Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 22
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUN OYNAMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ

MaTE International Congress 2022, Antalya, Türkiye, 6 - 07 Temmuz 2022, ss.9-13, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Oyun Oynama Alışkanlıklarının İncelenmesi

MaTE International Congress 2022, Türkiye, 06 Temmuz 2022, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

Investigation of the Change of Pre-Teachers Gaming Habits in the Covid-19 Pandemic

ICPATME 2022, Antalya, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

Investigation of the Change of Pre-Teachers Gaming Habits in the COVID 19 Pandemic

ICPATME 2022 - IV INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND TECHNOLOGIES, Antalya, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

Stem Eğitiminin Öğretmen Adaylarında Yaratıcı Tasarım Becerilerine Etkisinin Incelenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.184-185, (Özet Bildiri)

Stem Etkinliklerinin Öğretmenlerin Yaratıcı Tasarım Becerilerine Etkisinin Incelenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.186-187, (Özet Bildiri)

Investigation of The Stem Education's Effect on Creative Design Skills of Prospective Teachers

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.184-185, (Özet Bildiri)

Investigation of The Effect of Stem Activities on Teachers’ Creative Design Skills

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Çevrimiçi, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.186-187, (Özet Bildiri)

STEM Etkinliklerinin Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adayları Üzerine Etkilerinin Nicel ve Nitel Yönden İncelenmesi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.257, (Özet Bildiri)

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Sayı Hissi Kavramlarının Değerlendirilmesi

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1703-1705, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretim Programının Değerlendirilmesi ve Lise Matematik Eğitimi Öğretim Programı ile Entegrasyonu

ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK ve TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Özyeterlik Algılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.751-766, (Tam Metin Bildiri)

The Effects of The Course of Intelligence Games Towards Students’ Attitudes

5th International Conference on Management, Business, Economics Education 2017, 25 - 26 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

Lise Matematik Ders Kitaplarının Bazı Kriterlere Göre İncelenmesi

TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU – 3, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Kitaplar 5

Matematik Eğitiminde Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Alternatif Araçlar - IV Tanılayıcı Dallanmış Ağaç ve Yapılandırılmış Grid

Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, ÖZYILDIRIM GÜMÜŞ Feride, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.157-175, 2022

STRATEJi OYUNLARI

Oyun ve Matematik Eğitimi, Taştepe Mehtap,Aksoy Nuri Can, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.213-233, 2021

Yazma Stratejileri ve Etik Değerlendirmeler

Araştırma Tasarımı, Engin KARADAĞ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.75-98, 2021

DOĞRUSAL İLİŞKİLER VE DOĞRUSAL DENKLEMLERİN ÖĞRETİMİ

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE CEBİRSEL DÜŞÜNME ve ÖĞRETİMİ, SARPKAYA AKTAŞ,Gülfem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.271-292, 2019
Metrikler

Yayın

48

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

332

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

128

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları