Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

REKLAMININ YAPAY ZEKASIYLA DALGA GEÇEN MARKA: KİTKAT

3. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME2023), Mersin, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.1 Creative Commons License

TÜRKİYE’NİN 100 YILLIK MARKALARININ ZAMANI AŞAN REKLAMLARI: ANLATI ANALİZİ

IV. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES , Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ağustos 2023, ss.460 Creative Commons License

“Bizim Yorum Tarzımız Güzel” Boyner’in Özel Günler Reklamlarına Yönelik YouTube Yorumlarının İncelenmesi

19. International Symposium Communication in the Millenium (CIM2022), Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, ss.155-156 Creative Commons License

Tracing the Footprints of Online Behavioral Advertising Research in Literature: A Bibliometric Study.

International Ege Congress on Social Sciences & Humanites, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, ss.325 Creative Commons License

An Analysis of the Executional Strategies of Child-Friendly Hotels’ Advertisements in Turkey

4th International Family, Youth and Child Friendly Tourism Management Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2022, ss.20 Creative Commons License

Should Parents Be Included in the Future of Advertising Literacy Education?

CIM Symposium 2018, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, ss.367 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

YAPAY ZEKÂ KULLANAN ŞİRKETLER VE INSTAGRAM’DAKİ DİYALOJİK İLETİŞİM BİÇİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI

The 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM: COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE (CIDA 2020), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.24-26 Creative Commons License

Genç Kuşağın "Yaşlılığa Dair" Risk Enformasyonu Edinme ve İşleme (RISP) Motivasyonları

Senex: III. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2019, ss.1

How Generations Perceive, React and Cope with Online Behavioral Advertising in Turkey: Recommendations for Digital Advertising Literacy Education

RedMIL’08 Summer School: Literacies as culture, practices or competencies, La Louviere, Belçika, 11 - 14 Eylül 2018, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

YAŞLI NÜFUS ORANI EN YÜKSEK OLAN ÜLKELERDE VE TÜRKİYE’DE TV REKLAMLARINDA YAŞLI TEMSİLİ

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.88

DİJİTAL REKLAM OKURYAZARLIĞI VE ONLINE DAVRANIŞSAL REKLAMCILIK: BIR ODAK GRUP ÇALIŞMASI

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.26

Tüketirken Konuşun, Konuşurken Tüketin: Lipton ile #KonuşalımArtık

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2

THE REPRESENTATION OF THE ELDERLY IN THE AWARDED ADVERTISEMENTS: THE CRYSTAL APPLE AWARDS

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2

DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER, KURUMSAL BLOGLAR VE KÜRESEL HAVAYOLU ŞİRKETLERİ: BİR İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİ ÇALIŞMASI

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.775

The Analysis of the Influence of Television Advertisements on the Kids: ‘Koton Kids’ Advertisement Sample

Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Viyana, Avusturya, 17 - 21 Nisan 2016, cilt.9, sa.2, ss.241-250 Creative Commons License
Kitap & Kitap Bölümleri

Sustainability Advertising and Consumer Feedback: Insights from Arçelik’s ‘Designed with Love’ Campaign

PIONEER AND INNOVATIVE STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Osman Yılmaz, Editör, All Sciences Academy, Ankara, ss.431-450, 2024 Creative Commons License

Advertising Education under the Spotlight: A Bibliometric Study

Pioneer and Innovative Studies in Educational Sciences, Yavuz Değirmenci, Editör, All Sciences Academy, Ankara, ss.107-125, 2024 Creative Commons License

Documenting the Stories “in the Blink of an Eye”: The Case of Arçelik’s Advermentary Strategy as a Blend of Advertising and Documentary

PIONEER AND INNOVATIVE STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Osman Yılmaz, Editör, All Sciences Academy, Ankara, ss.452-468, 2024 Creative Commons License

Duygusal Fay Hattı Üzerindeki Markalar: Deprem Dönemindeki Reklamlara Tüketici Tepkileri Bağlamında Bir Değerlendirme

İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan,Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, Efe Akademi Yayınları, Ankara, ss.21-55, 2023 Creative Commons License

Medya Okuryazarlığı Odaklı Ciddi Oyunun Reklamına Tüketici Tepkileri: Google Interland Örneği

Oyunla Öğretime Geleneksel ve Teknolojik Yaklaşımlar, Serpil Timurkaan Akçınar, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.233-256, 2023 Creative Commons License

Türkiye’nin Otomobili TOGG’un Reklamlarına Yönelik Tüketici Tepkileri

Cumhuriyet'in 100. Yılında İletişim Alanında Kazanımlar, Doç. Dr. Seyfi Kılıç,Doç. Dr. Şakir Güler, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.45-83, 2023 Creative Commons License

Ebeveynlerin Dijital Reklamlarla Mücadelesi: Reklam Okuryazarlığı Bağlamında Nitel Bir Araştırma

EĞİTİM & BİLİM 2023-II, Doç. Dr. Songül Karabatak, Editör, Efe Akademi Yayınları, Ankara, ss.333-348, 2023 Creative Commons License

Content Marketing

THE ESSENTIALS OF TODAY'S MARKETING-3, Baş Mehmet,Erdoğan Tarakçı İnci,Aslan Ramazan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.213-228, 2023 Creative Commons License

IKEA’da ‘Yaşamından Kesit Bul’: Animasyon Reklamda Hikâye Anlatıcılığı ve Anlatı Araçları

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Doç. Dr. Serap Sarıbaş,Dr. Öğr. Üyesi Turgay Akkuş, Editör, DUVAR YAYINEVİ, İzmir, ss.1359-1380, 2023 Creative Commons License

A systematic analysis of hotel management and advertising literaturę

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.89-111, 2023 Creative Commons License

A comparative analysis of creative advertising strategies of hotels in Cyprus, Macedonia, Poland, Spain, and Türkiye

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.73-88, 2023 Creative Commons License

Ebeveynlerin Dijital Reklamlarla Mücadelesi: Reklam Okuryazarlığı Bağlamında Nitel Bir Araştırma

EĞİTİM & BİLİM 2023-II, Doç. Dr. Songül Karabatak, Editör, EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.333-348, 2023 Creative Commons License

Hastanelerin Kurumsal Reklamlarında Menşei Ülke Göstergeleri: JCI Akreditasyonlu Türk Hastaneleri Örneği

Kurumsal İletişim Araştırmaları, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Literatürk, Konya, ss.127-148, 2021 Creative Commons License

Dijital Reklam Okuryazarlığı

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, Dr. Öğr. Üyesi Levent Özkoçak, Editör, Detay, Konya, ss.59-84, 2020

Dijital Çağda Halkla İlişkiler Okuryazarlığı

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler YENİDEN, Levent ÖZKOÇAK, Editör, Detay, Ankara, ss.149-172, 2020 Creative Commons License

Global Havayolu Şirketlerinin Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar: Bir İçerik Çözümlemesi Çalışması

İletişim Çalışmaları 2017, Özgür,A. Z.,İşman,A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.326-346, 2017
Ansiklopedide Bölümler

Yeniden Hedefleme Reklam

İLETİŞİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, ss.1-11, 2023 Creative Commons License

Programatik Reklam

İLETİŞİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, ss.1-10, 2023 Creative Commons License

Doğal Reklam

İLETİŞİM VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, ss.1-12, 2023 Creative Commons License