SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
5
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
32
6. Sosyal Ticaretin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Sosyal Öğrenme Teorisi Perspektifinden İncelenmesi: Instagram Örneği
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.2, ss.57-65, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Öfke Boyutları Şikâyet Davranışı Açısından Farklılaşır Mı? Hava Yolu Sektöründe Bir Uygulama
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.1, ss.27-43, 2020 (Hakemli Dergi)
12. A Conceptual Study on the Effect of Social Media Sites on Brand Dimensions
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.2, sa.8, ss.46-53, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Does The E-Loyalty Increase As The Consumer's Access To The Internet Increases? An Empirical Study In Turkey
İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk)
, cilt.9, sa.4, ss.139-154, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.1, sa.1/2, ss.23-31, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.326-344, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Social Media, Product Groups and Turkish Consumers
International Journal of Management and Applied Science
, cilt.3, sa.9, ss.83-87, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.208-218, 2017 (Hakemli Dergi)
18. The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.5, sa.1, ss.4-14, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Do personality types make consumers exhibit different complaint behaviors?
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.1, sa.2, ss.2-11, 2015 (Hakemli Dergi)
24. Müşteri Şikâyet Davranışlarında Kültürler Arası Farklar: K.K.T.C. ve T.C. Vatandaşlarına Yönelik Bir Uygulama
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, ss.197-204, 2009 (Hakemli Dergi)
29. Hastane Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.165-186, 2008 (Hakemli Dergi)
30. Perceptions of Service Quality in Turkey’s Hotel Industry: A Perspective from International Tourists
E-Review of Tourism Research
, cilt.5, sa.5, ss.117-126, 2007 (Scopus)
31. İnternet Bankacılığı ve Müşteri Davranışları Cumhuriyet Üniversitesi Akademik Ve İdari Personeline Yönelik Bir Uygulama
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.82-100, 2006 (Hakemli Dergi)
32. İlişki Pazarlamasının Gelişimi ve Yakın Geleceği
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.81-89, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
6. Araştırma Üniversitelerinin Akademik İnsan Kaynağı Seçiminin TTO İş Geliştirme Parametrelerine Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Teknoloji Transfer Ofisi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
7. Fiyat Tutundurmalarının Algılanan Fiyat Çekiciliği Üzerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma
24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.634-639, (Özet Bildiri)
8. Assessment of Academic Performance at Akdeniz University
International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.982-995, (Tam Metin Bildiri)
9. Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi
3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.37, (Özet Bildiri)
10. Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268, (Tam Metin Bildiri)
11. Subjective Well-Being, Life Satisfaction and Income Relationship in BRICS Countries: A Comparative Analysis
Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 Eylül 2017, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
12. Bilişsel Önyargı ve İktisadi Kararlara Etkileri
International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Thessalonikiin Economics and Administrative Sciences, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.34, (Özet Bildiri)
13. Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference
International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, Fransa, 13 - 14 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
15. E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi
21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241, (Tam Metin Bildiri)
16. Propozition of Model Regarding the Linksof Strategic Orientation Market Orientation and Hotel Businee Performance
5th World Conference on Business,Economics and Management, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.479-486, (Özet Bildiri)
23. Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı: Sağlık Sektöründe Bir Araştırma, Sivas İli Örneği
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.123-130, (Tam Metin Bildiri)
24. The Effects of Technology Usage on Customer Loyalty Creation Process in Medium Sized Hotel Enterprises
32nd INFORMS Marketing Science Conference, Almanya, 1 - 04 Haziran 2010, ss.19
25. Creating Loyalty in Relationship Marketing: A Case Study in Supermarket Loyalty Programs in Turkey
9nd International Conference Marketing Trends, İtalya, 1 - 04 Ocak 2010, cilt.1, ss.200-210
27. Şikâyet Davranışları ile Müşterilerin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki: Otobüs İşletmesi Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, ss.100-110
28. Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama
5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2006, cilt.1, ss.1-3
Kitaplar
6
1. Service robots in the hospitality industry: A state-of-the-art literature review
Tourism, Hospitality and Culture 4.0: shifting towards the metaverse, Piera Buonincontri,Luisa Errichiello,Roberto Micera, Editör, McGraw Hill Higher Education , Milan, ss.75-96, 2022
4. Fiyatlandırma
Pazarlama İlkeleri, Prof. Dr. Canan Ay, Doç. Dr. Tülin Ural, Editör, Lisans, İstanbul, ss.150-1160, 2011
5. Hastanelerde Hasta Tatmin Düzeylerinin Ölçümü: Karşılaştırmalı İki Hastane Örneği,
Cumhuriyet Üniversitesi Yayınları Yayın No: 109, Sivas, 2008
6. Veri Tabanlı Pazarlama
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Prof. Dr. İnci Varinli, Yrd. Doç. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Detay, Ankara, ss.147-175, 2008
Diğer Yayınlar
6
1. ANTALYA FİRMALARINA YÖNELİK ENDÜSTRİ 4.0 DURUM TESPİTİ
Diğer, ss.33, 2018
2. Vizyon 2023, TechAntalya Dergisi
Diğer, ss.1, 2017
3. Teknolojik Dönüşüm, TechAntalya Dergisi
Diğer, ss.1, 2017
Metrikler