SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.2, ss.57-65, 2020 (Hakemli Dergi)
Öfke Boyutları Şikâyet Davranışı Açısından Farklılaşır Mı? Hava Yolu Sektöründe Bir Uygulama
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.1, ss.27-43, 2020 (Hakemli Dergi)
Does The E-Loyalty Increase As The Consumer's Access To The Internet Increases? An Empirical Study In Turkey
İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk)
, cilt.9, sa.4, ss.139-154, 2017 (Hakemli Dergi)
A Conceptual Study on the Effect of Social Media Sites on Brand Dimensions
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.2, sa.8, ss.46-53, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.1, sa.1/2, ss.23-31, 2017 (Hakemli Dergi)
Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.326-344, 2017 (Hakemli Dergi)
Social Media, Product Groups and Turkish Consumers
International Journal of Management and Applied Science
, cilt.3, sa.9, ss.83-87, 2017 (Hakemli Dergi)
Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.208-218, 2017 (Hakemli Dergi)
The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.5, sa.1, ss.4-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Do personality types make consumers exhibit different complaint behaviors?
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.1, sa.2, ss.2-11, 2015 (Hakemli Dergi)
Müşteri Şikâyet Davranışlarında Kültürler Arası Farklar: K.K.T.C. ve T.C. Vatandaşlarına Yönelik Bir Uygulama
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, ss.197-204, 2009 (Hakemli Dergi)
Hastane Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.165-186, 2008 (Hakemli Dergi)
Perceptions of Service Quality in Turkey’s Hotel Industry: A Perspective from International Tourists
E-Review of Tourism Research
, cilt.5, sa.5, ss.117-126, 2007 (Scopus)
İnternet Bankacılığı ve Müşteri Davranışları Cumhuriyet Üniversitesi Akademik Ve İdari Personeline Yönelik Bir Uygulama
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.82-100, 2006 (Hakemli Dergi)
İlişki Pazarlamasının Gelişimi ve Yakın Geleceği
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.81-89, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Araştırma Üniversitelerinin Akademik İnsan Kaynağı Seçiminin TTO İş Geliştirme Parametrelerine Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Teknoloji Transfer Ofisi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Fiyat Tutundurmalarının Algılanan Fiyat Çekiciliği Üzerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma
24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.634-639
Assessment of Academic Performance at Akdeniz University
International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.982-995
Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi
3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.37
Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268
Subjective Well-Being, Life Satisfaction and Income Relationship in BRICS Countries: A Comparative Analysis
Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 Eylül 2017, cilt.1
Bilişsel Önyargı ve İktisadi Kararlara Etkileri
International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Thessalonikiin Economics and Administrative Sciences, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.34
Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference
International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, Fransa, 13 - 14 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-5
E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi
21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241
Propozition of Model Regarding the Linksof Strategic Orientation Market Orientation and Hotel Businee Performance
5th World Conference on Business,Economics and Management, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.479-486
Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı: Sağlık Sektöründe Bir Araştırma, Sivas İli Örneği
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.123-130
The Effects of Technology Usage on Customer Loyalty Creation Process in Medium Sized Hotel Enterprises
32nd INFORMS Marketing Science Conference, Almanya, 1 - 04 Haziran 2010, ss.19
Creating Loyalty in Relationship Marketing: A Case Study in Supermarket Loyalty Programs in Turkey
9nd International Conference Marketing Trends, İtalya, 1 - 04 Ocak 2010, cilt.1, ss.200-210
Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, ss.100-110
Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama
5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2006, cilt.1, ss.1-3
Kitap & Kitap Bölümleri
Service robots in the hospitality industry: A state-of-the-art literature review
Tourism, Hospitality and Culture 4.0: shifting towards the metaverse, Piera Buonincontri,Luisa Errichiello,Roberto Micera, Editör, McGraw Hill Higher Education , Milan, ss.75-96, 2022
Fiyatlandırma
Pazarlama İlkeleri, Prof. Dr. Canan Ay, Doç. Dr. Tülin Ural, Editör, Lisans, İstanbul, ss.150-1160, 2011
Hastanelerde Hasta Tatmin Düzeylerinin Ölçümü: Karşılaştırmalı İki Hastane Örneği,
Cumhuriyet Üniversitesi Yayınları Yayın No: 109, Sivas, 2008
Veri Tabanlı Pazarlama
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Prof. Dr. İnci Varinli, Yrd. Doç. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Detay, Ankara, ss.147-175, 2008
Diğer Yayınlar
ANTALYA FİRMALARINA YÖNELİK ENDÜSTRİ 4.0 DURUM TESPİTİ
Diğer, ss.33, 2018
Vizyon 2023, TechAntalya Dergisi
Diğer, ss.1, 2017
Teknolojik Dönüşüm, TechAntalya Dergisi
Diğer, ss.1, 2017