SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Deepening the Effects of the Academic Inbreeding: Its Impact on Individual and Institutional Research Productivity
RESEARCH IN HIGHER EDUCATION
, cilt.63, ss.1016-1036, 2022 (SSCI)
What matters for rural teachers and communities? Educational challenges in rural Turkey
COMPARE-A JOURNAL OF COMPARATIVE AND INTERNATIONAL EDUCATION
, cilt.48, sa.5, ss.686-701, 2018 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The impact of academicians' cultural and social capital on their individual job performance
INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTIVITY AND PERFORMANCE MANAGEMENT
, cilt.72, sa.10, ss.3119-3136, 2023 (ESCI)
Multi-Group Analysis ff the Effects of Coping with Mathematics on Math Anxiety and Achievement
Research in Pedagogy
, cilt.11, sa.2, ss.340-350, 2021 (Hakemli Dergi)
MATEMATiK İNANCI ÖLÇEĞİ: YAPI GEÇERLİĞİ VE GÜVENİRLİK ANALİZLERİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.56, ss.121-138, 2020 (Hakemli Dergi)
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Definitions of Algebraic Expression and Equation
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.156-164, 2020 (Hakemli Dergi)
The citation analyses of scientific publications in the field of educational sciences and teacher education in Turkey
Bilgi Dünyası
, cilt.18, sa.1, ss.9-28, 2017 (Scopus)
Scientific Publication Map of Journals Published in the Field of Educational Sciences in Turkey An Analysis Impact Factors of Journals
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.22, sa.4, ss.483-506, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeleri ve Değişkenleri Yorumlama Sürecinde Yaptıkları Hatalar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.18-31, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşleri
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.79-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise Öğretmen Adaylarının Çevre ve Alan Kavramlarına İlişkin Bilgilerinin Belirlenmesi
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.5, sa.10, ss.23-35, 2014 (Hakemli Dergi)
Kırsal Bölgelerde Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiğe İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.1, sa.2, ss.3-16, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Ölçmeye İlişkin Alan Bilgilerinin Gelişiminde Mesleki Gelişim Çalışmasının Rolü
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklem Kavramlarının Farkına İlişkin Kavrayışları
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Birimlerine İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
18.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Konusuna İlişkin Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar veMatematik Eğitimi Sempozyumu-4, 26 - 28 Eylül 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019, ss.997-1006
Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları
VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019, ss.694-697
Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Nisan 2019
Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme
16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı, 13 Nisan 2019
Matematik eğitimi alanında yapılmış lisansüstü tezlerin tematik açıdan incelemesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
PISA ve TIMSS 2015 verileri bağlamında sosyo-ekonomik statünün matematik başarısına etkisi: eğitim kademelerinin moderatörlüğünün test edilmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
TIMSS ve PISA 2015 Matematik Yeterliğini Etkileyen Faktörlerin Lojistik Regresyon Analiziyle İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 08 Mayıs 2017, ss.357
Matematik Eğitimi Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin TematikAçıdan İncelemesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.217
İdeal öğrenci öğretmenlerin bilişsel kurguların incelenmesi
15th International Primary Teacher Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016
Cinsiyet eşitliği bağlamında matematik yeterliğini PISA ve TIMSS verileri bağlamında bir lojistik regresyon analizi
15th International Primary Teacher Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.260
Türk dünyasında somut olmayan kültürel mirasın matematik öğretiminde kullanılması
I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 14 - 17 Mayıs 2015, ss.239
An evaluation of the Turkish journals of educational sciences indexed in Social Sciences Citation Index
Global Academic Network International Conferences, Rio de Janeiro, Brezilya, 12 - 14 Şubat 2015
The change of knowledge in educational studies in time a research on the citation index
Global Academic Network International Conferences, Rio de Janeiro, Brezilya, 12 - 14 Şubat 2015
Factors effecting the mathematical competence: Examining the data obtained from PISA 2012 and TIMSS 2011 using logistic regression analysis
11st Science and Mathematics Education Congress, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Metaphoric perceptions and emotional associations of high school students towards mathematics: A multi-dimensional scaling study
11st Science and Mathematics Education Congress, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Matematik Yeterliğini Etkileyen Faktörler PISA 2012 ve TIMSS 2011 Verilerinin Lojistik Regresyon Analiziyle İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongre, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1146
The examination of the educational researches in Turkey through the social network analysis
Conf. on Advances In Economics, Social Science and Human Behavior Study, 1 - 03 Ağustos 2014
Research related to the publication and citation performances of educational sciences in Turkey
Conf. on Advances In Economics, Social Science and Human Behavior Study, 1 - 03 Ağustos 2014
The effect of self-esteem on teachers’ professional motivation: testing the mediation role of self-efficacy by structural equation modelling
3th Curriculum and Instruction Congress, Türkiye, 4 - 08 Mayıs 2014
İlköğretim matematik öğretmenlerinin materyal ve materyal kullanımına ilişkin algıları
The 5th International Congress of Educational Research, 6 - 09 Eylül 2013
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kesirler konusunda ilişkin pedagojik alan bilgileri
10. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, ss.54-55
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin cebirsel ifade yazma ve yorumlamada karşılaştırkları zorluklar
The 3rd International Conference on Educational Sciences, 22 - 25 Mayıs 2011, ss.43-44
Öğretmen Adaylarının Yalnızlık ve Algılanan Sosyal Destek Düzeyleri
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2010
Öğretmen adaylarının yanlızlık ve algılanan sosyal destek düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.330-331
Kırsal matematik eğitimin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 Eylül 2010 - 18 Eylül 2009, ss.197
Kentlerde ve kırsal kesimde öğrenim gören öğrencilerin matematiğe yönelik algılarının belirlenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.262-263
Sınıf öğretmenliği yüksek lisans programına farklı alanlardan kabul edilen öğrencilerin adaptasyon sorunları ve alana katkıları
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2009
Yerleşik ve taşımalı ilköğretim öğrencilerinin matematik okuryazarlık düzeylerinin karşılaştırılması
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2008, ss.272
Kitap & Kitap Bölümleri
Mathematics Education in Economic Cooperation Organization Countries: Analysis of TIMSS And PISA Surveys (Cases of Azerbaijan, Iran, Kazakhstan and Turkey)
Economic Cooperation Organization Educational Institute:, 2022
Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Ülkelerinde Matematik Eğitimi
Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Yayınları, 2021
Discussion, Limitations and Suggestions
Leadership and Organizational Outcomes Meta Analysis of Empirical Studies, Karadağ, Engin, Editör, Springer, ss.255-268, 2015