dergi)
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN BELİRLENMESİ
Tıp Eğitimi Dünyası
, sa.32, 2011 (Hakemli Dergi)
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE ANATOMİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.28, sa.28, ss.31-36, 2008 (Hakemli Dergi)
Tıp Eğitimi ve E-Öğrenme
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.27, ss.19-25, 2008 (Hakemli Dergi)
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenim Modeli
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.28, ss.9-12, 2008 (Hakemli Dergi)
I. Basamakta Sürekli Tıp Eğitimi
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
, cilt.21, ss.1-5, 2008 (Hakemli Dergi)
akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi dönem vı öğrencilerinde tükenmişlik sendromu ve etkileyen etmenler
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, sa.25, ss.10-16, 2007 (Hakemli Dergi)
Temel Bilimlerde Hazır Bulunuşluk Sınavları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.31, sa.1, ss.1-7, 2006 (Hakemli Dergi)
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MESLEKSEL BECERİ UYGULAMALARI HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GERİ BİLDİRİMLERİ
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.23, ss.58-63, 2006 (Hakemli Dergi)
Dokuz Eylül Üniversitesinde toplumsal tanı çalışması: öğrenci geribildirimlerinin değerlendirilmesi
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.22, sa.22, ss.28-36, 2006 (Hakemli Dergi)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde Toplumsal Tanı Çalışması. Öğrenci Geri bildirimlerinin değerlendirilmesi.
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.22, ss.22-36, 2006 (Hakemli Dergi)
İletişim, Etik ve Sağlık Ocağı Konularını İçeren Probleme Dayalı Öğrenim Modülü: Öğrenci Değerlendirmesi
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.22, ss.17-20, 2006 (Hakemli Dergi)
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri Tarafından Değerlendirilmesi
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.20, ss.46-53, 2005 (Hakemli Dergi)
Anatomi Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenim ile Klasik Eğitim Modelinin Karşılaştırılması
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.19, ss.14-20, 2005 (Hakemli Dergi)
Tıp Eğitiminin Sosyal Yaşam Memnuniyetine Etkisi
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.15, ss.28-33, 2004 (Hakemli Dergi)
Sağlık ocaklarında çalışan personelin iş doyumu
Sağlık ve Toplum
, cilt.2, ss.12-21, 2004 (Hakemli Dergi)
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Bir Değerlendirme Uygulaması: Hasta Yönetim Problemleri
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.15, ss.22-27, 2004 (Hakemli Dergi)
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları Konusundaki Memnuniyetleri
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.14, ss.8-15, 2004 (Hakemli Dergi)
Tıp Fakültesi Öğrencilerinde Gelecek Endişesi
Sendrom
, cilt.10, ss.46-51, 2004 (Hakemli Dergi)
Sağlık Ocaklarında Çalışan Personelin İş Doyumu (Narlıdere Eğitim Araştırma Ve Sağlık Bölge Başkanlığı)
SAĞLIK VE TOPLUM
, cilt.2, ss.12-21, 2004 (Hakemli Dergi)
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Halk Sağlığı Rotasyonu Yapan Dönem 6 Öğrencilerinin Toplum Hekimliği Konularındaki Bilgi Düzeyleri
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.13, ss.59-64, 2003 (Hakemli Dergi)
Sağlık ocaklarında iş riskleri
Mesleki Sağlık ve Güvenlik Dergisi
, cilt.16, ss.44-51, 2003 (Hakemli Dergi)
Toplum İçinde Tıp Eğitimi Uygulaması
TIP EĞİTİMİ DÜNYASI
, cilt.12, ss.12-17, 2003 (Hakemli Dergi)
Tıp Eğitiminin Gelişim Süreci
TOPLUM VE HEKİM
, cilt.18, ss.446-451, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Akademik Sınav Otomasyon Sistemine Ulusal Çekirdek Eğitim Programının Entegrasyonu
XII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2022, ss.34-35
Tıp Öğrencilerinin Kronik Bir Problemi: Anksiyete, Bir İzlem Çalışması
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, ss.476
Tıp Öğrencilerinin Kronik Bir Problemi: Anksiyete, Bir İzleme Çalışması
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, ss.476
Tıp Fakültesi Öğrencilerinde Depresif Belirti, Psikolojik Distres ve Etkileyen Faktörler, Bir İzleme Çalışması
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, ss.338-38
Tıp Öğrencilerinin Kronik Bir Problemi: Anksiyete, Bir İzleme Çalışması
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, ss.476
Güzel Sanatlar Fakültesi Öğrencilerinin Eğitim Sürecindeki Psikolojik Değişimleri, Bir İzleme Çalışması
4. Uluslararası 22. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 19 Aralık 2020, ss.477
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Sınav Otomasyon Süreci
11. Ulusal Tıp Eğitimi Çevrim İçi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2020
Cerrahi Branş Uzmanlık Öğrencileri Ameliyathane Eğitim İklimi Değerlendirme Ölçeği: Geliştirme, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
. UTEK22020, XI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2020
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Sınav Otomasyon Süreci
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2020, ss.14-15
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Mesleksel Beceri Eğitiminde Maket Üzerinde Yapılan Eğitimlerin Öğrencilerin Eğitim Memnuniyetine Etkisi
Ulusal Tıp Eğitimi Çevrim İçi Kongresi 2020, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2020, ss.67
EVALUATION OF THE KNOWLEDGE OF INTERN DOCTORS ON TRANSFUSION MEDICINE IN TURKEY
XIII. National, I. International Blood Banking Transfusion Congress of BBTST, Antalya, Türkiye, 8 - 12 Mart 2020, ss.292-294
EVALUATION OF THE ACHIEVEMENT OF HEMATOLOGISTS TO TRANSFUSION MEDICINE EDUCATION WITH SELF-ASSESSMENT QUESTIONNAIRE
XIII. National, I. International Blood Banking Transfusion Congress of BBTST, Antalya, Türkiye, 8 - 12 Mart 2020, ss.289-291
Üniversite öğrencilerinin sosyal ve psikolojik özellikleri: bir izleme araştırmasının durum saptama sonuçları
3. Uluslararası 21. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 30 Kasım 2019, ss.837-843
Mezuniyet Sonrası KBB Eğitim ve Öğretiminde Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Kullanımın Araştırılması
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019
Tıp Fakültelerinin Ulusal ÇEP-2014’e Yönelik Görüşleri ve Deneyimleri
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu UTES 2019 Eskişehir Osman Gazi Ü. Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019, ss.156-157
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Mesleksel Beceri Eğitiminde Maket Üzerinde Yapılan Eğitimlerin Öğrencilerin Eğitim Memnuniyetine Etkisi
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2019, ss.72
HEMATOLOGLARIN HEMATOLOJİ UZMANLIK EĞİTİMİ ÇEKİRDEK MÜFREDATI TRANSFÜZYON TIBBI HEDEFİNE ULAŞIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
44. ULUSAL HEMATOLOJİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2018
Tıp Eğitimi Terimleri Sözlüğü
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi UTEK’xx18, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.45
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Probleme Dayalı Öğrenim Senaryo Değerlendirme Sonuçları
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.66-67
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Probleme Dayalı Öğrenim Senaryo Değerlendirme Sonuçları
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.66-67
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem III Mesleksel Beceri Uygulamaları Hakkındaki Öğrenci Geri Bildirimleri
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.69-70
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Etkin Bir Sunu Hazırlama Üzerine Özel Çalışma Modülü
X. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2018, ss.71-72
Gebelikte ilaç kullan›m›: T›p fakültesimezuniyet öncesi kad›n hastal›klar› vedo¤um müfredatlar›nda ne oranda yer al›yor?
ulusal perinatoloji kongresi, Türkiye, 17 - 21 Eylül 2017
Female sexual dysfunction: An underrepresented topic in undergraduate obstetrics and gynecology curricula in Turkish medical schools
25th European Congress of Obstetrics and Gynaecology in conjunction with 15th Congress of Turkish Society of Obstetrics and Gynecology, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Mayıs 2017, ss.1187
Kesitsel/Radyolojik Anatominin Tıp Eğitimindeki Yeri ve Önemi
2017 Uludağ Anatomi Günleri, Bursa, Türkiye, 26 - 28 Şubat 2017
Kesitsel /Radyolojik Anatomi Eğitiminin Tıp Eğitimindeki Yeri ve önemi
Anatomi günleri 2017, Bursa, Türkiye, 26 - 28 Şubat 2017, ss.1
Türkiye deki tıp fakültelerinde mezuniyet öncesi dönemde kadın hastalıkları ve doğum eğitimi Mevcut durum analizi ve Ulusal Çekirdek Eğitim Programı ile uyumu
14. Ulusal Jinekoloji ve Obstetrik Kongresi, Antalya, Türkiye, 5 - 09 Ekim 2016
ULUSAL ÇEKİRDEK EĞİTİM PROGRAMI SRU TEMSİLİYET KATSAYISI BİR ÖLÇÜ OLABİLİR Mİ
UTES 2016, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Mezuniyet Öncesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Eğitim Programlarının Sahada Çalışan Aile Hekimlerinin İhtiyaçlarını Karşılama Durumu
UTEK 2016: IX. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi eğitim programı ile Ulusal çekirdek eğitim programı çalışmalarının sonuçlarının yeniden gözden geçirilmesi çalıştayının sonuçları
IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016, ss.124
Ulusal Çekirdek Eğitim Programı Soru Temsiliyet Katsayısı İçin Bir Ölçü Olabilir mi
UTEK 2016: IX. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016
Ulusal çekirdek eğitim programı “soru temsiliyet katsayısı” için bir ölçü olabilir mi?
IX. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016, ss.124
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Ulusal Çekirdek Eğitim Programı 2014 Tıp Eğitiminde Ulusal Çerçeve
International Conference on Quality in Higher Education, ICQH 2015, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, ss.333-337
Er K Gurpinar E Kustarci A Aydın H Assessing the learning styles of undergraduate dental students in preclinical years SEAADE 12 13 August 2015 Kuta Bali Indonesia
26th Annual Scientific Meeting South East Asia Association for Dental Education, 12 - 13 Ağustos 2015
Assessing the learning styles of undergraduate dental students in preclinical years
26th Annual Scientific Meeting South East Asia Association for Dental Education, Balikpapan, Endonezya, 12 - 13 Ağustos 2015, ss.23
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ DÖNEM III MESLEKSEL BECERİ UYGULAMALARI HAKKINDAKİ ÖĞRENCİ GERİ BİLDİRİMLERİ
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Programını Ulusal ÇEP Programına Göre Gözden Geçirme: Akdeniz Üniversitesi Deneyimi
Tıp Eğitimi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.23
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem III Mesleksel Beceri uygulamaları hakkındaki öğrenci geri bildirimleri
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Konya, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.64
Farklı Eğitim Programı Modelleri Öğrenme Yaklaşımlarını Değiştiriyormu
VIII. Uusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2014
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E Öğrenme Uygulaması 3
VIII. Uusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2014
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem III Mesleksel Beceri uygulamaları hakkındaki öğrenci geri bildirimleri
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.150
Eğitim programı modelleri ve öğrenme yaklaşımlarında değişim
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.138
E Learning in Medical Education Present and Future Panel
5th International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2014: e-Learning, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2014
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E-Öğrenme Uygulaması
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.145
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E-Öğrenme Uygulaması
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.145
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalında mezuniyet öncesi eğitim programı
VIII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.150
Learning Styles and Academic Achievement for Females in Medical Education
20th International Conference on Learning, 11 - 13 Temmuz 2013
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E Öğrenme Uygulaması 2
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2013
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem V Öğrencilerinin Acil Tıp Stajına Yönelik Memnuniyet Düzeyleri ve Buna Etki Eden Faktörler
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.46-47
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E-Öğrenme Uygulaması-İlk Sonuçlar
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2013, ss.35
Etkin Bir Sunu Hazırlama Üzerine Özel Çalışma Modülü Örneği
Ulusal Tıp Eğitimi Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.8-9
Teaching neuromuscular structure and functions in undergraduate medical education
57th Annual Meeting of the German Society for Neuropathology and Neuroanatomy, Erlangen, Almanya, 5 - 08 Eylül 2012, ss.1
Effect of learning approaches of medical students on their exam scores and career selection
AMEE, Lyon, Fransa, 25 - 29 Ağustos 2012, ss.313
The Change in Learning Approaches of The Students At Medical Schools Applying Different Curricula
CY-ICER, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Ağustos 2012, ss.167
A model for integration of basic and clinical sciences based on Clinical Presentation Curriculum (CPC)
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.122-123
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Dokuz Yıllık Probleme Dayalı Öğrenim Geri Bildirim Sonuçları
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.120-121
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Sosyal Sorumluluk Projesi Beş Yıllık Deneyimin Sonuçları
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.119
Öğrenme Yaklaşımlarının Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Sınav Başarılarına ve Kariyer Seçimlerine Etkisi
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.117-118
Tıp eğitimi ve E-öğrenme
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.33
Etkin Bir Sunu Hazırlama Üzerine Bir Özel Çalışma Modülü Örneği
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.124-125
Etkin Bir Sunu Hazırlama Üzerine Bir Özel Çalışma Modülü Örneği
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.124-125
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E-Öğrenme Uygulaması
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Mayıs 2012 - 04 Mayıs 2013, ss.78-80
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Sosyal Sorumluluk Projesi Beş Yıllık Deneyimin Sonuçları
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.119
A new classification for female infertility: Created with the aid of Clinical Presentation Curriculum (CPC
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.109-110
Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyelerinin Öğretim Stilleri
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012, ss.102-103
Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi öğretim üyelerinin öğretim stilleri ilk sonuçlar
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2012
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Mesleksel Beceri Eğitimine Yönelik E-Öğrenme Uygulaması
VII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Mayıs 2012 - 04 Mayıs 2013, ss.78-80
Does Learning Approaches of Medical Students Affect Their Satisfaction with Problem Based Learning?
CY-ICER 2012, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Şubat 2012, ss.187
Learning Approaches of Medical Students Affect Their Satisfaction with Problem Based Learning
Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER-2012), 8 - 10 Şubat 2012
Can Learning Style Predict Student Satisfaction with Different Instruction Methods and Academic Achievement in Medical Education
AMEE, Viyana, Avustralya, 27 - 29 Ağustos 2011, ss.101
Medical students lose their competence in clinical skills not applied on real patients: Results of 2-year cohort study
AMEE, Viyana, Avusturya, 27 - 29 Ağustos 2011, ss.476
Probleme Dayalı Öğrenimin Eğitim Yönlendiricileri ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2011, ss.69
Tıp Fakültelerinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenme, Hibrit ve Entegre Eğitim Programlarının Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Yaklaşımları Üzerine Etkisi
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2011, ss.67
Probleme Dayalı Öğrenimin Etkinliğinin Değerlendirilmesi İçin Öğrenci Ve Öğretim Elamanlarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2011, ss.55
Tıp Fakültesinde Eğitime Yeni Başlayan Öğrencilerin Hekimlik Mesleğine İlişkin Düşüncelerinin Araştırılması
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2011, ss.53
Tıp Eğitimi Anabilim Dalları Dördüncü Kış Okulu Katılımcılarının Sosyodemografik Özellikleri, Yalnızlık ve İş Doyumu Düzeyleri
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2011, ss.116
4 Tıp Fakültesinde Eğitime Yeni Başlayan Öğrencilerin Tıp Öğrenciliği ve Girdikleri Tıp Fakültesiyle İlgili Düşüncelerinin Araştırılması
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Etkin Bir Sunu Hazırlama Üzerine Bir Özel Çalışma Modülünün Evrimi
Topluma Dayalı Tıp Eğitimi ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2011, ss.71
Tıp Eğitiminde Kistik Fibrozis
5. Ulusal Çocuk Solunum Yolu Hastaliklari ve Kistik Fibrozis Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Ocak 2011, ss.1
Öğrenme Yaklaşımları ve Probleme Dayalı Öğrenim Memnuniyeti Arasındaki İlişki
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010
Yaklaşımları ve Probleme Dayalı Öğrenim Memnuniyeti Arasındaki İlişki
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.53
PDÖ de Öğrenci ve Öğretim Üyesi Geribildirimleri; Dönemlere Göre Fark ve Aralarında İlişki Var mı?
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.88
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalının Bugünü ve Geleceği
VI. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.31
Instructional technologies in medical education: integration of e-learning and problem based learning
AMEE, Malaga, İspanya, 29 Ağustos - 02 Eylül 2009, ss.237
Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerine Göre Probleme Dayalı Öğrenim ve Klasik Eğitimden Duydukları Memnuniyet ve Akademik Başarıları
Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2009, ss.58
Mesleksel Beceri Eğitiminde Yeterlilik Kaybı
Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2009, ss.44
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stili ve Yaklaşımı
Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2009, ss.65
The feedback evaluation of problem based learning at Faculty of Medicine, in Akdeniz University
XII. Ulusal Anatomi Kongresi, Mersin, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.52
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin PDÖ Geribildirimleri 06 09 Mayıs 2008 İzmir
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Mesleksel Beceri Uygulamaları Hakkındaki Öğrenci Geribildirimleri 06 09 Mayıs 2008 İzmir
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008
Akdeniz ve Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakülteleri Dönem I Öğrencilerinin Çalışma Davranışları
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.107
Öncesi Tıp Eğitiminde Eğitim Kurullarında Çalışan ve Çalışmayan Öğretim Üyelerinin Eğitimde Sorunlara Bakışları
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.97
Tıp Eğitiminde Öğretim Teknolojileri: E-Öğrenme ve Probleme Dayalı Öğrenme Entegrasyonu
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.56
Öncesi Tıp Eğitiminde Eğitim Kurullarında Çalışan ve Çalışmayan Öğretim Üyelerinin Eğitimde Sorunlara Bakışları
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.97
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Mesleksel Beceri Uygulamaları Hakkındaki Öğrenci Geri Bildirimleri
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.56
Probleme Dayalı Tıp Eğitiminde E-Öğrenme ve Öğrenme Stilleri
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.38
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde PDÖ de Görev Alan Eğitim Yönlendiricilerinin PDÖ Hakkındaki Görüşleri
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2008, ss.85
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde E-Öğrenme ve Probleme Dayalı Öğrenme Entegrasyonu.
5. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.19
E-Learning and Learning Styles in Problem Based Medical Education
2nd International Symposium of Computer and Instructional Technologies, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.858-860
The Feedback Evaluation of Problem Based Learning Faculty of Medicine, in Akdeniz University
XIIth National Congress of Anatomy with International, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2008, ss.52
Integrartion of E-learning and problem based learning in medical education
XIIth National Congress of Anatomy with International, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2008, ss.52
Technologies in Medical Education: Integration of E-learning and Problem Based Learning
Future-e-Learning, İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2008, ss.585-592
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin PDÖ Geri Bildirimleri
V. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Ocak 2008, ss.86
Tıp Eğitiminde Öğretim teknolojileri: E-öğrenme ve Probleme Dayalı Öğrenme Entegrasyonu.
IV.Ulusal Tıp Bilişimi Kongresi(Tıp Bilişimi'07), Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2007, ss.55-60
Attitudes of Primary Care Providers Toward Vocational Retraining
EGPRN, Vilnius, Litvanya, 03 Eylül 2007, ss.47
Job Satisfaction in Nonphysician Staff of Akdeniz University Hospital
EGPRN, Vilnius, Litvanya, 03 Eylül 2007, ss.48
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyelerinin Meslek içi Eğitime Yaklaşımı
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007
Mezuniyet Öncesi ve Sonrası Tıp Eğitiminde E-Öğrenme Uygulamalarına Genel Bir Bakış
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, ss.48
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyelerinin Meslek İçi Eğitime Yaklaşımı
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2007, ss.52
One Faculty’s Experience From Turkey in Curriculum Evaluation During Curriculum Change
AMEE, Genova, İtalya, 14 - 18 Ağustos 2006, ss.189
Evaluation of Problem Based Learning by Tutors in Akdeniz University School of Medicine,” AMEE, Genoa, Italy, 25, 2006
AMEE, Genova, İtalya, 14 - 18 Ağustos 2006, ss.25
Evaluation of Problem Based Learning by Tutors in Akdeniz University School of Medicine,” AMEE, Genoa, Italy, 25, 2006
AMEE, Genova, İtalya, 14 - 18 Ağustos 2006, ss.25
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 1 Öğrencilerinin Problem Çözme Yeteneğinin Saptanması ve Bu Becerilerin Probleme Dayalı Öğrenim Değerlendirme Sonuçları ile İlişkilerinin Belirlenmesi Adana 2 5 Mayıs 2006
4. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Puanları ile Komite Puanlarının Karşılaştırılması Adana 2 5 Mayıs 2006
4. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006
Temel Bilimlerde Hazır Bulunuşluk Sınavları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.151
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Mesleksel Beceri Laboratuarı Uygulamaları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.92
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Tablosu
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.90
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Eğitim Becerilerini Geliştirme ve Eğitici Eğitimi Kursunun Değerlendirilmesi
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.139
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 1 Öğrencilerinin Problem Çözme Yeteneğinin Saptanması ve Bu Becerilerin Probleme Dayalı Öğrenim Değerlendirme Sonuçları ile İlişkilerinin belirlenmesi
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.152
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Mesleksel Beceri Laboratuarı Uygulamaları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.92
Temel Bilimlerde Hazır Bulunuşluk Sınavları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.151
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Tablosu
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.90
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde Toplumsal Tanı Çalışması. Öğrenci Geribildirimlerinin Değerlendirilmesi
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.112
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.27
Temel Bilimlerde Hazır Bulunuşluk Sınavları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.151
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
IV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.27
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 1 Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Puanları ile Komite Puanlarının Karşılaştırılması
IV. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Adana, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2006, ss.150
“Evaluation of Problem Based Learning Including Anatomy, Physical Medicine and Rehabilitation and Neurology Learning Goals by Students,”
4 th Asian-Pasific Iİntenational Congress of Anatomists, Aydın, Türkiye, 01 Eylül 2005, ss.247
“Evaluation of Problem Based Learning Including Anatomy, Physical Medicine and Rehabilitation and Neurology Learning Goals by Students,” Kuşadası, Turkey, 247, 2005
4 th Asian-Pasific Iİntenational Congress of Anatomists, Aydın, Türkiye, 01 Eylül 2005, ss.247
Job Satisfaction of Employees at Health Centers in Turkey,”
International Conference on Occupational Health Services, Helsinki, Finlandiya, 01 Haziran 2005, ss.113
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem II Acil Servis Yaz Stajı Uygulamasının Değerlendirilmesi
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.135
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları Konusundaki Memnuniyetleri
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.124
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Akreditasyon Çalışması
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.144
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Uygulanan Eğitim Becerilerini Geliştirme ve Eğitici Eğitimi Kursunun Değerlendirilmesi
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.175
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Mesleksel Beceri Laboratuarı Uygulamaları
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.112
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Yeni Bir Eğitim Programının Yapılanma Ve Organizasyonu
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.102
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.93
Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Sağlık Ocağı Yaz Stajı Uygulamasının Değerlendirilmesi
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.134
Probleme Dayalı Öğrenim ile Klasik Eğitimde Temel Anatomik Bilginin Karşılaştırılması
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.133
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Aktif Ve Klasik Eğitim Öğrencilerinin Toplumsal Hedefler Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Karşılaştırılması Ve Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.132
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Tıp Mesleğini Seçme Nedenleri
III.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 16 Nisan 2004
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 16 Nisan 2004, ss.93
Effects of medical education on the students Psychological assessment for anxiety and depression 1 4 April 2004 Malaga Spain
VII European Conference on Psychological Assessment, 1 - 04 Nisan 2004
Psychological assessment of medical student by using the General Health Questionnaire 1 4 April 2004 Malaga Spain
VII European Conference on Psychological Assessment., Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004
Evaluation of student satisfaction with medical school 1 4 April 2004 Malaga Spain
VII European Conference on Psychological Assessment., Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004
Assessment of future anxiety among medical student 1 4 April 2004 Malaga Spain
VII European Conference on Psychological Assessment., 1 - 04 Nisan 2004
Evaluation of social life among medical student 1 4 April 2004 Malaga Spain
VII European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004
A social point of view to medical education Rates of old and new smokers among medical student 1 4 April 2004 Malaga Spain
VII European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004
A Social Point of View to Medical Education: Rates of Old and New Smokers Among Medical Students
7th European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.226
Evaluation of Future Anxiety Among Medical Students
7th European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.223
Occupational Risks of Primary Health Care Workers: Fırst Step for Preventıon
7th World Conference on Injury Prevention and Safety Promotion, Viyana, Avustralya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.212-213
Evaluation of Social Life Among Medical Students
7th European Conference on Psychological Assessment,, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.223
“Evaluation of Student Satisfaction With Medical School,”
7th European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.224
Psychological Assessment of Medical Students by Using General Health Questionnaire
European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.222
Effects Of Medical Education on The Students: Psychological Assessment For Anxiety and Depression
VII European Conference on Psychological Assessment, Malaga, İspanya, 1 - 04 Nisan 2004, ss.222
Narlıdere Eğitim Araştırma Ve Sağlık Bölgesi Aylık Bülteni:Seyir Defteri
Temel Sağlık Hizmetleri Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 01 Ocak 2004, ss.11
İş Doyumu Ölçeğinde İç Tutarlılık
Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Ankara, Türkiye, 01 Ocak 2004, ss.186
“Bir Toplumsal Tanı Çalışması: Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Dönem 4 Staj Uygulaması
Halk Sağlığı Günleri, Sivas, Türkiye, 01 Ocak 2003, ss.32
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk ve Acil Yardım Servisine Başvuran İş Kazalarının Değerlendirilmesi
II. Ulusal İş Sağlığı ve İşyeri Hekimliği Günleri, İzmir, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.237-240
Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk ve Acil Yardım Servisine Başvuran İş Kazalarının Değerlendirilmesi
II. Ulusal İş Sağlığı ve İşyeri Hekimliği, İzmir, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.237-240
Narlıdere Eğitim Araştırma ve Sağlık Bölge Başkanlığı Sağlık Ocaklarında Çalışan Personelin İş Riskleri
II. Ulusal İş Sağlığı ve İşyeri Hekimliği, İzmir, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.231-236
Narlıdere Sağlık, Eğitim ve Araştırma Bölgesinde Çalışan Sağlık Personelinin İş Doyumu
VIII. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.561-563
Hemodiyaliz Hastalarında Primer ve Fonksiyonel Hemşirelik Yöntemlerinin Hasta Memnuniyetine Etkisi
Türk Nefroloji Diyaliz ve Transpalantasyon Dergisi, Antalya, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.84
Hastalarında Oral E Vitamini ve E Vitamini Kaplı Diyaliz Membranı Kullanımının İnflamasyon ve Anemi Üzerine Etkilerinin Karşılaştırılması
Türk Nefroloji Diyaliz ve Transpalantasyon Dergisi,, Antalya, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.83
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Halk Sağlığı Rotasyonu Yapan Dönem VI Öğrencilerinin Toplum Hekimliği Konularındaki Bilgi Düzeyleri
VIII. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 01 Ocak 2002, ss.561-563
Kitap & Kitap Bölümleri
Dünden Bugüne Türkiye’xxde Uygulanan Tıp Eğitim Program Örnekleri
Türkiye klinikleri, 2018
E-Öğrenme, Tıp Eğitiminde
Tıp Fakültesi Öğrencileri İçin Tıp Eğitimi, Işıl İrem Budakoğlu, Cengiz Yakıncı, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, ss.31-35, 2018
Tıp Eğitiminde Program Geliştirme
Tıp Eğiticisinin El Kitabı, iskender Sayek, Editör, GÜNEŞ TIP KİTAPEVLERİ, ss.55-72, 2016
Tıpta E-Öğrenme
Tıp Eğiticisi El Kitab, İskender Sayek, Editör, Güneş Yayın Evi, Ankara, ss.195-203, 2015
Mezuniyet Öncesi Tıp EğitimiUlusal Çekirdek Eğitim Programı 2014
Yükseköğretim Kurulu Genel Kurulu, 2014
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ULUSAL ÇEKİRDEK EĞİTİM PROGRAMI 2014
Tıp Dekanlar Konseyi, 2014