Prof. Dr. EYYUP YARAŞ


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

E-posta: eyaras@akdeniz.edu.tr
İş Telefonu: +90 242 310 6401
Fax Telefonu: +90 242 227 4454
Web: https://avesis.akdeniz.edu.tr/eyaras
Ofis: İİBF A Blok 3. kat No:212
Posta Adresi: Akdeniz üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı Kampus/ Antalya

Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1999 - 2004

1999 - 2004

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

1997 - 1999

1997 - 1999

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Selçuk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2004

2004

Doktora

Marka Değeri Algılaması ve Pazarlama Karması İlişkisi

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama

1999

1999

Yüksek Lisans

Ailenin Satınalma Kararlarında Kadının Rolü ve Kayseri`de Bir Uygulama

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2011 - 2014

2011 - 2014

Doç. Dr.

Aksaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2005 - 2011

2005 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Aksaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

1997 - 2004

1997 - 2004

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama

1997 - 1999

1997 - 1999

Araştırma Görevlisi

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2016

2016

KENTLERİN MARKALAŞMASINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER VE TURİZM İLİŞKİSİ

YARAŞ E.

I. Uluslararası Abana Sempozyumu: Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik, 20 - 21 Mayıs 2016

2016

2016

THE EFFECTS OF CULTURE LIFESTYLE ANDPSYCHOGRAPHIC FEATURES ON THE EXPECTED BENEFIT FROM THE BRAND

YARAŞ E.

STATE, ECONOMIC POLICY, TAXATION AND DEVELOPMENT, 28 - 30 Haziran 2016

2016

2016

Global Pazara Giriş Kararının Risk Değerlemesinde Bulanık Yaklaşım

Söyler H., YARAŞ E.

17th International Symposium On Econometrics, Operations Research and Statistics, Sivas, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.518-519

2016

2016

Kentlerin Markalaşmasında Etkili Olan Faktörler ve Turizm İlişkisi

YARAŞ E.

I. Uluslararası ABANA Sempozyumu – Geçmişten Günümüze Kastamonu / Kent-Kültür-Kimlik, Kastamonu, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2016, ss.51-55

2016

2016

TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARARYÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ

yüzükırmızı M., YARAŞ E., Yeniçeri T.

7th International Congress on Entrepreneurship(ICE 2016), 12 - 14 Mayıs 2016, ss.1087-1103

2016

2016

Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercihlerinin Karar Yöntemleri Aracılığı İle Belirlenmesi

yüzükırmızı m., YARAŞ E., Yeniçeri T.

7th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2016), Bişkek, Kırgızistan, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.1087-1103

2010

2010

Sustainable Tourism Development In Developing Countries: Overview of Ukraine’s Tourısm Industry

YARAŞ E., yaşin b.

Topical Problems of social economic development of regions International scientific-pratical conference, Simferepol, Rusya, 16 - 18 Nisan 2010, ss.72-81 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

Identifying The Effects of Price Perceptions on Prestige Sensitivity

YARAŞ E.

Topical Problems of social economic development of regions International scientific-pratical conference, Simferepol, Ukrayna, 12 Nisan 2009, ss.72-85

2009

2009

Examining Consumer Perceived Risk Dimensions Related to Store Brands with Structural Equation Modeling

Yeniçeri T., YARAŞ E., zengin a. y.

Ankara University International Conference on Market, Marketing, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.985-993

2008

2008

Owners vs. Non-Owners of Loyaty Cards: Identifying the Discriminating Variables Concerning Retailer Equity Perception and Purchasing Behavior

Yeniçeri T., YARAŞ E., akturan u.

Academy of Marketing Annual Conference, Reflective Marketing in a Material World, Scotland, Birleşik Krallık, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1-13

2007

2007

Identifying The Factors Effecting The Brand Loyal Consumers: The Impacts Of Quality, Fashion, Brand Conscioussness And Confusion By Overchoice

YARAŞ E., akturan u.

3rd International Conference On Business, Management And Economics, İzmir, Türkiye, 13 - 17 Haziran 2007, ss.97-106

2005

2005

Marka Değeri Algılamasında Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler

YARAŞ E.

Marka Yönetimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2005, ss.181-193

2003

2003

Tüketicilerin Ambalaja İlişkin Tutum ve Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

Okumuş A., YARAŞ E., Yeniçeri T.

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, ss.253-269

2003

2003

Determining Differences Between Retailer and Manufacturer Brand Buyers in Turkey

kurtuluş K., kurtuluş S., harcAR t., Yeniçeri T., YARAŞ E.

Succeeding in a Turbulent Global Marketplace: Changes, Developments, Challenges, and Creating Distinct Competencies, Twelfth World Business Congress, British Columbia, Kanada, 25 - 29 Haziran 2003, ss.2-8

2003

2003

Predicting Retailer or Manufacturer Brand Preference of Consumers

kurtuluş S., kurtuluş K., Yeniçeri T., YARAŞ E.

Globalization, Transformation, and Quality of Life: The Proceedings of the 8th International Conference on Marketing and Development, Thailand, Tayland, 4 - 07 Ocak 2003, ss.98-106

2001

2001

Perakendeci Markalı Ürünleri Satınalanları Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler

kurtuluş k., kurtuluş S., Yeniçeri T., YARAŞ E.

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, ss.199-209

2000

2000

Tüketicilerin Perakendeci Markası Tercihleri Üzerine Bir Pilot Araştırma

kurtuluş K., kurtuluş S., Yeniçeri T., YARAŞ E.

5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.349-372

1999

1999

Ailenin Satın Alma Kararlarında Çalışma Durumuna Göre Kadının Rolü

Nakip M., YARAŞ E.

4.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Kasım 1999

1999

1999

Ailenin Satınalma Kararlarında Çalışma Durumuna Göre Kadının Rolü

Nakip m., YARAŞ E.

4. Ulusal Pazarlama Kongresi, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Kasım 1999, ss.246-257

Kitap & Kitap Bölümleri

2016

2016

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINA GİRİŞ

NAKİP M., YARAŞ E.

Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2016

2011

2011

Bilimsel Araştırmalarda Kaynaklara Ulaşma ve Gösterimi

YARAŞ E.

Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri, Ünal S., Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-24, 2011

2011

2011

Nitel Araştırma Yöntemleri

YARAŞ E.

Sosyal bilimlerde araştırma yöntemleri, Ünal S., Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-25, 2011


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1