SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Gamification Characteristics' Effects On Brand Loyalty
JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY
, cilt.15, sa.58, ss.270-287, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Üzerinden Kriz Yönetimi: Krize Yanıt Verme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Akdeniz iletişim
, sa.30, ss.410-428, 2018 (Hakemli Dergi)
An Evaluation on Public Relations Profession through Online Job Advertisements
Akdeniz iletişim
, sa.29, ss.104-118, 2018 (Hakemli Dergi)
KAMULARIN DURUMSAL KURAMI BAĞLAMINDA STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE KAMU SEGMENTLERİ: TÜRKİYE’DEKİ AKTİF, UYANMIŞ VE GİZLİ KAMULARIN PROFİLİ
e-gifder
, cilt.6, sa.2, ss.1073-1105, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.519-527, 2017 (Hakemli Dergi)
European Journalism Education
Akdeniz İletişim
, sa.15, ss.168-173, 2011 (Hakemli Dergi)
Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King
Akdeniz İletişim
, cilt.14, ss.1-22, 2010 (Hakemli Dergi)
Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King
Akdeniz İletişim
, sa.14, ss.1-22, 2010 (Hakemli Dergi)
ÇERÇEVELEMENİN KARAR VERME SÜRECİNE ETKİSİ
Akdeniz İletişim
, sa.13, ss.161-180, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Risk Taking Behavior as an Antecedent of Susceptibility to Persuasion Strategies and Brand Loyalty
The 2nd Communication in the Digital Age Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.1-2
INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES FOR CAREER MANAGEMENT OF MANAGERS: A RESEARCH IN TURKEY, POLAND, ROMANIA, HUNGARY AND SPAIN
XX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Kiev, Ukrayna, 20 Haziran 2019 - 22 Haziran 2020
HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME: ONLİNE İŞ İLANLARI NE DİYOR?
3rd International Media Studies Symposium, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018
How the Change of Corporate Brand Name Affects Corporate Brand Personality
16th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018
CORPORATE BRAND PERSONALITY IN UNIVERSITIES
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018
Kamuların Durumsal Kuramı Çerçevesinde Stratejik Halkla İlişkilerde Kamu Segmentasyonu
1st International Symposium on Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, ss.349-357
THE POWER OF PUBLICS IN STRATEGIC PUBLIC RELATIONS: THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON FORMATION OF PUBLICS
EUPRERA Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
GENÇLİK VE GÖNÜLLÜLÜK BAĞLAMINDA SivilAnT®
Adana Nobel Kitabevi, Ankara, 2020
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA PAYDAŞ İLİŞKİLERİ SÜRECİNDE GENÇ GÖNÜLLÜLER
Gençlik ve Gönüllülük Bağlamında SivilAnT, Gök Demir, Z; Bayırlı, M, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.30-50, 2020
Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci
Dijitalleşen İletişim, Ahmet Ayhan, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019
Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci
Dijitalleşen İletişim, Ayhan Ahmet, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019
stratejik halkla ilişkiler ve uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2017
The Role of corporate reputation on trust and behavioral intentions: A study on a private health institution in Turkey
Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.131-156, 2016
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2015
Medyada kadın olmak” Kadın medya profesyonellerinin memnuniyet, mobbing ve cam tavan algıları araştırması
Tc Başbakanlık Basın Yayın Enformasyon Müdürlüğü Yayınları, Ankara, 2014
The Power of Publics in Strategic Public Relations The Effect of Social Media on Formation of Publics
Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay Aydemir, Carayol Valerie, Tench Ralph, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.239-254, 2013
Stratejik Halkla İlişkilerin İtici Gücü Eylemcilik
Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e, Karakaya Şatır Çiğdem, Editör, Nobel, Ankara, ss.85-106, 2011