Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Okul Yöneticilerinin İki Dilli Eğitim Uygulamalarına Yönelik Görüşleri: Fenomonolojik Bir İnceleme

II. Uluslararası Avrupalı Türkler ve İkidillilik Çalışmaları Kongresi (BISET), Köln, Almanya, 10 - 11 Ekim 2019, ss.1

İki Dilli Eğitim Alanında Yapılan Akademik Çalışmalara Ait İçerik Çözümlemesi

II. Uluslararası Avrupalı Türkler ve İkidillilik Çalışmaları Kongresi (BISET ), Köln, Almanya, 10 - 11 Ekim 2019, ss.1

İbradı (Antalya) Yer Adları

III. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 5 - 06 Ekim 2018

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarındaki Dil Bilgisi Öğretimi Yöntemlerinin İncelenmesi

XI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

İbradı (Antalya) Yer Adları

III. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Kiev, Ukrayna, 5 - 06 Ekim 2018, ss.45

İbradı (Antalya) Yer Adları

III. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 5 - 06 Ekim 2018, ss.45

Türkçe Dil Öğretim Merkezlerinde Yapılan B2 Sertifika Sınavlarının İncelenmesi

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.29

Türkçe Eğitiminde Diksiyon Ve Etkili Konuşma Becerisinin Öğretimi Üzerine Bir İnceleme

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1575-1576

Türkçe Dil Öğretim Merkezlerinde Yapılan B2 Sertifika Sınavlarının İncelenmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1565-1566

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sabahattin Ali'nin Sırça Köşk Adlı Hikayesinin A1-A2 Seviyesine Uyarlanması

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1567-1568

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen B1 Düzeyindeki Öğrencilerin Özetleme Becerileri

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YABANCI DİL ALGILARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Rome, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, ss.231

Ortaokul veli öğrenci ve öğretmenlerinin Gençlik Diline İlişkin Görüşleri

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yabancı Dil Algılarına İlişkin Görüşleri

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yabancı Dil Algılarına İlişkin Görüşleri

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Gençlik Diline İlişkin Görüşleri

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 09 Ekim 2016, ss.99

Türkiye de öğrenim gören yabancı öğrencilerin Türkçe öğretimine ilişkin görüşleri

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.91

Yabancılara Türkçe Öğretimi Kitaplarının Şekil İçerik ve Metin Yönünden İncelenmesi

2. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, Münih, Almanya, 19 - 21 Mayıs 2016, cilt..

Yabancılara Türkçe Öğretimi Kitaplarının Şekil İçerik ve Metin Yönünden İncelenmesi

2. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, Münih, Almanya, 19 - 21 Mayıs 2016, cilt..

Leselust vermitteln, aber wie

Lesen im Herkunfssprachenunterrricht Türkisch, Bad Kreuznach, Almanya, 28 Mayıs 2015, cilt.1

Toplumdilbilimsel yaklaşımla Almanyadaki Türk göçmenlerin İkidillilik ve Okul Sorunları

Bildungspolitik und innovative Ansaetze im Himblick auf Migration Multikultralitaet und demographische Entwicklungen in Deutschland und in der Türkei, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2014, cilt.1, sa.1, ss.1

Avusturya ve Türkiye'de Öğretmen Adayı Belirleme Süreci

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.318

Avusturya ve Türkiye'de Öğretmen Adayı Belirleme Süreci

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.318

Türkçenin Almanya’da Öğretimi, bu alana öğretmen yetiştirme, mevcut uygulamalar, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ve Öğretmenliği Çalıştayı, Muğla, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2010, cilt.1, ss.35-43

Avrupa`da Yapılan Anadili Türkçe Öğretimini Etkileyen Faktörler

IInd Internatıonal Congress of European Turks: Education and Integration, Antwerp, Belçika, 14 - 16 Mayıs 2009, cilt.1

Almanya’da anadili tartışmaları: Yeni bir Paradigma

Yurtdışındaki Türkler: 50. Yılında Göç ve Uyum Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 28 Mayıs 2008, cilt.1, ss.359-366

Almanya’da uygulanan okula alma testlerinin türkiye’de uygulanabilirliği

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.1-5

Dil Bilimi Açısından Zaman ve Dil

V. Uluslar Arası Türk Dili Kurultayı, Ankara, Türkiye, 20 - 24 Eylül 2004, cilt.1

Almanya'da yaşayan Üçüncü Kuşak Türk Gençlerinin Sosyo-Kültürel Yetileri.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.209-221

Kitap & Kitap Bölümleri

Dil Edinimi ve Gelişimi

Türkçe Öğretimi, Direkci Bekir, Ateş Murat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.67-86, 2023

Dynamics and Tools for Blended/Distance Learning

Mapping Teacher Education in Europe, Mehmet Canbulat,Bayram Bıçak,Bekir Direkci,Rabia Vezne, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.82-94, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Moderation of Online Learning Activities

Mapping Teacher Education in Europe, Mehmet Canbulat,Bayram Bıçak,Bekir Direkci,Rabia Vezne, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.123-129, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Türk göçmen öğrencilere verilen anadili dersinin Alman eğitim sistemindeki yeri

Göç ülkeleri olarak Almanya ve Türkiye: Türk işgücü göçünden 60 yıl sonra politikalar ve uygulamalar, Esen Erol, Borowski Damaris, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.161-173, 2022

İlkokul Öğrencilerinin Dil Gelişim Özellikleri

Türkçe Öğretimi, Prof. Dr. Mehmet CANBULAT, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-13, 2019

Die Mehrsprachigkeit im Kontext der aktueller Diskussionen: Der soziolinguistischer Ansatz

Ein Kind - Zwei Sprachen. Bedingungen und Perpektiven der Deutsch-Türkischen Frühkindlichen Bildung am Beispiel Berlin, Esen, E., Editör, Siyasal Kitapevi, Ankara, ss.167-184, 2016

Güncel Tartımalar Bağlamında Çok Dillilik: Toplum Dilbilimsel Yaklaşım

Bir Çocuk - İki Dil, Berlin Örneğinde Türk-Alman Okul Öncesi Eğitim Koşulları ve Fırsatlar, Esen, E., Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Migration in Deutschland-eine Reise ins Ungewisse

Jugend - Migration - Sozisalisation - Bildung, Fischer, C., Athemeliotis, A., Editör, Lıt Verlag, Berlin, ss.134-149, 2009

Multikultralitaet an türkischen Schulen

Ethnische Vielfalt und Mehrsprachigkeit an Schulen, Dirim, İ,Hauenschild, K., Lütje -Klose, B,. Löser, Jessica M., Sievers, I., Editör, Brandes&Apsel, Franfurt Am Main, ss.155-165, 2008

Wir denken deutsch und fühlen Türkisch

İko Verlag Für Interkulturelle Kommunikation, Franfurt Am Main, 2007

Metrikler

Yayın

88

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

6

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları