Eğitim Bilgileri
2002 - 2006
2002 - 2006Doktora
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2000 - 2002
2000 - 2002Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme , Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2012 - 2019
2012 - 2019Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2007 - 2012
2007 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2008 - 2012
2008 - 2012Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
Mobil Bankacılığı Benimsemede Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörler: Akdeniz Üniversitesi’nde Bir uygulama
AKINCI S.
A.ALRAGIG(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Tüketicilerin Organik Gıda Tercihleri ve Organik Gıdalara Karşı Tutumlarına Yönelik Bir Uygulama
AKINCI S.
S.KVATCHADZE(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Reklam içeriğinin davranışsal niyetlere tutum aracılığıyla etkisinde çevresel endişenin rolü
AKINCI S.
B.Nur(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Reklam içeriğinin satın alma niyetine etkisi : Tutumun ve çevresel endişenin rolü
AKINCI S. (Danışman)
B.Nur(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
E-posta pazarlamasının, fuar organizasyonu katılımcıları olan KOBİ’lerin davranışsal niyetlerine etkisi
AKINCI S.
M.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
E-Posta pazarlamasının, fuar organizasyonu katılımcıları olan KOBİ’lerin davranışsal niyetlere etkisi
AKINCI S. (Danışman)
M.Özdemir(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Reklama Yönelik Şüphenin Tüketici Tutumlarına Etkisi
AKINCI S.
A.KIYMALIOĞLU(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Profesyonel Spor Kulüplerinde Marka İmajını Belirleyen Faktörler
AKINCI S.
İ.ÇAKMAK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Profesyonel spor klüplerinin marka imajını belirleyen faktörler
AKINCI S. (Danışman)
İ.Çakmak(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Kültürel Değer, Algılanan Değer ve Marka Kişiliği: Türkiye ve Almanya Örneklemlerine Dayalı Bir Uygulama
AKINCI S.
P.Derya(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019The impact of service recovery evaluation on word-of-mouth intention: A moderated mediation model of overall satisfaction, household income and gender
AKINCI S., AKSOY Ş.
TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES
, cilt.31, ss.184-194, 2019 (SSCI)
2010
2010Re-assessment of E-S-Qual and E-RecS-Qual in a pure service setting
AKINCI S., Atilgan-Inan E., AKSOY Ş.
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
, cilt.63, sa.3, ss.232-240, 2010 (SSCI)
2007
2007Where does the logistic regression analysis stand in marketing literature? A comparison of the market positioning of prominent marketing journals
Akinci S., Kaynak E., Atilgan E., Aksoy A.
EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
, cilt.41, sa.5-6, ss.537-567, 2007 (SSCI)
2004
2004Adoption of internet banking among sophisticated consumer segments in an advanced developing country
Akıncı S., Aksoy Ş., Atılgan E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING , cilt.22, sa.3, ss.212-232, 2004 (SSCI)
2003
2003Airline services marketing by domestic and foreign firms: differences from the customers' viewpoint
Aksoy S., Atilgan E., Akinci S.
JOURNAL OF AIR TRANSPORT MANAGEMENT
, cilt.9, sa.6, ss.343-351, 2003 (SSCI)
2003
2003Mapping service quality in the tourism industry
Atilgan E., AKINCI S., AKSOY Ş.
Managing Service Quality: An International Journal
, cilt.13, sa.5, ss.412-422, 2003 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Linking consumer compatibility and bank reputation to intention to use mobile banking
Kıymalıoğlu A., Akıncı S., Alragig A.
MANAGERIAL FINANCE , cilt.50, sa.2, ss.417-433, 2024 (ESCI)
2021
2021Reklama Yönelik Şüphe: Reklamla İlişkili Faktörlerle Şüphe Etkileşimi İknayı Nasıl Etkiler? Ünlü Kullanımı ve İddia Gücünün Rolü
Kıymalıoğlu A., Akıncı S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.97-132, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Ad Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality
Kıymalıoğlu A., Akıncı S.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.97-132, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
2019Reklam İçeriğinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Davranışa Yönelik Tutumun Aracı ve Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü
ÖZTÜRK B. N., AKINCI S.
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL , cilt.10, sa.1, ss.277-296, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Hastanelerin hizmet kalitesi ölçümüne alternatif bir yaklaşım
AYDIN ÜNAL D., YETKİN ÖZBÜK R. M., AKINCI S.
International Review of Economics and Management , cilt.7, sa.1, ss.28-48, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Sağlık Bilinci, Çevre Bilinci ve Organik Gıda Bilgisinin Satın Alma Niyetine Organik Gıdalara Yönelik Tutum Aracılığıyla Etkisi
Kvatchadze S., Akıncı S.
Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.18, sa.37, ss.158-183, 2018 (Hakemli Dergi)
2015
2015Why Are People Still Using Fixed Phones? The Case of Turk Telekom
AKSOY Ş., AYDIN ÜNAL D., AKINCI S., Verimli S.
International Journal of Social Science and Humanity
, cilt.5, ss.496-500, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015How golf players' satisfaction from golf experience predicts their loyalty intentions? Mediating role of perceived value
Akıncı S., Kıymalıoğlu A., Inana E. A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
, cilt.9, sa.2, ss.117-132, 2015 (ESCI)
2011
2011Kruvaziyer Turizminde Turistlerin Tavsiye Niyetlerinde Destinasyon İmajının Etkisi
Atılgan İnan E., Akıncı S., Kıymalıoğlu A., Akyürek S.
EGE AKADEMİK BAKIŞ , cilt.11, sa.3, ss.487-497, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
Atılgan İnan E., Akıncı S., Kıymalıoğlu A.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.83-104, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010A Content Analysis of Factors Affecting New Product Development Process
ATILGAN INAN E., ASLIHAN B., AKINCI S.
Business and Economics Research Journal , cilt.1, sa.3, ss.87-100, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009Customer-based brand equity for global brands: A multinational approach
ATILGAN E., AKINCI S., AKSOY Ş., Kaynak E.
Journal of Euromarketing
, cilt.18, sa.2, ss.115-132, 2009 (Scopus)
2009
2009Pazarlama Literatüründe Hizmet Kalitesi Kavramının Dünü ve Bugünü
Akıncı S., Atılgan E., Aksoy Ş., Buyukkupcu A.
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.27, sa.2, ss.61-82, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008Measuring and mapping customers expectations and perceptions for airlines the Sunexpress case with the gaps model
ATILGAN INAN E., AKINCI S., AKSOY Ş.
Journal of Global Strategic Management , cilt.3, ss.68-78, 2008 (Hakemli Dergi)
2005
2005Mapping service quality in the tourism industry
ATILGAN İNAN E., AKINCI S., AKSOY Ş.
MANAGING SERVICE QUALITY , cilt.13, sa.5, ss.413-422, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005Determinants of the brand equity: A verification approach in the beverage industry in Turkey
Atilgan E., AKSOY Ş., AKINCI S.
Marketing Intelligence & Planning
, cilt.23, sa.3, ss.237-248, 2005 (Scopus)
2005
2005Pazarlama Araştırmalarında Kategorik Verilerin Haritalanması: Görsel İlişki Analizi ve Uygulama Örneği
AKINCI S., ATILGAN E.
Akdeniz İİBF Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.1-17, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2013
2013Customer Satisfaction in Airport Retailing
AKSOY Ş., AKINCI S., KIYMALIOĞLU A., ÖZTÜRK B. N., AYDIN ÜNAL D.
International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Implementation of Services Marketing Strategies for Airlines: A Case Study
AKSOY Ş., ATILGAN İNAN E., AYDIN ÜNAL D., AKINCI S.
International Conference on Social Science, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
Akıncı S., Atılgan-İnan E., Öztürk B. N., AYDIN ÜNAL D., Kıymalıoğlu A.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours
AKINCI S., ATILGAN İNAN E., AKSOY Ş., ALBAYRAK T., CABER M.
International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Attitudes of Consumers towards Private Label Products
KIYMALIOĞLU A., Atilgan-Inan E., AKINCI S.
20th Annual World Business Congress of the International-Management-Development-Association, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, cilt.20, ss.140-145, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Türkiye'de pazarlama alanında yapılan çalışmaların düşünce okullarına göre sınıflandırılması
ATILGAN İNAN E., KIYMALIOĞLU A., AKINCI S.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing
Atılgan İnan E., Akıncı S., Büyükküpcü A., Erdoğan Aktan H.
Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey
Büyükküpcü A., Atılgan İnan E., Akıncı S.
Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Havayolu Hizmetlerinde Yerli ve Yabancı Firmalar Açısından Müşteri Profilleri ve Beklentileri
AKSOY Ş., ATILGAN E., AKINCI S.
7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.95-113, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2014
2014Planlı Davranış Teorisi
Akıncı S., Kıymalıoğlu A.
Pazarlama Teorileri, Yağcı M.İ.,Çabuk S., Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.385-418, 2014
2011
2011Ölçme ve Ölçekleme
AKINCI S.
Pazarlama Araştırması, Doç. Dr. Ayşe Şahin, Yrd. Doç. Dr. Burak Kartal, Editör, Lisans Yayıncılık, ss.127-148, 2011
Ödüller
Temmuz 2011
Temmuz 2011