SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Genre-Specific Strategy Instruction on the Writing Achievement of Fourth-Grade Students.
Education Quarterly Reviews
, cilt.5, sa.2, ss.157-172, 2022 (Hakemli Dergi)
Gözden Geçirme ve Dönütün 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Başarılarına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.276-298, 2021 (Hakemli Dergi)

The Structural and Contextual Quality of Preservice Elementary Teachers' Argumentative Discussions
ICRSME ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.25, sa.2, ss.68-93, 2021 (Hakemli Dergi)
Children’s Sense of Being a Writer: Identity Construction in Second Grade Writers Workshop
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.7, sa.2, ss.217-234, 2015 (Scopus)

Researching reflective field practices of elementary pre-service teachers: Two-dimensional analysis of teacher narratives
Reflective Practice
, cilt.10, sa.5, ss.669-681, 2009 (Scopus)
A Look within Individual Cases into Elementary Teachers’ Beliefs and Practices of Writing Instruction
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.2, ss.512-521, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Promoting Peace Education Through Literacy
WCCI 13th World Conference in Education on Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation, Antalya, Türkiye, ss.529, (Tam Metin Bildiri)

The Potential Influence of Teachers’ Beliefs on Curriculum Implementation to Teach Writing
International Conference on Educational Sciences (ICES 08), Kıbrıs (Kktc), ss.1669, (Tam Metin Bildiri)
Becoming the Reflective Practitioner: Qualities of Elementary Pre-Service Teachers’ Reflective Responses
XIV World Congress of Comparative Education Societies., İstanbul, Türkiye
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuryazarlık Geçmişlerinin Eleştirel Söylem Analizi Kullanılarak İncelenmesi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye
2011-2015 Yılları Arasında Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu’nda Sunulan Bildirilerin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.364, (Tam Metin Bildiri)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARGÜMAN TEMELLİ SORGULAMA BECERİLERİ
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Temelli Sorgulama Becerileri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
Değerlendirici Dönütün İlkokul Öğrencilerinin Kişisel Kısa Öyküleri Üzerindeki Etkisi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.13, (Özet Bildiri)
Facilitating a Community Literacy Partnership in a Head Start Program
26th Annual Ethnography in Education Research Forum “Educator Responding to Local and Global Crises”, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Şubat 2005
