Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
3. Instagram’ın Marka Kişilik Algısı Üzerine Bir Araştırma
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.29-44, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Rafting Su Sporları İşletmelerinin Sorunları Ve Çözüm Önerileri
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.99-111, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Aldıkları Eğitime Bakış Açıları Ve Memnuniyetleri Üzerine Bir Araştırma: Korkuteli Meslek Yüksekokulu Örneği
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.12, ss.595-606, 2018 (Hakemli Dergi)
8. A Conceptual Study on the Effect of Social Media Sites on Brand Dimensions
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.2, sa.8, ss.46-53, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
4. Rafting Su Sporları İşletmelerinin Sorunları Ve Çözüm Önerileri
Asead VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2019, ss.99-111, (Tam Metin Bildiri)
5. Fiyat Tutundurmalarının Algılanan Fiyat Çekiciliği Üzerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma
24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.634-639, (Özet Bildiri)
7. Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Tutumu Tespit Etmeye Yönelik BirAraştırma
SOSCON 2018, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. Sağlık Sektöründe Müşteri Odaklılık Ve Hizmet Kalite Algısı Üzerine Bir Araştırma
III.Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Muğla, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.92-97, (Özet Bildiri)
9. Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268, (Tam Metin Bildiri)
