SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketim Sosyolojisi’nin Dünü, Bugünü ve Yarını
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.1, sa.1/2, ss.23-31, 2017 (Hakemli Dergi)
Exploring the Multi Sensory Based Memorable Tourism Experiences A Study of Adam Eve Hotel in Turkey
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.2, sa.4, ss.28-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Do personality types make consumers exhibit different complaint behaviors?
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
, cilt.1, sa.2, ss.2-11, 2015 (Hakemli Dergi)
Misyon ifadeleri üzerinden pazarlama felsefelerinin keşfedilmesi: Capital 500 üzerine bir araştırma
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, cilt.11, sa.44, ss.189-203, 2015 (Hakemli Dergi)
"The Effect Of Astrology On Young Customer Behaviors,"
STUDIES IN BUSINESS AND ECONOMICS
, cilt.6, sa.3, ss.97-109, 2011 (ESCI)
“Perakendecilik Sektöründe İşgören (Çalışan) Tatminini Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama
Celal Bayar Üni. Sosyal Bilimler Dergisi,
, sa.2, ss.27-44, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Aile Bireylerinin Etkisi: Kadını Değişen Rolü, Sivas İlinde Bir Uygulama
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.331-348, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Denge Kuramı Perspektifinden Paket Şematiği, Ürün ve Tüketici Arasındaki İlişkide Dengeleyici Unsurların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
2nd Business Organization Research Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019
DAHA KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KARARLAR İNTERAKTİF TÜKETİCİ KARAR YARDIMCILARININ KULLANIMININ TESPİTİ
21. PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.525-528
The Impacts of Decision Making Approaches on Growth and Competitiveness of Hotel Organizations
5th World Conference on Business, Economics andManagement, 12 - 14 Mayıs 2016
Exploring The Multi Sensory Based Memorable Tourism Experiences: A Search On Adam&Eva Hotel In Turkey
Annual Paris Business Research Conference, Paris, Fransa, 13 - 14 Ağustos 2015
Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler Ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.479-486
“Creating Loyalty in Relationship Marketing: A Case Study in Supermarket Loyalty Programs in Turkey”, Venice ITALY-FRANCE. January 21-23 2010.
9th International Conference Marketing Trends,, Venedik, İtalya, 21 - 23 Haziran 2010, ss.1
The Effects of Technology Usage on Customer Loyalty Creation Process in Medium Sized Hotel Enterprises
32nd INFORMS Marketing Science Conference, Almanya, 1 - 04 Haziran 2010, ss.19
Perakendecilik Sektöründe İş Gören (Çalışan) Tatminini Etkileyen Faktörler ve Bir Araştırma
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2009, ss.173-178
Kitap & Kitap Bölümleri
ULUSLARARASI PAZARLAMA VE SOSYOLOJİ
PAZARLAMA VE SOSYOLOJİ, ÜNSALAN, M., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.285-330, 2019
TÜKETİCİ SİNİZMİ
YENİ NESİL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI -VAKA ANALİZLERİ İLE-, AYSUN KAHRAMAN, ESRA GÜVEN, Editör, Gazi Kitabevi, ss.125-142, 2019
Diğer Yayınlar
ANTALYA FİRMALARINA YÖNELİK ENDÜSTRİ 4.0 DURUM TESPİTİ
Diğer, ss.33, 2018