Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 10
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 37
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Türkçe Öğretmen Adaylarının Not Alma Yönelimleri Üstüne Bir İnceleme

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1863-1871, (Tam Metin Bildiri)

2. Öyküleri Anlamada ve Üretmede Neden-Sonuç İlişkisi Kurma Becerisinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1853-1862, (Tam Metin Bildiri)

3. Yazma Becerisi İle İlişkili Psikolojik Yapıların Farklı Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Yaklaşımlar ve Eğilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018, ss.216-224, (Tam Metin Bildiri)

4. Ortaokul Kurumlarının Okuryazarlık Ortamlarına İlişkin Görünümler

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. SENTENTIAL CHARACTERISTICS IN ORAL LANGUAGE OF PRESCHOOL CHILDREN

ISER- 232nd International Conference on Education and Social Science (ICESS-2017), Venedik, İtalya, 22 - 23 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

6. Türkçe Eksilti Ölçeğinin Geliştirilmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1851, (Özet Bildiri)

7. Dil Öğretimi ve Çıkartmalı İşlem

3. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.239-242, (Tam Metin Bildiri)

8. Türkçe öğretmen adaylarının sözlü ve yazılı metinlerinin eksiltili yapılar açısından karşılaştırılması

8. Uluslararasi Türkçenin Eğitimi - Öğretimi Kurultayı, 1 - 03 Ekim 2015, cilt.133, (Özet Bildiri)

9. Children s levels of comprehending connectives

5.th world conference on learning, teaching and educational leadership, 29 - 30 Ekim 2014, ss.183-191, (Tam Metin Bildiri)

10. Children's Levels of Comprehending Connectives

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.183-191, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

11. The invariance of writing sensitivity scale’s factor structure and population heterogenity

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 30 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

12. Bağbozumu Şarkıları’nda anlamsal yapı

17. Altın Portakal Şiir Ödülü Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2014, ss.82-104, (Tam Metin Bildiri)

13. The degree of textuality in speech of six-year-old children

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3874-3879, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. A study on the use of speech acts

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.213-221, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. A study on the use of speech acts

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, ss.213-221, (Tam Metin Bildiri)

16. The degree of textuality in speech of six-year-old children

5th. World Conference on Educational Sciences-WCES, 2013, Rome, İtalya, 1 - 04 Şubat 2012, ss.3874-3879, (Tam Metin Bildiri)

17. Teacher’s viewpoints and perception of needs for professional collaboration

North American Chapter-World Council for Curriculum and Instruction (NAC-WCCI) Interdisciplinary Education Conference, Austin, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 28 Ekim 2011, ss.5, (Özet Bildiri)

18. Edebiyat sanatının dil yapısı ve ‘Çocuk Edebiyatı’ kavramı

6. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.22-23, (Özet Bildiri)

19. Anadili öğretimine ilişkin derslerde şiirsel metinlerin kullanımı

Proceedings of International Conference on Educational Science, ICES’08, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 25 Haziran 2008, ss.236-240, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 21

1. Okumanın Boyutları

Okuma ve Eğitimi, HAMZADAYI ERGÜN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-40, 2024

2. Yazma Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme

Türkçe Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme, Çetinkaya Gökhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.119-144, 2022

3. Dinleme ve Eğitimi

Anı Yayıncılık, Ankara, 2021

4. Anadili Edinimi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021

5. Dinleme Modelleri

Dinleme ve Eğitimi, Nihat Bayat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.65-88, 2021

6. Okuma Biliş ve Üstbiliş

Pisa ve Okuma Kültürü, İbrahim Seçkin Aydın, Ömer Yahşi, Editör, Nobel, Ankara, ss.219-234, 2021

7. Yazma ve Eğitimi

Anı Yayıncılık, Ankara, 2020

8. Dilbilgisi ve Dil Becerileri

Dil Bilgisi Öğretimi, Ahmet Pehlivan, İbrahim Seçkin Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-192, 2020

9. Dilbilgisi Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Dil Bilgisi Öğretimi, Ahmet Pehlivan, İbrahim Seçkin Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-280, 2020

10. Okuma Okuryazarlığı

PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, Salih Çepni, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.282-334, 2019

11. Yazma Modelleri

Yazma ve Eğitimi, Bayat Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.9-46, 2019

12. Konuşma Modelleri

Konuşma ve Eğitimi, Çetinkaya Gökhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-41, 2019

13. Çocukların benzetme üretme becerileri üstüne bir araştırma

Eğitim, Gençlik ve Gelecek Education, Youth and Future, Nevide Akpınar Dellal, Özgür Yıldız, Editör, LAP LAMBERT AcademiC Publishing, Düsseldorf, ss.487-496, 2018

14. Ortaokul KurumlarınınOkuryazarlık Ortamlarına İlişkin Görünümler

Çocuk Yazını Dersleri, Bülent Özkan, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.289-300, 2018

15. Sözcük Bilgisi ile Yazma Duyarlılığı Arasındaki İlişki

II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU (ISMS), Abidin Temizer - Sevilay Özer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.97-116, 2017

16. Yapılandırmacılık

Okumaya Genel Bir Bakış, Doç.Dr. Hakan ÜLPER, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.63-96, 2017

17. 2000'li yıllar şiiri

2000'ler Şiiri Antolojisi. Şiir Değerlendirme İnceleme, Cenk Gündoğdu, Editör, Kırmızı Kedi Yayınevi, İstanbul, ss.343-355, 2016

18. Content characteristics of science and nature boks for children

Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan Arslan, Georgeta Rata, Ercan Kocayörük, Mehmet Ali İçbay, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.31-38, 2014

19. Türkçe ve sınıf öğretmeni adaylarının iletişim becerilerindeki stratejiler

Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, K. İşeri, G. Çetinkaya, T. Çelik, S. Demirgüneş, T. Daşöz, Y. Gençer., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-69, 2014
Diğer Yayınlar 20