Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
4
Articles Published in Other Journals
12
The Effect of Genre-Specific Strategy Instruction on the Writing Achievement of Fourth-Grade Students.
Education Quarterly Reviews
, vol.5, no.2, pp.157-172, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Effects of Revising with Feedback on Second and Third Grade Students’ Story Writing Performances
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.276-298, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

The Structural and Contextual Quality of Preservice Elementary Teachers' Argumentative Discussions
ICRSME ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION
, vol.25, no.2, pp.68-93, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.10, no.3, pp.187-212, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Children’s Sense of Being a Writer: Identity Construction in Second Grade Writers Workshop
International Electronic Journal of Elementary Education
, vol.7, no.2, pp.217-234, 2015 (Scopus)

Grafik örgütleyicilerin ilköğretim 4. Sinif öğrencilerininbilgilendirici metinleri çözümleme ve özetleme başarilari üzerine etkisi
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, no.43, pp.85-93, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
A Look within Individual Cases into Elementary Teachers’ Beliefs and Practices of Writing Instruction
İlköğretim Online
, vol.7, no.2, pp.512-521, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
12
Promoting Peace Education Through Literacy
WCCI 13th World Conference in Education on Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation, Antalya, Turkey, pp.529, (Full Text)

The Potential Influence of Teachers’ Beliefs on Curriculum Implementation to Teach Writing
International Conference on Educational Sciences (ICES 08), Cyprus (Kktc), pp.1669, (Full Text)
Becoming the Reflective Practitioner: Qualities of Elementary Pre-Service Teachers’ Reflective Responses
XIV World Congress of Comparative Education Societies., İstanbul, Turkey, (Summary Text)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuryazarlık Geçmişlerinin Eleştirel Söylem Analizi Kullanılarak İncelenmesi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Turkey, (Summary Text)
2011-2015 Yılları Arasında Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu’nda Sunulan Bildirilerin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.364, (Full Text)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARGÜMAN TEMELLİ SORGULAMA BECERİLERİ
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015, (Summary Text)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Temelli Sorgulama Becerileri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015, pp.1, (Summary Text)
Değerlendirici Dönütün İlkokul Öğrencilerinin Kişisel Kısa Öyküleri Üzerindeki Etkisi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014, pp.13, (Summary Text)
Facilitating a Community Literacy Partnership in a Head Start Program
26th Annual Ethnography in Education Research Forum “Educator Responding to Local and Global Crises”, Philadelphia, United States Of America, 1 - 03 February 2005
