SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Consumers ' Thoughts on Retro Marketing: A Research in Antalya
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.959-983, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Niyeti: Genç Tüketiciler ile Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.1207-1224, 2020 (Hakemli Dergi)
Gençlerin Sigara Tüketim Alışkanlıkları ile Ürün Paketlerine Yönelik Düşünceleri Üzerine Bir Araştırma
Journal of Current Researches on Social Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.229-244, 2019 (Hakemli Dergi)
Kırsal Alanda Yaşayanların Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.6, sa.7, ss.354-372, 2019 (Hakemli Dergi)
Gençlerin Sosyo-Demografik Özellikleri ve Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Kanonik Korelasyon Analizi ile İncelenmesi
TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
, cilt.11, sa.41, ss.581-592, 2019 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin Yenilikçi Rekabet Yaklaşımı Çabaları
The Journal of Academic Social Science
, cilt.7, sa.88, ss.359-383, 2019 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Kırsal Kalkınma Aracı Kırsal Turizm: Elmalı İlçesi Örneği
TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
, cilt.10, sa.40, ss.618-634, 2018 (Hakemli Dergi)
Sakin Şehir (Cittaslow) Hareketinde Kültürel Miras Öğeleri: Elmalı İlçesi Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research,
, cilt.11, sa.60, ss.824-838, 2018 (Hakemli Dergi)
Şehir Pazarlaması ve Hane Halklarının Şehre Yönelik Algıları: Elmalı İlçesi Örneği
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.103-122, 2018 (Hakemli Dergi)
İşletme Yöneticilerinin Yenilikçi Rekabet Yaklaşımı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Akademia Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.166-186, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Sosyo-Demografik Özellikleri İle Meyve Suyu Tüketimi Arasındaki İlişki
International Refereed Journal of Marketing and Market Researches
, sa.10, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
A Research on Consumer Awareness about Quality and FoodSecurity Systems in Fruit Juice Products
IOSR-JESTFT/Journal of Environmental Science, Toxicology and Food Technology
, cilt.11, sa.10, ss.26-31, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri Ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Meyve Bilimi/Fruit Science Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.173-180, 2017 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokullarının Bulundukları Yerleşim YerlerindekiEkonomik Etkileri: Elmalı Örneği
Journal of Current Researches on Business and Economics
, cilt.7, sa.1, ss.79-94, 2017 (Hakemli Dergi)
Internet Marketing Efforts: A Research on Online Shopping Sites
International Refereed Journal of Marketing And Market Researches
, sa.12, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Reklamların Marka Bilinirliği Açısından Değerlendirilmesi: Meyve Suyu Ürünleri Örneği
ARTHROPOD STRUCTURE AND DEVELOPMENT
, cilt.8, sa.15, ss.337-356, 2016 (Hakemli Dergi)
Meyve Suyu Tüketiminde Sağlık Bilinci: Antalya İli Örneği
İAD-İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
Orange Marketing Effectiveness Analysis In Turkey
International Refereed Journal of Research on Economics Management
, cilt.8, sa.8, ss.26-46, 2016 (Hakemli Dergi)
Meyve Suyu Tüketimini Teşvik Etmeye Yönelik Sloganlardan Tüketicilerin Etkilenme Düzeylerinin Belirlenmesi: Antalya İli Örneği
Jurnal of Business Research-Turk/İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.308-322, 2016 (Hakemli Dergi)
Factors Effecting The Orange Marketing In Turkey
TABAD Research Journal of Agricultural Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.1-6, 2015 (Hakemli Dergi)
MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ SATIN ALMA TERCİHİNDE AMBALAJ FAKTÖRÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİ.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.44, sa.4, ss.58-67, 2015 (Hakemli Dergi)
Meyve Suyu Ürünleri Satın Alma Tercihinde Ambalaj Faktörünün Değerlendirilmesi
Dumlupınar University Journal of social Sciences
, sa.44, ss.58-97, 2015 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Pazarlamada Tüketim Kültürü: Tarım Ürünleri Örneği
Dünya Gıda Dergisi
, sa.2011, ss.12-26, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kırsal Alanda Yaşayanların Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
ASEAD V. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019
Deneyimsel Pazarlama Çabası: Elmalı Belediyesi Örneği
Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018
Şehir Pazarlaması ve Hane Halklarının Şehre Yönelik Algıları: Elmalı İlçesi Örneği
ASEAD III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2018
Genç Tüketicilerin İçme Sütü Tüketim Alışkanlıkları
4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.143
Tarihi ve Kültürel Değerleriyle Şehir Pazarlaması: Elmalı İlçesi Örneği
Innovation and Global Issues in Social Sciences III, Antalya, Türkiye, 26 Nisan - 29 Mayıs 2018
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Tarımsal Örgütlenme Durumu
International Conference on Food and Agricultural Economics (ICFAEC) 2017, Antalya, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Portakal Pazarlamasına Yönelik Sorunların Çözümüne Bakışı
International Conference on Food and Agricultural Economics (ICFAEC) 2017, Antalya, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017
Pazarlama Yönetiminde Kurumsal İmaj Oluşturma Aracı Kurumsal Reklam
2. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017
Türkiye'de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
VII. Bahçe Ürünlerinde Muhafaza ve Pazarlama Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2016, ss.10-26
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlamaya Yönelik Tutumları
XII. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Isparta, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.1-10
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Üretim ve Pazarlama Sorunları
XII. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Isparta, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.15-25
Meyve Suyu Tüketimi Konusunda Toplumsal Bilinç Düzeyi ve Optimum Ürün Tasarımının Analizi:Antalya İli Örneği
1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, cilt.1, sa.1, ss.49-52
Türkiye'de Portakal İhracatçılarının Pazarlama Sorunları
1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, ss.1
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Bilgisayar Kullanımı Bilgi Düzeyleri
Ulusal Tarım Kongresi 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1
Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Portakal Pazarlamasını Etkileyen Faktörler
Ulusal Tarım Kongresi 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1
Kamu Spotu Reklam Filmi Örneği: "Kadına Şiddet ve Çevre Temalı"
4. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1
Kurumsal İtibar ve İmaj Oluşturulmasına Yönelik Bir Farkındalık Çalışması: Akdeniz Üniversitesi Örneği
4. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1
Meyve suyu ürünlerinde kalite ve güvence sistemlerine yönelik tüketici farkındalığı
I. Ulusal Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2015
Türkiye’de Portakal İhracatçılarının E-Ticaret Kullanımı
Akademik Bilişim Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, ss.422
Electronic Commerce and ıts Devolopment in Republic of Macedonia
5th Word Conference On Information Teknology, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 11 - 13 Aralık 2014
Analyzing the factors affecting households choice of fresh fruit and vegetable supply chains in Turkey
Eleventh Annual International Conference of the Global Business and Technology Association, Praha, Çek Cumhuriyeti, 7 - 11 Temmuz 2009, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Olarak Organik Gıda Satın Alma Niyeti: Gençlerle Bir Araştırma
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar -II Cilt 1, Kıroğlu Hasan Selim, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.372-398, 2020
Business and Management Experiential Marketing Effort: Elmali Municipality Example
A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Bora Yenihan,Doğa Başar Sarıipek,Gökçe Cerev, Editör, Frontpage Publications Limited, London, ss.188-202, 2018
Avrupa Birliği’nde Tarım Sektörü ve Politikaları
21.Yüzyılda AVRUPA: Riskler, Fırsatlar, Yeni Politik Tartışmalar, İZOL,R.,ATVUR,S.,ÖZTÜRK,T., Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.217-237, 2016
İşletmenin Pazarlama Fonksiyonu
İşletme Yönetimi, Kenan Mehmet Ekici, Editör, Yargı Yayınevi, Ankara, ss.159-191, 2013
İşletme Yönetiminde Halkla İlişkiler
İşletme Yönetimi, Kenan Mehmet Ekici, Editör, Yargı Yayınevi, Ankara, ss.255-283, 2013
MYO İçin İşletme Yönetimi
Merdiven Yayınevi, Ankara, 2012
Pazarlama ve Halkla İlişkiler Disiplini Olarak Kurumsal Reklam,
Sfs Grup Yayınevi, Ankara, 2010
Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar
Halkla İlişkiler, Ekici,K.M.,Uraltaş,N.T., Editör, Sfs Grup Yayınevi, Ankara, ss.141-167, 2010
Halkla İlişkiler Ortam ve Araçları
Halkla İlişkiler, Kenan Mehmet Ekici,Nazım Uraltaş, Editör, SFS Grup Yayınevi, Ankara, ss.113-131, 2010
Bilirkişi Raporları
BİLİRKİŞİ HEYET RAPORU
2.ASLİYE TİCARET MAHKEMESİ, ss.10, Antalya, 2016
Diğer Yayınlar
Genç Haber
Diğer, ss.1-12, 2010