Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

From the Internet of Farm to the Internet of Aquaculture

Modern Information, Measurement and Control Systems: Problems, Applications and Perspectives 2022 (MIMCS’2022)Modern Information Measurement and Control Systems, Antalya, Türkiye, 04 Kasım 2022

Kırsal Alanda Yaşayanların Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

ASEAD V. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019

Gençlerin Mobil Cihazlara Bağımlılık Düzeylerinin Belirlenmesi

International Congress on Political, Economic and Social Studies2018, Venice, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018

Deneyimsel Pazarlama Çabası: Elmalı Belediyesi Örneği

Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018

Şehir Pazarlaması ve Hane Halklarının Şehre Yönelik Algıları: Elmalı İlçesi Örneği

ASEAD III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2018

İşletme Yöneticilerinin Yenilikçi Rekabet Yaklaşımı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

5th ASM International Congress of Social Science, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Genç Tüketicilerin İçme Sütü Tüketim Alışkanlıkları

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.143

Türkiye’deki Coğrafi İşaretli Tarımsal Ürünlere Karşı Tüketici Tutumlarının İncelenmesi

2nd International Conference on Food and Agricultural Economics, Antalya, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018

Tarihi ve Kültürel Değerleriyle Şehir Pazarlaması: Elmalı İlçesi Örneği

​Innovation and Global Issues in Social Sciences III, Antalya, Türkiye, 26 Nisan - 29 Mayıs 2018

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Kişilik Özellikleri: Akdeniz Üniversitesi Kumluca Meslek Yüksekokulu Örneği

VI. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sarajevo, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.10-16

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri: AkdenizÜniversitesi Kumluca Meslek Yüksekokulu Örneği-E

VI. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sarajevo, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1-5

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri: Akdeniz Üniversitesi Korkuteli Meslek Yüksekokulu Örneği

VI. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Sarajevo, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.5-10

Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Tarımsal Örgütlenme Durumu

International Conference on Food and Agricultural Economics (ICFAEC) 2017, Antalya, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017

Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Portakal Pazarlamasına Yönelik Sorunların Çözümüne Bakışı

International Conference on Food and Agricultural Economics (ICFAEC) 2017, Antalya, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017

Pazarlama Yönetiminde Kurumsal İmaj Oluşturma Aracı Kurumsal Reklam

2. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017

IDENTIFYING THE ENTREPRENEURIAL PERSONALITY CHARACTERISTICS OF VOCATIONAL SCHOOLS STUDENTS:THE CASE OF KORKUTELI VOCATIONAL SCHOOL

3rd International Congress of Social Sciences, China to Adriatic, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.1-10

Türkiye'de Portakal Üreticilerinin Pazarlama Şekilleri ve Pazarlama Hizmetlerine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

VII. Bahçe Ürünlerinde Muhafaza ve Pazarlama Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2016, ss.10-26

Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Pazarlamaya Yönelik Tutumları

XII. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Isparta, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.1-10

Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Üretim ve Pazarlama Sorunları

XII. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Isparta, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.15-25

AMBALAJ TASARIMLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM ÖĞELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ

1. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, 24 - 25 Mart 2016

Ambalaj Tasarımında Görsel İletişim Öğelerinin Satın Alma Davranışındaki Rolü: Meyve Suyu Ürünleri Örneği

1. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016, ss.1

Meyve Suyu Tüketimi Konusunda Toplumsal Bilinç Düzeyi ve Optimum Ürün Tasarımının Analizi:Antalya İli Örneği

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, cilt.1, sa.1, ss.49-52

Türkiye'de Portakal İhracatçılarının Pazarlama Sorunları

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, ss.1

Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Bilgisayar Kullanımı Bilgi Düzeyleri

Ulusal Tarım Kongresi 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1

Türkiye’de Portakal Üreticilerinin Portakal Pazarlamasını Etkileyen Faktörler

Ulusal Tarım Kongresi 2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1

Kamu Spotu Reklam Filmi Örneği: "Kadına Şiddet ve Çevre Temalı"

4. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1

Kurumsal İtibar ve İmaj Oluşturulmasına Yönelik Bir Farkındalık Çalışması: Akdeniz Üniversitesi Örneği

4. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1

Meyve suyu ürünlerinde kalite ve güvence sistemlerine yönelik tüketici farkındalığı

I. Ulusal Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2015

Meyve Suyu Ürünlerinde Kalite ve Gıda Güvence Sistemlerine Yönelik Tüketici Farkındalığı

1. Ulusal Türizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2015, ss.1-2

Türkiye’de Portakal İhracatçılarının E-Ticaret Kullanımı

Akademik Bilişim Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, ss.422

Electronic Commerce and ıts Devolopment in Republic of Macedonia

5th Word Conference On Information Teknology, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 11 - 13 Aralık 2014

Evaluatıng The Usabılıty of Vırtual Lab Sessıons For Engıneerıng Schools

Applied Computing 2012, Madrid, İspanya, 10 - 13 Ekim 2012, ss.1

Analyzing the factors affecting households choice of fresh fruit and vegetable supply chains in Turkey

Eleventh Annual International Conference of the Global Business and Technology Association, Praha, Çek Cumhuriyeti, 7 - 11 Temmuz 2009, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Olarak Organik Gıda Satın Alma Niyeti: Gençlerle Bir Araştırma

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar -II Cilt 1, Kıroğlu Hasan Selim, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.372-398, 2020

Business and Management Experiential Marketing Effort: Elmali Municipality Example

A Critical Review of Social Sciences Theory and Practice, Bora Yenihan,Doğa Başar Sarıipek,Gökçe Cerev, Editör, Frontpage Publications Limited, London, ss.188-202, 2018

Avrupa Birliği’nde Tarım Sektörü ve Politikaları

21.Yüzyılda AVRUPA: Riskler, Fırsatlar, Yeni Politik Tartışmalar, İZOL,R.,ATVUR,S.,ÖZTÜRK,T., Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.217-237, 2016

İşletmenin Pazarlama Fonksiyonu

İşletme Yönetimi, Kenan Mehmet Ekici, Editör, Yargı Yayınevi, Ankara, ss.159-191, 2013

İşletme Yönetiminde Halkla İlişkiler

İşletme Yönetimi, Kenan Mehmet Ekici, Editör, Yargı Yayınevi, Ankara, ss.255-283, 2013

MYO İçin İşletme Yönetimi

Merdiven Yayınevi, Ankara, 2012

Pazarlama

MYO İçin İşletme Yönetimi, Kenan Mehmet Ekici,Mükerrem Atalay Oral, Editör, Merdiven Yayınları, Ankara, ss.122-144, 2012

Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar

Halkla İlişkiler, Ekici,K.M.,Uraltaş,N.T., Editör, Sfs Grup Yayınevi, Ankara, ss.141-167, 2010

Halkla İlişkiler Ortam ve Araçları

Halkla İlişkiler, Kenan Mehmet Ekici,Nazım Uraltaş, Editör, SFS Grup Yayınevi, Ankara, ss.113-131, 2010

Bilirkişi Raporları

BİLİRKİŞİ HEYET RAPORU

2.ASLİYE TİCARET MAHKEMESİ, ss.10, Antalya, 2016

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

88

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları