-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü
-
2015 - 2020 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü
-
2012 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü
-
2011 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Swedish School of Economics and Business Administration, Hanken, The Centre For Relationship Marketing and Service Management (CERS)
-
2007 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü
-
2000 - 2006 Araştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama
-
2016 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama
-
2020 - 2021 Uluslararası Ofis Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler Ofisi
-
2018 - 2020 Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü
-
2018 - 2020 Merkez Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Proje Geliştirme Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2017 - 2020 Yönetim Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Serik İşletme Fakültesi
-
2017 - 2020 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Araştırmaları Geliştirme Ve Koordinasyon Kurulu (Argek), Araştırmaları Geliştirme Ve Koordinasyon Kurulu (Argek)
-
2017 - 2020 Merkez Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Akdeniz Teknoloji Transferi Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2016 - 2019 Senato Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama
-
2016 - 2019 Yönetim Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama
-
2016 - 2018 Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama
-
2013 - 2016 Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama
-
2012 - 2016 Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
-
2012 - 2016 Yönetim Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
-
2011 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri
-
2009 - 2012 Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri
-
2007 - 2008 Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri
-
Yüksek Lisans
Hizmet Tasarımı, Yönetimi ve Kalite Modelleri
Küresel Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Teorileri
-
Lisans
Uluslararası Pazarlama
Uluslararası Pazarlama
Stratejik Pazarlama Yönetimi
Uluslararası Pazarlama
Reklamcılık İlkeleri ve Uygulamaları
Pazarlama Analizi ve Stratejileri
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Araştırmaları
İşletme Bilimine Giriş
Pazarlama Araştırmaları
Makro Pazarlama
İşletme Yönetimi
Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı
Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı
Pazarlama İlkeleri
-
Gösterişçi tüketim bağlamında NFT satın alımı üzerine bir araştırma
Kitapci O. (Danışman)
S.ADA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Y ve Z Kuşağı arasında algılanan hizmet kalitesi: Antalya Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma hizmetleri örneği
Kitapcı O. (Danışman)
H.KÖSEOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sosyal öğrenme teorisi bağlamında sosyal ticaret teknolojilerinin tüketicinin satın alma niyetine etkisi: Instagram örneği
Kitapcı O. (Danışman)
C.TÜRKCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Elektronik hizmet kalitesi algısı: Kültürlerarası karşılaştırma: İngiltere ve Türkiye örneği
Kitapcı O. (Danışman)
T.AKISKALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Benim Markam, Benim Dünyam" tüketici-marka özdeşleşmesi üzerine yapısal bir model önerisi
Kitapcı O. (Danışman)
N.BÜYÜKDAĞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Memnuniyetsizliğin yarattığı öfkenin şikâyet davranışı açısından karşılaştırılması: Hava yolu taşımacılığı sektöründe bir araştırma
Kitapcı O. (Danışman)
İ.SOYLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kolombiya – Avrupa Birliği (AB) serbest ticaret anlaşmasının Kolombiya'nın dış ticareti üzerindeki etkisi
Kitapcı O. (Danışman)
N.TAVERA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ulusal Kültürlerdeki Farklılıkların Müşteri Şikayet Davranışına Etkisi: Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
-
Pazarlama kapsamında coğrafi bilgi sistemleri'nin konut fiyatlarının belirlenmesinde kullanımı: Ankara ilinde bir uygulama
Kitapcı O. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı: SERVQUAL ve SERVPERF Kalite Modellerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Uygulama
C.Akdoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011