Prof. Dr. OLGUN KİTAPCI


Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

Pazarlama Teorisi


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi, İşletme, Yönetim, Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: İşletme, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi, Stratejik Planlama, Teknoloji ve İnovasyon Yönetimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

E-posta: okitapci@akdeniz.edu.tr
İş Telefonu: +90 242 227 4400 Dahili: 3518
Fax Telefonu: +90 242 227 2078
Web: https://avesis.akdeniz.edu.tr/okitapci
Ofis: Uygulamalı Bilimler Fakültesi, 208
Posta Adresi: Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, 07058 Konyaaltı/Antalya

Metrikler

Yayın

83

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

199

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

281

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

1407

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

8

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2012

2011 - 2012

Post Doktora

Swedish School of Economics and Business Administration, Hanken, Marketing, Finlandiya

2003 - 2006

2003 - 2006

Doktora

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama , Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

1993 - 1998

1993 - 1998

Lisans

Yakın Doğu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler (Burslu), Kıbrıs (Kktc)

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Müşteri Sadakati Yaratmak İçin Veri Tabanlı Pazarlama – Türkiye’deki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Üzerine Bir Uygulama

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2003

2003

Yüksek Lisans

Hizmet Sektöründe İlişki Pazarlaması ve Konaklama İşletmesinde Bir Uygulama

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2020

2020

USIMP Technology Transfer Training Course "IP-Based Entrepreneurship"

Diğer

Alliance of Technology Transfer Professionals (ATTP)

2018

2018

Proje Yönetimi Kurumsal Eğitim Programı

Diğer

İstanbul Institute

2010

2010

QMS Lead Auditor Training Course (ISO 9001:2008)

Kalite Yönetimi

IRCA

2000

2000

Financial Planning and Investment Services

Finans

Richmond School of Commerce

1999

1999

TOEFL Course

Yabancı Dil

LSC Language Studies Canada

1998

1998

Bilgisayar Office Eğitimi

Bilişim

Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi

Araştırma Alanları

İşletme

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Stratejik Planlama

Teknoloji ve İnovasyon Yönetimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2015 - 2020

2015 - 2020

Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2012 - 2015

2012 - 2015

Yrd. Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Swedish School of Economics and Business Administration, Hanken, The Centre For Relationship Marketing and Service Management (CERS)

2007 - 2012

2007 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü

2000 - 2006

2000 - 2006

Araştırma Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama

2020 - 2021

2020 - 2021

Uluslararası Ofis Başkanı

Akdeniz Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler Ofisi

2018 - 2020

2018 - 2020

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2018 - 2020

2018 - 2020

Merkez Müdürü

Akdeniz Üniversitesi, Proje Geliştirme Uygulama Ve Araştırma Merkezi

2017 - 2020

2017 - 2020

Yönetim Kurulu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Serik İşletme Fakültesi

2017 - 2020

2017 - 2020

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Araştırmaları Geliştirme Ve Koordinasyon Kurulu (Argek), Araştırmaları Geliştirme Ve Koordinasyon Kurulu (Argek)

2017 - 2020

2017 - 2020

Merkez Müdürü

Akdeniz Üniversitesi, Akdeniz Teknoloji Transferi Uygulama Ve Araştırma Merkezi

2016 - 2019

2016 - 2019

Yönetim Kurulu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama

2016 - 2019

2016 - 2019

Senato Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama

2016 - 2018

2016 - 2018

Dekan Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama

2013 - 2016

2013 - 2016

Bölüm Başkanı

Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama

2012 - 2016

2012 - 2016

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

2012 - 2016

2012 - 2016

Yönetim Kurulu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

2011 - 2012

2011 - 2012

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

2009 - 2012

2009 - 2012

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

2007 - 2008

2007 - 2008

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Hizmet Tasarımı, Yönetimi ve Kalite Modelleri

Küresel Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Teorileri

Lisans

Lisans

Uluslararası Pazarlama

Uluslararası Pazarlama

Stratejik Pazarlama Yönetimi

Uluslararası Pazarlama

Reklamcılık İlkeleri ve Uygulamaları

Pazarlama Analizi ve Stratejileri

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Araştırmaları

İşletme Bilimine Giriş

Pazarlama Araştırmaları

Makro Pazarlama

İşletme Yönetimi

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Pazarlama İlkeleri

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Navigating the new norm in restaurants: To continue (or not) with the QR- code menus.

Makul S., Öztürkcan S., Kitapci O., Merdin Uygur E.

AIRSI2023 The Metaverse Conference, Zaragoza, İspanya, 15 - 17 Mayıs 2023, ss.69-71, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

2. Assessment of Academic Performance at Akdeniz University

ALKAN T. Y., Ozbek F., GÜNAY M., SAN B. T., KİTAPCI O.

International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.43, ss.982-995, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2019

2019

3. Memnuniyetsizliğin Yarattığı Öfkenin Şikayet Davranışına Etkisi: Havayolu Taşımacılığı Sektöründe Bir Uygulama

Soylu İ., KİTAPCI O.

11. Uluslararası Güncel Araştırmalarla Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim - 01 Kasım 2019, cilt.1, sa.1, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Üniversitelerin Fikri Mülkiyet Haklarının Ticarileştirilmesi Süreci: Akdeniz TTO Lisanslama Deneyimi

Özdemir F., SAKARYA M. C., Tuncer Kesçi S., KİTAPCI O., ATSAN F. N.

1. Uluslararası Teknoloji Transfer Ofisi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1, sa.1, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Fiyat Tutundurmalarının Algılanan Fiyat Çekiciliği Üzerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma

BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.

24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.634-639, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Assessment of Academic Performance at Akdeniz University

ALKAN T. Y., Özbek F., GÜNAY M., SAN B. T., KİTAPCI O.

International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.982-995, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

9. Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi

BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.

3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.37, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma

BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

11. Subjective Well-Being, Life Satisfaction and Income Relationship in BRICS Countries: A Comparative Analysis

ÖZEKİCİOĞLU H., KİTAPCI O.

Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences, 6 - 08 Eylül 2017, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

12. Bilişsel Önyargı ve İktisadi Kararlara Etkileri

ÖZEKİCİOĞLU H., KİTAPCI O.

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future Thessalonikiin Economics and Administrative Sciences, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.34, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference

BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.

International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, Fransa, 13 - 14 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

14. Estimating the residence price by linear regression model and Geographical Information Systems (GIS)

TÜRK T., TUNA M. F., KİTAPCI O.

5th World Conference on Business, Economics and Management (BEM), Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.208-218, (Tam Metin Bildiri) identifier

2016

2016

15. E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

BÜYÜKDAĞ N., KANGAL DEMİR A., KİTAPCI O.

21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

16. Propozition of Model Regarding the Linksof Strategic Orientation Market Orientation and Hotel Businee Performance

İbrahim A. M. M., GÜLMEZ M., KİTAPCI O.

5th World Conference on Business,Economics and Management, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. The Differences and Similarities in the Consumer Complaint Behaviours among Personality Types

KİTAPCI O., DÖRTYOL İ. T.

Annual Paris Business Research Conference, Paris, Fransa, 13 - 14 Ağustos 2015, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

18. Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)

KİTAPCI O., DÖRTYOL İ. T., GÜLMEZ M.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.479-486, (Özet Bildiri)

2015

2015

19. Lineer Regresyon ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Yardımıyla Ev Fiyatlarının Tahmin Edilmesi: Ankara Örneği

KİTAPCI O., Tuna M. F., TURK T.

15. Türkiye Harita Bilimsel ve Teknik Kurultayı, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Mart 2015, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

20. The Usage of Geographical Information Systems (GIS) in the Marketing Decision Making Process: A Case Study for Determining Supermarket Locations

TÜRK T., KİTAPCI O., DÖRTYOL İ. T.

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, cilt.148, ss.227-235, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

21. The effect of economic policies applied in Turkey to the sale of automobiles: multiple regression and neural network analysis

KİTAPCI O., Ozekicioglu H., KAYNAR O., TAŞTAN S.

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, cilt.148, ss.653-661, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

22. The Impact of Service Quality Dimensions on Patient Satisfaction, Repurchase Intentions and Word-of-Mouth Communication in the Public Healthcare Industry

KİTAPCI O., Akdogan C., Dortyol İ. T.

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM), Prague, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, cilt.148, ss.161-169, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

23. Hizmet Pazarlamasında Kalite Anlayışı: Sağlık Sektöründe Bir Araştırma, Sivas İli Örneği

AKDOĞAN C., KİTAPCI O.

11. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Konya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, ss.123-130, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

25. Creating Loyalty in Relationship Marketing: A Case Study in Supermarket Loyalty Programs in Turkey

KİTAPCI O., DÖRTYOL İ. T., GÜLMEZ M.

9nd International Conference Marketing Trends, İtalya, 1 - 04 Ocak 2010, cilt.1, ss.200-210

2009

2009

26. The Effects of Demographics on the Relationship Between Customer Complaint Behaviour and Customer Exit in Turkish Retail Banking

KİTAPCI O., DÖRTYOL İ. T.

International Conference on Social Sciences organized by Social Sciences Research Society (SoSReS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.-, ss.193-206

2006

2006

28. Küresel Rekabet İçin E-Hizmet Kalitesi: Santos’un E-Hizmet Kalite Modeli Kapsamında Sivas ve Tokat İllerinde Bir Uygulama

KİTAPCI O.

5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2006, cilt.1, ss.1-3

Kitaplar

2022

2022

1. Service robots in the hospitality industry: A state-of-the-art literature review

Akiskali T., Kitapci O., Öztürkcan Özdinç D. S.

Tourism, Hospitality and Culture 4.0: shifting towards the metaverse, Piera Buonincontri,Luisa Errichiello,Roberto Micera, Editör, McGraw Hill Higher Education , Milan, ss.75-96, 2022

2020

2020

2. Assessment of Academic Performance at Akdeniz University

ALKAN T. Y., ÖZBEK F., GÜNAY M., SAN B. T., KİTAPCI O.

Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering Problems Proceedings of the International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering (ICAIAME 2019), Hemanth, D.J., Kose, U., Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.982-995, 2020

2018

2018

3. A Revıew of Factors Affecting Turkish Consumer Behaviour

DÖRTYOL İ. T., COŞKUN A., KİTAPCI O.

Marketing Management in Turkey (Marketing in Emerging Markets), Selcen Ozturkcan , Elif Yolbulan Okan, Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.105-139, 2018

2011

2011

4. Fiyatlandırma

KİTAPCI O.

Pazarlama İlkeleri, Prof. Dr. Canan Ay, Doç. Dr. Tülin Ural, Editör, Lisans, İstanbul, ss.150-1160, 2011

2008

2008

6. Veri Tabanlı Pazarlama

KİTAPCI O.

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Prof. Dr. İnci Varinli, Yrd. Doç. Dr. Kahraman Çatı, Editör, Detay, Ankara, ss.147-175, 2008

Desteklenen Projeler

2018 - 2020

2018 - 2020

1512 Teknogirişim Sermayesi Desteği Programı

TÜBİTAK Projesi

KİTAPCI O. (Yürütücü), ATSAN F. N.

2019 - 2019

2019 - 2019

"Klinik Öncesi Safha" Biyoteknolojik/Biyolojik/Biyobenzer Tıbbi Ürünlerin Ar-Ge ve Ticari Potansiyelin Belirlenmesi

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

DEMİR DORA D., KİTAPCI O. (Yürütücü), SEZGİN İ. V.

2017 - 2019

2017 - 2019

TTO'lara Yönelik Hazırlık, Başlangıç ve Kapasite Artırımı

TÜBİTAK Projesi

KİTAPCI O. (Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Growtech Bitki Islahı Proje Pazarı

TÜBİTAK Projesi

KİTAPCI O. (Yürütücü)

2011 - 2012

2011 - 2012

Aldığım Donanım Ülkeme Kazanım

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

KİTAPCI O.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Studies on Marketing Insights

Editörler Kurulu Üyesi

2015 - 2017

2015 - 2017

SCIENTIFIC COOPERATION FOR FUTURE INTERNATIONAL CONFERENCE-2016

Danışma Kurul Üyesi

2007 - 2012

2007 - 2012

Cumhuriyet Üinversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Enterprise Europe Network

Üye

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği (PPAD)

Üye

2017 - 2020

2017 - 2020

Üniversitelerde Sınai Mülkiyet Bilgisinin Yaygınlaştırılması Projesi Yönlendirme Ulusal Koordinatörü

Üye

2017 - 2020

2017 - 2020

Üniversite Sanayi İşbirliği Merkezleri Platformu (ÜSİMP)

Üye

2016 - 2020

2016 - 2020

American Marketing Association

Üye

2017 - 2017

2017 - 2017

Kalkınma Bakanlığı Onbirinci Kalkınma Programı

Üye

2009 - 2016

2009 - 2016

Institute for Operations Research and the Management Science (INFORMS)

Üye

2009 - 2016

2009 - 2016

European Marketing Academy (EMAC)

Üye

2003 - 2003

2003 - 2003

The Academy of Marketing Science

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Temmuz 2022

Temmuz 2022

Management Research Review

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2020

Haziran 2020

Journal of Hospitality and Tourism Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2020

Mart 2020

Journal fo Hospitality and Tourism Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

Journal fo Hospitality and Tourism Technology

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

International Journal of Housing Markets and Analysis - (ESCI)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

Health Policy - (SSCI)

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2018

Mayıs 2018

Management Research Review - (ESCI)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

Management Research Review - (ESCI)

SCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2017

Haziran 2017

Management Research Review - (ESCI)

SCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2017

Mayıs 2017

International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Reseach - (ESCI)

SCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2017

Şubat 2017

Business & Management Studies: An International Journal

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

INQUIRY - (SSCI)

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2016

Eylül 2016

Marketing Management in Turkey

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap

Temmuz 2016

Temmuz 2016

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2013

Ocak 2013

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2013

Ocak 2013

Turizm ve Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2013

Ocak 2013

Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2009

Haziran 2009

International Journal of Organizational Analysis - (ESCI)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2008

Ekim 2008

International Journal of Organizational Analysis - (ESCI)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2022 - 2022

2022 - 2022

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

SAN-TUR Turizm A.Ş. Club Mega Saray

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2020 - 2020

2020 - 2020

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

İNELSO Enerji Sistemleri A.Ş.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2020 - 2020

2020 - 2020

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

ANKA Enerji A.Ş.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Uğur Optik Ltd Şirketi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Noxart Games

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Muratpaşa Belediyesi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Turtest Ltd. Şirketi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Horizon Yalılım Ltd. Şti.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2019 - 2019

2019 - 2019

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Uğur Optik Ltd Şirketi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2018 - 2018

2018 - 2018

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Hotech Yazılım A.Ş.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2018 - 2018

2018 - 2018

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Cantek Soğutma AŞ

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2018 - 2018

2018 - 2018

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

Cantek Soğutma A.Ş.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

2017 - 2017

2017 - 2017

Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık

ENELSA Endüstriyeİ Elektronik Ltd. Şti.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Mayıs 2017

Mayıs 2017

7. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kitapcı O., ÖZ Y.
Antalya, Türkiye

Ödüller

Temmuz 2017

Temmuz 2017

En İyi Bildiri Ödülü

International Conference On Science, Technology And Management, July 2017

Ağustos 2015

Ağustos 2015

Journal Best Paper

World Business Institute

Şubat 2012

Şubat 2012

Garanti Bilim Olimpiyatları

Garanti Bankası

Haziran 2010

Haziran 2010

Garanti Bankası Bilim Ödülü

Garanti Bankası



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

8. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

23. Ulusal Pazarlama Kongresi

Oturum Başkanı

Kocaeli-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

23. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Kocaeli-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

ASTP-Proton Annual Conference ’Technology Transfer in a Changing Environment

Katılımcı

Liege-Belçika

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

14. Ulusal Histoloji ve Embriyoloji Kongresi

Davetli Konuşmacı

Antalya-Türkiye

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

2 nd International Conference on "Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences"

Katılımcı

Thessaloníki-Yunanistan

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

22. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Trabzon-Türkiye

01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017

01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017

International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE)

Katılımcı

Paris-Fransa

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

3. Pazarlama Atölyesi

Katılımcı

-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

7. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

21. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Kütahya-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

6. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu

Katılımcı

Denizli-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

5th World Conference on Business, Economics and Management (BEM-2016)

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015

01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015

Annual Paris Business Research Conference

Katılımcı

Paris-Fransa

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

20. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Eskişehir-Türkiye

01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014

01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014

19. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Gaziantep-Türkiye

01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010

01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010

15. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010

01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010

32nd INFORMS Marketing Science Conference

Katılımcı

Köln-Almanya

01 Ocak 2010 - 01 Ocak 2010

01 Ocak 2010 - 01 Ocak 2010

9. International Conference Marketing Trends, ESCP

Katılımcı

Venedik-İtalya

01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009

01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009

14. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Yozgat-Türkiye

01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009

01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009

3. Pazarlama Araştırmaları Eğitim Semineri

Katılımcı

Yozgat-Türkiye

01 Eylül 2009 - 01 Eylül 2009

01 Eylül 2009 - 01 Eylül 2009

ISCC 2009, International Conference on Social Science

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

8. Anadolu İşletmecilik Kongresi

Katılımcı

Manisa-Türkiye

01 Haziran 2006 - 01 Haziran 2006

01 Haziran 2006 - 01 Haziran 2006

5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi

Katılımcı

Tokat-Türkiye

01 Ekim 2004 - 01 Ekim 2004

01 Ekim 2004 - 01 Ekim 2004

9. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Ekim 2003 - 01 Ekim 2003

01 Ekim 2003 - 01 Ekim 2003

8. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Kayseri-Türkiye

01 Ekim 2002 - 01 Ekim 2002

01 Ekim 2002 - 01 Ekim 2002

7. Ulusal Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Afyon-Türkiye

Burslar

2012 - 2012

2012 - 2012

YÖK Doktora Sonrası Araştırma Bursu Ocak 2012

YÖK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 202

h-indeksi (WOS): 7

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2018 - 2019

2018 - 2019

İnovasyon Odaklı Mentorluk Programı

www.tim.gov.tr

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, Turkey

2018 - 2018

2018 - 2018

11. Kalkınma Planı Fikri Haklar Çalışma Grubu Üyeliği

http://onbirinciplan.gov.tr/

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, Turkey

2017 - 2018

2017 - 2018

Antalya Firmalarının Endüstri 4.0 Durum Tespiti ; Ölçeğin Geliştirilmesi ve Pilot Uygulama”

www.atso.org.tr

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, Turkey

2017 - 2018

2017 - 2018

ATSO Endüstri 4.0 Çalışma Grubu

www.atso.org.tr

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, Turkey