Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2017 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2013 Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2002 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1993 - 2002 Araştırma Görevlisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2020 Dekan
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2017 - 2017 Enstitü Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2016 - 2017 Merkez Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Tömer
-
2014 - 2014 Merkez Müdürü
Akdeniz Üniversitesi
-
2012 - 2013 Dekan Yardımcısı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2010 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Suriyeli Öğrencilere Yönelik Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi İçin Hazırlanan Materyallerin Söz Varlığı Açısından İncelenmesi: Aslı Hikâye Serisi Örneği
Canbulat M. (Danışman)
Ü.KORAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde ölçme ve değerlendirme uygulamalarının standartlaştırılması
Canbulat M. (Danışman)
B.ASMA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde müzikli etkinliklerin üstbilişsel dinleme farkındalığı ve dinleme öz yeterliği üzerinde etkisi
Canbulat M. (Danışman)
N.ERGUN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Türk Devletleri Teşkilatına üye ülkelerin ana dili eğitiminin dil politikaları bağlamında incelenmesi
Canbulat M. (Danışman)
B.KOPARAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Suriyeli mültecilerin dil eğitimi: Türkiye ve Almanya arasında karşılaştırmalı bir inceleme
Canbulat M. (Danışman)
M.ÖZŞAVLI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Ortaokul Türkçe ders kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri göndermeleri açısından incelenmesi
Y.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkçe Öğretim Programının ve Türkçe Ders Kitabının Dilbilim Açısından İncelenmesi
M.Çağrı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Türk Kültür Ögelerinin Aktarımına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri ile Ders Kitaplarının İncelenmesi
B.KOPARAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yabancı Futbolcuların Türkçeye İlişkin Futbolcu ve Yönetici Görüşleri(Antalya İli Örneği)
Ö.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Selanik’te Yaşayan Türklerin Dil Durumu
D.DİVRİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarındaki Dil Bilgisi Öğretim Yöntemlerinin İncelenmesi
E.KAYASANDIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yabancılar için Türkçe Ders Kitaplarındaki Kalıp Sözler ve Yabancı Uyruklu Öğrencilerin kalıp Sözleri Kullanma Düzeyleri
M.BAYRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türkçe ders kitaplarındaki kalıp sözler ve öğrencilerin kalıp sözleri kullanma düzeyleri.
A.DİLEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Göç yaşamış 6. sınıf öğrencilerinin yazım kurallarını ve noktamla işaretlerini uygulama düzeylerinin toplumdilbilim değişkenleri açısından incelenmesi.
G.Özdemir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlkokul 4 -5. sınıf ders kitaplarındaki anahtar sözcüklerin kavranılmışlık düzeyinin incelenmesi.
M.Sevinç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Sınıf içi iletişim bozukluklarına yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri.
A.Tekeli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
1 – 3 sınıf öğrencilerine konvansiyonel zaman kavramlarının öğretilmesine yönelik öğretmen görüşleri.
G.Yurt(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Yabancı dil öğretimine başlamada en uygun yaşın ne olduğuna ilişkin dilbilimsel yaklaşımlar ve öğretmen görüşleri.
O.Çayıroğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003