Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2019 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2007 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2008 - 2012 Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Mobil Bankacılığı Benimsemede Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörler: Akdeniz Üniversitesi’nde Bir uygulama
A.ALRAGIG(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Tüketicilerin Organik Gıda Tercihleri ve Organik Gıdalara Karşı Tutumlarına Yönelik Bir Uygulama
S.KVATCHADZE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Reklam içeriğinin davranışsal niyetlere tutum aracılığıyla etkisinde çevresel endişenin rolü
B.Nur(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Reklam içeriğinin satın alma niyetine etkisi : Tutumun ve çevresel endişenin rolü
AKINCI S. (Danışman)
-
E-posta pazarlamasının, fuar organizasyonu katılımcıları olan KOBİ’lerin davranışsal niyetlerine etkisi
M.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
E-Posta pazarlamasının, fuar organizasyonu katılımcıları olan KOBİ’lerin davranışsal niyetlere etkisi
AKINCI S. (Danışman)
-
Reklama Yönelik Şüphenin Tüketici Tutumlarına Etkisi
-
Profesyonel Spor Kulüplerinde Marka İmajını Belirleyen Faktörler
İ.ÇAKMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Profesyonel spor klüplerinin marka imajını belirleyen faktörler
AKINCI S. (Danışman)
-
Diş Malzemeleri Sektöründe Tüketici Değeri
D.ALIU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Kültürel Değer, Algılanan Değer ve Marka Kişiliği: Türkiye ve Almanya Örneklemlerine Dayalı Bir Uygulama
P.Derya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010