Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

European Journalism Education

Akdeniz İletişim , sa.15, ss.168-173, 2011 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

). Bullying in The Context of Gender: A Qualitative Research in Turkey

5th International Conference on Research in Humanities &Social Sciences, Berlin, Almanya, 17 - 19 Aralık 2021, ss.239-240

Risk Taking Behavior as an Antecedent of Susceptibility to Persuasion Strategies and Brand Loyalty

The 2nd Communication in the Digital Age Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.1-2

The Nature of Activism in Turkey

BledCom 2020 27th International Public Relations Research Symposium, Bled, Slovenya, 03 Temmuz 2020, ss.78-79

INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES FOR CAREER MANAGEMENT OF MANAGERS: A RESEARCH IN TURKEY, POLAND, ROMANIA, HUNGARY AND SPAIN

XX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Kiev, Ukrayna, 20 Haziran 2019 - 22 Haziran 2020

Kurumsal İtibar Kavramı ve Ölçümlenmesi Üzerine Bir Değerlendirme

1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018

How the Change of Corporate Brand Name Affects Corporate Brand Personality

16th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018

CORPORATE BRAND PERSONALITY IN UNIVERSITIES

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018

The Analysis of the Situational Theory of Publics in Turkey in the Context of Culture

24th International PublicRelations Research Symposium BledCom2017, Bed, Slovenya, 30 Haziran - 01 Temmuz 2017

Segmentation of Publics in Strategic Public Relations

VII European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015

Kamuların Durumsal Kuramı Çerçevesinde Stratejik Halkla İlişkilerde Kamu Segmentasyonu

1st International Symposium on Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, ss.349-357

Kitap & Kitap Bölümleri

A comparative analysis of creative advertising strategies of hotels in Cyprus, Macedonia, Poland, Spain, and Türkiye

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.73-88, 2023 Creative Commons License

A systematic analysis of hotel management and advertising literaturę

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.89-111, 2023 Creative Commons License

APPLYING THE SITUATIONAL THEORY OF PROBLEMSOLVING IN COVID 19: A COMPARATIVE ANALYSIS OF TURKEY AND SIERRA LEONE

Covid 19 Sürecinde İletişim ve Medya Çalışmaları, Yılmaz, M; Çiftçi, H; Doğar, M, Editör, İksad Publishing, Ankara, ss.257-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

The Nature of Activism in Turkey

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 1, Mihalis (Michael) KUYUCU, Hasan Çiftçi, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.217-239, 2021

SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA PAYDAŞ İLİŞKİLERİ SÜRECİNDE GENÇ GÖNÜLLÜLER

Gençlik ve Gönüllülük Bağlamında SivilAnT, Gök Demir, Z; Bayırlı, M, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.30-50, 2020

Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci

Dijitalleşen İletişim, Ahmet Ayhan, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019

INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES IN TURKEY FOR CAREER MANAGEMENT

Career Management in the Age of Industry 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.23-58, 2019

CAREER MANAGEMENT IN THE ERA OF INDUSTRY 4.0

Career Management in the Age of Industry 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-21, 2019

CONCLUSION REMARKS SUGGESTION FOR CAREER PATHS TO INDUSTRY 4.0

Career Management in the Age of Industry 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.219-233, 2019

Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci

Dijitalleşen İletişim, Ayhan Ahmet, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019

BACKGROUND, CONTEXT, AND OUTPUTS OF THE PROJECT

CAREER MANAGEMENT IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-10, 2019

Medyada kadın olmak” Kadın medya profesyonellerinin memnuniyet, mobbing ve cam tavan algıları araştırması

Tc Başbakanlık Basın Yayın Enformasyon Müdürlüğü Yayınları, Ankara, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

The Power of Publics in Strategic Public Relations The Effect of Social Media on Formation of Publics

Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay Aydemir, Carayol Valerie, Tench Ralph, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.239-254, 2013

Stratejik Halkla İlişkilerin İtici Gücü Eylemcilik

Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e, Karakaya Şatır Çiğdem, Editör, Nobel, Ankara, ss.85-106, 2011

Metrikler

Yayın

57

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

16

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları