Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Assessment of Academic Performance at Akdeniz University

International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.43, ss.982-995 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Memnuniyetsizliğin Yarattığı Öfkenin Şikayet Davranışına Etkisi: Havayolu Taşımacılığı Sektöründe Bir Uygulama

11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim - 01 Kasım 2019, cilt.1, sa.1, ss.1-5

Üniversitelerin Fikri Mülkiyet Haklarının Ticarileştirilmesi Süreci: Akdeniz TTO Lisanslama Deneyimi

1. Uluslararası Teknoloji Transfer Ofisi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1, sa.1, ss.1-5

Assessment of Academic Performance at Akdeniz University

International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.982-995

Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi

3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.37

Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268

Subjective Well-Being, Life Satisfaction and Income Relationship in BRICS Countries: A Comparative Analysis

Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 Eylül 2017, cilt.1

Bilişsel Önyargı ve İktisadi Kararlara Etkileri

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Thessalonikiin Economics and Administrative Sciences, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.34

Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference

International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, Fransa, 13 - 14 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-5

Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)

5th World Conference on Business, Economics and Management (BEM), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.208-218 identifier

E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241

The Differences and Similarities in the Consumer Complaint Behaviours among Personality Types

Annual Paris Business Research Conference, Paris, Fransa, 13 - 14 Ağustos 2015, cilt.1, sa.1, ss.1

Lineer Regresyon ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Yardımıyla Ev Fiyatlarının Tahmin Edilmesi: Ankara Örneği

15. Türkiye Harita Bilimsel ve Teknik Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Mart 2015, cilt.1, sa.1, ss.1

The Usage of Geographical Information Systems (GIS) in the Marketing Decision Making Process: A Case Study for Determining Supermarket Locations

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, cilt.148, ss.227-235 identifier

The effect of economic policies applied in Turkey to the sale of automobiles: multiple regression and neural network analysis

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, cilt.148, ss.653-661 identifier

The Impact of Service Quality Dimensions on Patient Satisfaction, Repurchase Intentions and Word-of-Mouth Communication in the Public Healthcare Industry

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, cilt.148, ss.161-169 identifier

Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı: Sağlık Sektöründe Bir Araştırma, Sivas İli Örneği

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.123-130

Creating Loyalty in Relationship Marketing: A Case Study in Supermarket Loyalty Programs in Turkey

9nd International Conference Marketing Trends, İtalya, 1 - 04 Ocak 2010, cilt.1, ss.200-210

The Effects of Demographics on the Relationship Between Customer Complaint Behaviour and Customer Exit in Turkish Retail Banking

International Conference on Social Sciences organized by Social Sciences Research Society (SoSReS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.-, ss.193-206

Kitap & Kitap Bölümleri

Service robots in the hospitality industry: A state-of-the-art literature review

Tourism, Hospitality and Culture 4.0: shifting towards the metaverse, Piera Buonincontri,Luisa Errichiello,Roberto Micera, Editör, McGraw Hill Higher Education , Milan, ss.75-96, 2022

Assessment of Academic Performance at Akdeniz University

Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems Proceedings of the International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME 2019), Hemanth, D.J., Kose, U., Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.982-995, 2020

A Revıew of Factors Affecting Turkish Consumer Behaviour

Marketing Management in Turkey (Marketing in Emerging Markets), Selcen Ozturkcan , Elif Yolbulan Okan, Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.105-139, 2018

Fiyatlandırma

Pazarlama İlkeleri, Prof. Dr. Canan Ay, Doç. Dr. Tülin Ural, Editör, Lisans, İstanbul, ss.150-1160, 2011

Veri Tabanlı Pazarlama

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Prof. Dr. İnci Varinli, Yrd. Doç. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Detay, Ankara, ss.147-175, 2008

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

83

Atıf (WoS)

202

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

278

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

1236

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

8

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları