SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Reklama Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.97-132, 2021 (Hakemli Dergi)
Ad Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.97-132, 2021 (Hakemli Dergi)
Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
, cilt.10, sa.1, ss.277-296, 2019 (Hakemli Dergi)
Hastanelerin hizmet kalitesi ölçümüne alternatif bir yaklaşım
International Review of Economics and Management
, cilt.7, sa.1, ss.28-48, 2019 (Hakemli Dergi)
Why Are People Still Using Fixed Phones? The Case of Turk Telekom
International Journal of Social Science and Humanity
, cilt.5, ss.496-500, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.83-104, 2011 (Hakemli Dergi)
A Content Analysis of Factors Affecting New Product Development Process
Business and Economics Research Journal
, cilt.1, sa.3, ss.87-100, 2010 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.61-82, 2009 (Hakemli Dergi)
Measuring and mapping customers expectations and perceptions for airlines the Sunexpress case with the gaps model
Journal of Global Strategic Management
, cilt.3, ss.68-78, 2008 (Hakemli Dergi)
Mapping service quality in the tourism industry
MANAGING SERVICE QUALITY
, cilt.13, sa.5, ss.413-422, 2005 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği
Akdeniz İİBF Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.1-17, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Customer Satisfaction in Airport Retailing
International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54
Implementation of Services Marketing Strategies for Airlines: A Case Study
International Conference on Social Science, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, ss.21-28
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125
The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours
International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34
Türkiye'de pazarlama alanında yapılan çalışmaların düşünce okullarına göre sınıflandırılması
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109
A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing
Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836
Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey
Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914
Havayolu Hizmetlerinde Yerli ve Yabancı Firmalar Açısından Müşteri Profilleri ve Beklentileri
7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.95-113
Kitap & Kitap Bölümleri
Ölçme ve Ölçekleme
Pazarlama Araştırması, Doç. Dr. Ayşe Şahin, Yrd. Doç. Dr. Burak Kartal, Editör, Lisans Yayıncılık, ss.127-148, 2011