SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketim Sosyolojisi’nin Dünü, Bugünü ve Yarını
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.1, sa.1/2, ss.23-31, 2017 (Hakemli Dergi)
Exploring the Multi Sensory Based Memorable Tourism Experiences A Study of Adam Eve Hotel in Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.2, sa.4, ss.28-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Do personality types make consumers exhibit different complaint behaviors?
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.1, sa.2, ss.2-11, 2015 (Hakemli Dergi)
Misyon ifadeleri üzerinden pazarlama felsefelerinin keşfedilmesi: Capital 500 üzerine bir araştırma
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, cilt.11, sa.44, ss.189-203, 2015 (Hakemli Dergi)
"The Effect Of Astrology On Young Customer Behaviors,"
STUDIES IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.6, sa.3, ss.97-109, 2011 (ESCI)
“Perakendecilik Sektöründe İşgören (Çalışan) Tatminini Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama
Celal Bayar Üni. Sosyal Bilimler Dergisi,
, sa.2, ss.27-44, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Aile Bireylerinin Etkisi: Kadını Değişen Rolü, Sivas İlinde Bir Uygulama
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.331-348, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Denge Kuramı Perspektifinden Paket Şematiği, Ürün ve Tüketici Arasındaki İlişkide Dengeleyici Unsurların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
2nd Business Organization Research Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019
DAHA KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KARARLAR İNTERAKTİF TÜKETİCİ KARAR YARDIMCILARININ KULLANIMININ TESPİTİ
21. PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.525-528
The Impacts of Decision Making Approaches on Growth and Competitiveness of Hotel Organizations
5th World Conference on Business, Economics andManagement, 12 - 14 Mayıs 2016
Exploring The Multi Sensory Based Memorable Tourism Experiences: A Search On Adam&Eva Hotel In Turkey
Annual Paris Business Research Conference, Paris, Fransa, 13 - 14 Ağustos 2015
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.479-486
“Creating Loyalty in Relationship Marketing: A Case Study in Supermarket Loyalty Programs in Turkey”, Venice ITALY-FRANCE. January 21-23 2010.
9th International Conference Marketing Trends,, Venedik, İtalya, 21 - 23 Haziran 2010, ss.1
The Effects of Technology Usage on Customer Loyalty Creation Process in Medium Sized Hotel Enterprises
32nd INFORMS Marketing Science Conference, Almanya, 1 - 04 Haziran 2010, ss.19
Perakendecilik Sektöründe İş Gören (Çalışan) Tatminini Etkileyen Faktörler ve Bir Araştırma
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2009, ss.173-178
Kitaplar
ULUSLARARASI PAZARLAMA VE SOSYOLOJİ
PAZARLAMA VE SOSYOLOJİ, ÜNSALAN, M., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.285-330, 2019
TÜKETİCİ SİNİZMİ
YENİ NESİL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI -VAKA ANALİZLERİ İLE-, AYSUN KAHRAMAN, ESRA GÜVEN, Editör, Gazi Kitabevi, ss.125-142, 2019
Diğer Yayınlar
ANTALYA FİRMALARINA YÖNELİK ENDÜSTRİ 4.0 DURUM TESPİTİ
Diğer, ss.33, 2018