Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kozmetik Reklamlarının Dili
İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ
, sa.46, ss.435-437, 2018 (Hakemli Dergi)
An Evaluation On Advertising Literacy Education An Assessment Of Media Literacy Curriculum In Terms Of Advertising Literacy In Turkey
Humanitas-International Journal of Social Sciences
, cilt.4, sa.8, ss.65-83, 2016 (Hakemli Dergi)
Reklamların İdari Denetimi Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi
Gumushane University E-Journal of Faculty of Communication
, cilt.4, sa.1, ss.220-252, 2016 (Hakemli Dergi)
An Examination of Personal Care Advertisements Through Semiological Analysis
The Journal of Social Science Researches
, cilt.4, sa.7, ss.34-42, 2013 (Hakemli Dergi)
Reklam Endüstrisinde Piyasanın Düzenlenmesi: Reklam Endüstrisi Örneğinde Rekabet Kurulu Kararlarına Dayalı Bir Çözümleme
JOURNAL OF YASAR UNİVERSİTY
, ss.4071-4096, 2011 (Hakemli Dergi)
Television Advertisements: A Reception Study
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı)
, ss.40-66, 2011 (Hakemli Dergi)
Television Advertisements: A Reception Study
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.2, sa.3, ss.40-66, 2011 (Hakemli Dergi)
Kent Yoksullarının Gündelik Yaşamında Medya
Çankaya Karatekin University Journal of Institute of Social Sciences
, ss.277-282, 2010 (Hakemli Dergi)
Yeni Medya Üzerine: Kavramlar, Yaklaşımlar, Uygulamalar
Balikesir University The Journal of Social Sciences Institute
, ss.271-276, 2010 (Hakemli Dergi)
Medya ve Toplumsal Dönüşüm
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, ss.294-302, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
An Investigation of Advertisements in Fitness/Health Magazines: Content Analysis of Advertisements Towards Women and Men in Men’s Fitness, Men’s Health, Women’s Health and Women’s Fitness Magazines
International Trends and Issues in Communication&Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.323
Self Regulation in the Field of Digital Advertising from European Perspective An Assessment on Self Regulatory Principles Associated with Digital Advertising
9th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Bükreş, Romanya, 22 - 24 Eylül 2016, ss.47
An Evaluation On Advertising Literacy Education An Assessment Of Media Literacy Curriculum In Terms Of Advertising Literacy In Turkey
5th International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.131
An Analysis of Articles Published in Journal of Interactive Advertising in a Period Between 2003-2012
Conference on International Trade, Education and Marketing, Trebon, Çek Cumhuriyeti, 5 - 07 Aralık 2012, ss.17-30
Digital Advertising Industry in Turkey A Research on Global Network s Investments in Digital Advertising
9th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 16 - 19 Mayıs 2011, ss.32
A Research on Advertisements in Turkey A Content Analysis Study
3rd International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 8 - 09 Ekim 2010, ss.10
A Content Analysis of Sectoral Periodicals in Turkey For A Period of 10 Years
8th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2010, ss.91-102
Kitap & Kitap Bölümleri
Uluslarararası Halkla İlişkilerde Medya Planlama
Uluslarararası Halkla İlişkiler, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.1-19, 2014
Reklamda Etik, Yasal Düzenlemeler ve Denetim
Medya ve Reklam, Banu Dağtaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.154-181, 2012
Mobil Reklamcılık
Medya ve Reklam, Banu Dağtaş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.134-152, 2012
Tarihsel Bir Perspektifte İzleyici Üretimi: Radyo-Televizyon Yayıncılığından Google’a (Çeviri)
Yeni Medya Üzerine: Kavramlar, Yaklaşımlar, Uygulamalar, Akdeniz Üniversitesi İletişim Araştırma ve Uygulama Merkezi (AKİAUM), Editör, Akdeniz Üniversitesi Yayınları, Antalya, ss.116-139, 2012