Doç. Dr. ZUHAL GÖK DEMİR


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Böl.

Kişilerarası İletişim


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, İletişim, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler

Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

16

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2016

2010 - 2016

Doktora

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim, Türkiye

2007 - 2010

2007 - 2010

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Ege Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Böl.

2016 - 2019

2016 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İnsan Kaynakları Yönetimi

2010 - 2016

2010 - 2016

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Böl.

2005 - 2010

2005 - 2010

Okutman

Akdeniz Üniversitesi, Elmalı Meslek Yüksekokulu, İngilizce Okutmanı

Yönetimsel Görevler

2019 - 2020

2019 - 2020

Dekan Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2016 - 2019

2016 - 2019

Bölüm Başkanı

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İnsan Kaynakları Yönetimi

2016 - 2018

2016 - 2018

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2011

2011

10. European Journalism Education

GÖK DEMİR Z.

Akdeniz İletişim , sa.15, ss.168-173, 2011 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Researching the Skills and Competencies of Employees in The Horeca Sector

Gök Demir Z.

7th International Conference on Advanced Research in Social Sciences and Humanities, Vienna, Avusturya, 16 - 18 Haziran 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Bullying in The Context of Gender: A Qualitative Research in Turkey

Gök Demir Z., Karakaya Ç., Erendağ Sümer F.

5th International Conference on Research in Humanities &Social Sciences, Berlin, Almanya, 17 - 19 Aralık 2021, ss.239-240, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Risk Taking Behavior as an Antecedent of Susceptibility to Persuasion Strategies and Brand Loyalty

demir m. ö., GÖK DEMİR Z.

The 2nd Communication in the Digital Age Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2020, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. The Nature of Activism in Turkey

GÖK DEMİR Z.

BledCom 2020 27th International Public Relations Research Symposium, Bled, Slovenya, 03 Temmuz 2020, ss.78-79, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES FOR CAREER MANAGEMENT OF MANAGERS: A RESEARCH IN TURKEY, POLAND, ROMANIA, HUNGARY AND SPAIN

GÖK DEMİR Z., DEMİR M. Ö.

XX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Kiev, Ukrayna, 20 Haziran 2019 - 22 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME: ONLİNE İŞ İLANLARI NE DİYOR?

KARAKAYA Ç., ERENDAĞ SÜMER F., GÖK DEMİR Z.

3rd International Media Studies Symposium, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Communication Skills Required by Industry 4.0 for Career Management of Graduates: A Research in Turkey, Poland, Romania, Hungary and Spain

GÖK DEMİR Z., DEMİR M. Ö.

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE CIDA 2018, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Kurumsal İtibar Kavramı ve Ölçümlenmesi Üzerine Bir Değerlendirme

GÖK DEMİR Z.

1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. How the Change of Corporate Brand Name Affects Corporate Brand Personality

GÖK DEMİR Z., DEMİR M. Ö.

16th International Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. CORPORATE BRAND PERSONALITY IN UNIVERSITIES

GÖK DEMİR Z.

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Aydın Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. The Analysis of the Situational Theory of Publics in Turkey in the Context of Culture

GÖK DEMİR Z.

24th International PublicRelations Research Symposium BledCom2017, Bed, Slovenya, 30 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Segmentation of Publics in Strategic Public Relations

GÖK DEMİR Z.

VII European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

13. Kamuların Durumsal Kuramı Çerçevesinde Stratejik Halkla İlişkilerde Kamu Segmentasyonu

GÖK DEMİR Z.

1st International Symposium on Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, ss.349-357, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

14. THE POWER OF PUBLICS IN STRATEGIC PUBLIC RELATIONS: THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON FORMATION OF PUBLICS

KARAKAYA Ç., GÖK DEMİR Z.

EUPRERA Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. A comparative analysis of creative advertising strategies of hotels in Cyprus, Macedonia, Poland, Spain, and Türkiye

Aydoğan H., Gök Demir Z.

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.73-88, 2023 Creative Commons License

2023

2023

2. A systematic analysis of hotel management and advertising literaturę

Gök Demir Z., Aydoğan H.

HoReCa4VET for sustainable development , Katarzyna Sławińska, Editör, Stowarzyszenie na Rzecz Innowacji i Edukacji, Radom, ss.89-111, 2023 Creative Commons License

2021

2021

3. APPLYING THE SITUATIONAL THEORY OF PROBLEMSOLVING IN COVID 19: A COMPARATIVE ANALYSIS OF TURKEY AND SIERRA LEONE

GÖK DEMİR Z., Conteh B.

Covid 19 Sürecinde İletişim ve Medya Çalışmaları, Yılmaz, M; Çiftçi, H; Doğar, M, Editör, İksad Publishing, Ankara, ss.257-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. The Nature of Activism in Turkey

GÖK DEMİR Z.

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 1, Mihalis (Michael) KUYUCU, Hasan Çiftçi, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.217-239, 2021

2020

2020

6. SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA PAYDAŞ İLİŞKİLERİ SÜRECİNDE GENÇ GÖNÜLLÜLER

GÖK DEMİR Z.

Gençlik ve Gönüllülük Bağlamında SivilAnT, Gök Demir, Z; Bayırlı, M, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.30-50, 2020

2019

2019

7. INDUSTRY 4.0 COMPETENCIES IN TURKEY FOR CAREER MANAGEMENT

GÖK DEMİR Z., DEMİR M. Ö., ÇELİKER N.

Career Management in the Age of Industry 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.23-58, 2019

2019

2019

8. CAREER MANAGEMENT IN THE ERA OF INDUSTRY 4.0

GÖK DEMİR Z., DEMİR M. Ö.

Career Management in the Age of Industry 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-21, 2019

2019

2019

9. CONCLUSION REMARKS SUGGESTION FOR CAREER PATHS TO INDUSTRY 4.0

GÖK DEMİR Z., DEMİR M. Ö.

Career Management in the Age of Industry 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.219-233, 2019

2019

2019

10. BACKGROUND, CONTEXT, AND OUTPUTS OF THE PROJECT

GÖK DEMİR Z., GOICEANU D., ORDONEZ PUIME A., KRISKA JAMBOR J., NAWRAT – WYRAZ D.

CAREER MANAGEMENT IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0, Gök Demir, Zuhal ve Demir, Mehmet Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-10, 2019

2019

2019

11. Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci

GÖK DEMİR Z.

Dijitalleşen İletişim, Ayhan Ahmet, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019

2016

2016

12. The Role of corporate reputation on trust and behavioral intentions: A study on a private health institution in Turkey

KARAKAYA Ç., gök demir z.

Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.131-156, 2016

2014

2014

14. Medyada kadın olmak” Kadın medya profesyonellerinin memnuniyet, mobbing ve cam tavan algıları araştırması

GÖK Z.

Tc Başbakanlık Basın Yayın Enformasyon Müdürlüğü Yayınları, Ankara, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

15. The Power of Publics in Strategic Public Relations The Effect of Social Media on Formation of Publics

KARAKAYA Ç., GÖK DEMİR Z.

Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay Aydemir, Carayol Valerie, Tench Ralph, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.239-254, 2013

2011

2011

16. Stratejik Halkla İlişkilerin İtici Gücü Eylemcilik

GÖK DEMİR Z.

Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e, Karakaya Şatır Çiğdem, Editör, Nobel, Ankara, ss.85-106, 2011

Desteklenen Projeler

2020 - 2022

2020 - 2022

Playing to Eco-build for learning to protect environment

AB Destekli Diğer Projeler

Gök Demir Z. (Yürütücü)

2020 - 2022

2020 - 2022

A videogame to use in schools to promote gender equalitySürdürülebilir Kalkınma

AB Destekli Diğer Projeler

Gök Demir Z. (Yürütücü)

2018 - 2020

2018 - 2020

Sivilant - Antalya Sivil Platformu

AB IPA Projesi

Gök Demir Z.

2017 - 2019

2017 - 2019

Career Guide and Mobile Application for Employees

Erasmus Projesi

Gök Demir Z. (Yürütücü), Demir M. Ö.

2017 - 2018

2017 - 2018

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Kurumsal Marka Kişiliği Araştırması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Gök Demir Z. (Yürütücü)

2014 - 2016

2014 - 2016

Tutoring Young PeopleSürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi

Gök Demir Z.

2014 - 2016

2014 - 2016

Activation of Women 50

Erasmus Projesi

Gök Demir Z. (Yürütücü)

2013 - 2015

2013 - 2015

Living Healthy Through Generations

Erasmus Projesi

Gök Demir Z. (Yürütücü)

2014 - 2014

2014 - 2014

Medya ve Kadın

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Gök Demir Z.