Prof. Dr. SERKAN AKINCI


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Serkan Akıncı, Serkan Akinci

E-posta: sakinci@akdeniz.edu.tr
İş Telefonu: +90 242 310 6402
Web: https://avesis.akdeniz.edu.tr/sakinci
Ofis: 325
Posta Adresi: Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, A Blok, İşletme Bölümü, Konyaaltı, ANTALYA

Metrikler

Yayın

34

Atıf (WoS)

201

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

731

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

2488

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

11

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2006

2002 - 2006

Doktora

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2000 - 2002

2000 - 2002

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme , Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - 2019

2012 - 2019

Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2007 - 2012

2007 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2008 - 2012

2008 - 2012

Dekan Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Tüketici Araştırmaları

Pazarlama Araştırmaları Semineri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tüketici Davranışı

Pazarlama Araştırmaları

Lisans

Lisans

Tüketici Davranışı

Pazarlama Araştırması

Yönetilen Tezler

2014

2014

Yüksek Lisans

Profesyonel spor klüplerinin marka imajını belirleyen faktörler

AKINCI S. (Danışman)

İ.Çakmak(Öğrenci) Creative Commons License

2010

2010

Yüksek Lisans

Diş Malzemeleri Sektöründe Tüketici Değeri

AKINCI S.

D.ALIU(Öğrenci)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2013

2013

Customer Satisfaction in Airport Retailing

AKSOY Ş., AKINCI S., KIYMALIOĞLU A., ÖZTÜRK B. N., AYDIN ÜNAL D.

International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Implementation of Services Marketing Strategies for Airlines: A Case Study

AKSOY Ş., ATILGAN İNAN E., AYDIN ÜNAL D., AKINCI S.

International Conference on Social Science, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti

Akıncı S., Atılgan-İnan E., Öztürk B. N., AYDIN ÜNAL D., Kıymalıoğlu A.

16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

AKINCI S., ATILGAN İNAN E., AKSOY Ş., ALBAYRAK T., CABER M.

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Attitudes of Consumers towards Private Label Products

KIYMALIOĞLU A., Atilgan-Inan E., AKINCI S.

20th Annual World Business Congress of the International-Management-Development-Association, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, cilt.20, ss.140-145, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

Türkiye'de pazarlama alanında yapılan çalışmaların düşünce okullarına göre sınıflandırılması

ATILGAN İNAN E., KIYMALIOĞLU A., AKINCI S.

15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing

Atılgan İnan E., Akıncı S., Büyükküpcü A., Erdoğan Aktan H.

Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey

Büyükküpcü A., Atılgan İnan E., Akıncı S.

Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2002

2002

Havayolu Hizmetlerinde Yerli ve Yabancı Firmalar Açısından Müşteri Profilleri ve Beklentileri

AKSOY Ş., ATILGAN E., AKINCI S.

7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.95-113, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2014

2014

Planlı Davranış Teorisi

Akıncı S., Kıymalıoğlu A.

Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ.,Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.385-418, 2014

2011

2011

Ölçme ve Ölçekleme

AKINCI S.

Pazarlama Araştırması, Doç. Dr. Ayşe Şahin, Yrd. Doç. Dr. Burak Kartal, Editör, Lisans Yayıncılık, ss.127-148, 2011

Ödüller

Temmuz 2011

Temmuz 2011

Akdeniz Üniversitesi 2011 Yılı Teşvik Ödülü

Akdeniz Üniversitesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 201

h-indeksi (WOS): 5