Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1994 - 1999
1994 - 1999Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ve Ekonomisi, Türkiye
1991 - 1994
1991 - 1994Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Ve Denetimi, Türkiye
1993 - 1987
1993 - 1987Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi İngilizce Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
1999
1999Doktora
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ve Ekonomisi
1994
1994Yüksek Lisans
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Post Doctorate Training on SCID Task Analysis at CETE (Center on Education and Training for Employement)
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Ohio State University
2017
2017Post Doctorate Training on DACUM Job Analysis at CETE (Center on Education and Training for Employement)
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Ohio State University
2012
2012Post Doctorate Research on Job Stressors and Their Effects on Academic Staff
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Katholieke Hogeschool Leuven
2007
2007Post Doctorate on Qualitative Research Methods
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Sheffield Hallam University
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorProf. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - 2015
2010 - 2015Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2003 - 2010
2003 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2001 - 2003
2001 - 2003Yrd. Doç. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2000 - 2001
2000 - 2001Yrd. Doç. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Uşak Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Avrupa-Akdeniz Gençlik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2004 - 2008
2004 - 2008Enstitü Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2001 - 2003
2001 - 2003Dekan Yardımcısı
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Verdiği Dersler
Doktora
Sosyolojik Paradigmalar, Örgütsel Kuramlar
İleri Nitel Araştırma Yöntemleri
Bilim Felsefesi
Doktora Semineri II
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
Nitel Araştırma Yöntemleri
Grup Dinamiği
Danışmanlık
Doktora Semineri I
Danışmanlık
Eğitim Reformları, Politikaları ve Uygulamaları
Danışmanlık
Uzmanlık Alanı Dersi
Danışmanlık
Uzmanlık Alanı Dersi
Yüksek Lisans
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Semineri
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
İleri Nitel Araştırma Yöntemleri
Yönetim Kuramları Ve Eğitim Yönetimi
Türk Eğitim Sisteminde Örgüt ve Yönetim
Dönem Projesi
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Türk Eğitim Sisteminde Örgüt ve Yönetim
Yönetim Kuramları ve Eğitim Yönetimi
Nitel Araştırma Yöntemleri
Nitel Araştırma Yöntemleri
Danışmanlık
Uzmanlık Alanı Dersi
Türk Eğitim Sisteminde Örgüt ve Yönetim
Dönem Projesi
Uzmanlık Alan Dersi
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Psikiyatri kliniğinde çalışan hemşirelerin ruh sağlığı okuryazarlığına ilişkin görüşleri
Bademli K. (Danışman), GÜNBAYI İ. (Eş Danışman)
Z.KAYA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Klasik yönetim anlayışı, davranışsal yönetim anlayışı ve eğitim yönetimi
Günbayı İ. (Danışman)
O.CEYLAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Devlet okullarındaki norm fazlası sınıf öğretmenlerinin norm fazlası öğretmen olmaya ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
M.GÜRCAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Üniversite fakültelerinde İdari Mali İşler biriminde çalışan personelin yaşadığı iş stresine ilişkin görüşleri: Durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
A.KARAKUŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Babası hayatta olmayan ortaokul son sınıf öğrencilerine yönelik fenomenolojik bir araştırma
Günbayı İ. (Danışman)
G.GÜVEN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Eğitim yöneticilerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
G.ELİF(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Eğitim yöneticilerinin liderlik becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
N.ER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Psikiyatri kliniği hemşirelerinin cinsel şiddete maruz kalmış bireylere yönelik hemşirelik müdahalelerine ilişkin bilgi gereksinimlerinin belirlenmesi
Hallaç S., GÜNBAYI İ. (Eş Danışman)
Y.KUBLAY(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Kamboçya ilkokullarında öğretimin ve öğrenme kalitesinin geliştirilmesinde okul yöneticisinin pedagojik liderlik uygulamaları
Günbayı İ. (Danışman)
S.SORM(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Eğitim örgütlerinde çalışan bayan yöneticilerin kariyer yönetimine ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
G.ATEŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Kurum kültür analizi: Akdeniz Üniversitesi Antalya Devlet Konservatuvarına yönelik bir çalışma
Günbayı İ. (Danışman)
B.EMİR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türk eğitim sisteminde yönetici atama yönetmeliği ve liyakat sistemine eğitim yöneticilerinin bakış açıları: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
A.DOĞAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Türkiye'de ve Kırgızistan'da ortaöğretim okullarında çalışan İngilizce öğretmenlerinin yabancı dil öğretiminde karşılaştıkları sorunlar: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
Z.AKUNOVA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Eğitim yöneticilerinin iletişim ve retorik becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
S.İŞLER(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Milli Eğitim Bakanlığının yönetim enformasyon sistemleri kapsamında sunduğu elektronik hizmetlerin karar destek sistemi olarak kullanılması: Temellendirilmiş bir kuram çalışması
, Günbayı İ. (Danışman)
T.YÖRÜK(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Neuman'ın sistemler modeli'ne temellendirilmiş bakım verenleri güçlendirme programının bipolar bozukluk tanısı alan bireylere ailede bakım verenlerin relapsı tanıması ve yönetmesi üzerine etkisi
Günbayı İ. (Danışman), Buldukoğlu K. (Danışman)
G.ACAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Eğitim yöneticiliğinden ayrılmış kadınların yaşadığı sorunlara ilişkin görüşleri: Fenomenolojik bir çalışma
Günbayı İ. (Danışman)
F.YÜCEDAĞ(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Eğitimde etkili bir okul değişimi için okul liderliği : okul liderliğine ilişkin bir temellendirilmiş kuram çalışması
GÜNBAYI İ. (Danışman)
F.Akcan(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Eğitim kurumlarında algılama yönetimi ve tercih edilebilirlik üzerine bir durum çalışması: Antalya ili merkez ilçelerinde bulunan fen liseleri örneği
GÜNBAYI İ. (Danışman)
Ş.Soykan(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Genel Lise Yöneticileri, Öğretmenleri ve Öğrencilerinin Teknolojiye Karşı Tutumları ve Eğitimde FATİH Projesinin Kullanımına İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Araştırma
GÜNBAYI İ.
T.Yörük(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Kurum kültürü analizi : Milli Eğitim Bakanlığı ilkokul ve ortaokuluna yönelik bir araştırma
GÜNBAYI İ. (Danışman)
F.Sağol(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Kitle İletişim Araçlarının Eğitime Etkileri Hakkında Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ.
Ö.Işık(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim Kurumları Yöneticilerinin Yaşadıkları İş Streslerine İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ.
F.Akcan(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Okulda Performans Yönetimine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Antalya İli Örneği
GÜNBAYI İ.
S.Yıldırım(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim Okullarında Bilgisayar Dersine Yönelik Yöneticilerin ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Belirlenmesi (Antalya İli Örneği)
GÜNBAYI İ.
G.Türkmen(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sisteminin Bir Alt Bilişim Sistemi Olarak E-Okul Uygulamasına İlişkin İlköğretim Okullarındaki Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri
GÜNBAYI İ.
F.Turan(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Okullardaki Yaratıcı İklim Üzerine Etkisi
GÜNBAYI İ.
A.İskele(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması
GÜNBAYI İ.
D.Toprak(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Bilgisayar Teknolojisinin Okul Yönetiminde Kullanımında, Okul Yöneticilerinin Bilgisayar Teknolojisine Karşı Tutumları ile Kullanma Düzeyleri ve Öğretmenlerin Bilgisayar Teknolojisini Kullanma Düzeyi
GÜNBAYI İ.
G.Cantürk(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim Okulu Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme Düzeyleri
GÜNBAYI İ.
D.ÇAPAR(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim Okulu Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Stresi Düzeylerinin Karşılaştırmalı Analizi
GÜNBAYI İ.
A.Tokel(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenen Örgütler Konusunda Yöneticilerin ve Meslek dersi ile Kültür dersi Öğretmenlerinin Görüşleri
GÜNBAYI İ.
Ç.Apaydın(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Görüşleri
GÜNBAYI İ.
V.Çevik(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul İklimi ve Liderliğine İlişkin Görüşleri
GÜNBAYI İ.
Ö.Emeksiz(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim Kurumlarında Kurum İçi Çatışma ve Yönetimi
GÜNBAYI İ.
İ.Karahan(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrenen Örgüt Etkenlerine İlişkin Görüşleri
GÜNBAYI İ.
C.Akdeniz(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Okul Başarılarını Etkileyen Faktörlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
GÜNBAYI İ.
M.Okumuş(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024A phenomenological study on the life experiences of parents of children with ADHD
YURDAKUL Y., Şirin H., Uzun M. E., BEYAZIT U., BÜTÜN AYHAN A., GÜNBAYI İ.
Current Psychology
, cilt.43, sa.30, ss.25311-25325, 2024 (SSCI)
2024
2024“I want to have stories too”. Nursing students' views on nursing identity and reasons for choosing nursing as a career: A qualitative study
ÖZARAS ÖZ G., Çakmak N. C. S., GÜNBAYI İ.
Nurse Education in Practice
, cilt.78, 2024 (SCI-Expanded)
2023
2023Problematic internet use in adolescents: A phenomenological study
Özparlak A., Karakaya D., Önder A., Günbayı İ.
Journal of Psychiatric and Mental Health Nursing
, cilt.30, sa.4, ss.731-742, 2023 (SCI-Expanded)
2021
2021Being an international nursing student in Turkey: A qualitative study
Kol E., Arıkan F., Arıkan C., Yabarow F., Günbayı İ.
PERSPECTIVES IN PSYCHIATRIC CARE
, cilt.57, sa.1, ss.66-72, 2021 (SCI-Expanded)
2018
2018Metaphors as artefacts for adults with type 2 diabetes mellitus according to their professional cultures
Ardahan M., Muslu L., Günbayı İ.
JOURNAL OF THE PAKISTAN MEDICAL ASSOCIATION
, cilt.68, sa.2, ss.334-339, 2018 (SCI-Expanded)
2007
2007The organizational communication process in schools
Guenbayi I.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.7, sa.2, ss.765-797, 2007 (SSCI)
2005
2005Women and men teachers' approaches to leadership styles
Gunbayi I.
SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY
, cilt.33, sa.7, ss.685-698, 2005 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024İntihar Girişimi Öyküsü Olan Majör Depresyon Tanılı Hastaların Aile Üyelerinin Deneyimleri: Nitel Bir Çalışma
ÖNDER ERDOĞAN M., KARAKAYA D., GÜNBAYI İ.
Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , cilt.16, sa.3, ss.856-866, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Mixed-methods analysis of multidimensional conditions for the Human Development Index: a fuzzy set qualitative comparative analysis (FsQCA) study
YAĞMUR A., Gürsoy S., GÜNBAYI İ.
Journal of Social and Economic Development
, cilt.26, sa.1, ss.214-234, 2024 (ESCI)
2023
2023Grounded Teori ya da Temellendirilmiş Kuram, Gömülü Teori, Kuram Oluşturma vs. Kullanımı Adına Yol Haritası
Günbayı İ., Aşkun V.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.3, ss.1671-1697, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Data analysis in qualitative research
Günbayı İ.
Journal of Action Qualitative & Mixed Methods Research(JAQMER)
, cilt.2, sa.2, ss.1-11, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Hemşirelik Öğrencilerinin Acının Dönüştürücü Gücü Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi
KAPLAN T., Gunbayi I., Keser I.
Ordu Üniversitesi Hemşirelik Çalışmaları Dergisi (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.445-455, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Effectiveness of E-School System Application: Meta Synthesis Study
VARLIK S., GÜNBAYI İ.
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Üniversite Fakültelerinde İdari Mali İşler Biriminde Çalışan Personelin Yaşadığı İş Stresi
Karakuş A., Günbayı İ.
Maliye Çalışmaları Dergisi / Journal of Public Finance Studies
, cilt.1, sa.67, ss.117-137, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Using Electronic Services Provided by the Ministry of National Education as a Decision Support System: A Grounded Theory Study
Yörük T., Günbayi I.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, sa.29, ss.147-178, 2022 (ESCI)
2022
2022The Experiences of Students of Nursing Department Studying Abroad Through the Erasmus Exchange Program: A Qualitative Study
Demir Avcı Y., Kırca N., Günbayı İ.
Journal of education and research in nursing (Online)
, cilt.9, sa.1, ss.26-32, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022THE EFFECT OF THE MOTIVATIONAL INTERVIEW PROGRAM ON COPING AND ADAPTATION OF PATIENTS WITH TYPE 2 DIABETES: AN ACTION RESEARCH STUDY
Muslu L., Ardahan M., Günbayı İ.
JOURNAL OF BASIC AND CLINICAL HEALTH SCIENCES
, cilt.6, sa.1, ss.33-46, 2022 (ESCI)
2021
2021Students' Opinions on The Theoretical Aspects of Nursing Education in Turkey
Muslu L., Sarvan S., Günbayı İ.
CYPRUS JOURNAL OF MEDICAL SCIENCES , cilt.6, sa.1, ss.48-57, 2021 (ESCI)
2021
2021Students’ Opinions on the Theoretical Aspects of Nursing Education in Turkey
Muslu L., Sarvan S., Günbayı İ.
Cyprus Journal of Medical Sciences , cilt.1, sa.1, ss.1-18, 2021 (ESCI)
2021
2021Social Paradigms Shaping Leisure Research Designs: A Systematic Review
KÖSE E., YERLİSU LAPA T., GÜNBAYI İ.
Türk Spor ve Egzersiz Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.230-244, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Covid-19 Pandemi Sürecinde Eğitim Bilişim Ağı(EBA) Üzerinden Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Uygulamasına İlişkin İlkokul Yönetici ve Öğretmenlerinin Görüşleri
Can E., Günbayı İ.
Asya Studies
, cilt.5, sa.16, ss.279-303, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Stigma Experiences of Psychiatric Nurses and Coping Strategies: A Qualitative Study
ÇAYNAK S., KESER İ., GÜNBAYI İ.
International Archives of Nursing and Health Care
, cilt.7, sa.1, ss.1-12, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Social Paradigms Shaping Leisure Research Designs: A Systematic Review
KÖSE E., YERLİSU LAPA T., GÜNBAYI İ.
Türk Spor ve Egzersiz Dergisi
, cilt.23, sa.2, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Opinions of Patients Diagnosed Diabetes on Medical Nutrition Therapy: A Phenomenological Study
Muslu L., Ardahan M., Günbayı İ.
International Archives of Nursing and Health Care
, cilt.7, sa.2, ss.1-7, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Management Practices and Managerial Qualifications in the Period of Crisis: Problems, Opportunities, and Novelties by the Pandemic: Phase I of a Multiphase Mixed Methods Research
Sertel G., Günbayı İ., Karadağ E.
Journal of Mixed Methods Studies
, cilt.2021, sa.4, ss.13-46, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Application of a Competency Based Training Program in a Strict Hierarchical Organization
Düzgünçınar T., Karataş S., Günbayı İ.
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.8, ss.92-103, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020E-Okul Sistemi Uygulamasının Etkililiği: Meta Analiz Çalışması
Varlık S., Günbayı İ.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.34, ss.573-590, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Katı Hiyerarşik Yapıdaki Bir Kurumda Eğitmenlerin DACUM İle Meslek Analizi Uygulaması
Günbayı İ., Düzgünçınar T.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.187-202, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Knowledge-Constitutive Interests and Social Paradigms in Guiding Mixed Methods Research (MMR)
Günbayı İ.
Journal of Mixed Methods Studies
, cilt.1, sa.1, ss.41-53, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Systematic Curriculum and Instructional Development for a Mixed Methods Research: SCID-MMR
Günbayı İ.
Journal of Mixed Methods Studies / JOMES , cilt.1, sa.1, ss.1-27, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Occupational Analysis with DACUM: A Case Study
DÜZGÜNÇINAR T., GÜNBAYI İ.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.2, ss.714-736, 2020 (ESCI)
2020
2020Uluslararası Hemşirelik Öğrencilerinin Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri: Fenomonolojik Bir Araştırma
Tuzcu A., Bademli K., Kırca N., Günbayı İ.
Düzce Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.100-107, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Uluslararası Hemşirelik Öğrencilerinin Eğitim Sürecindeki Sorunlara İlişkin Görüşleri: Fenomonolojik Bir Araştırma
Tuzcu A., Bademli K., Kırca N., Günbayı İ.
Düzce Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.100-107, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Kurumsal Aidiyet ile Girişimcilik Arasındaki İlişkideYönetsel Yeterliliğin Aracılık Rolü
Varlık S., Günbayı İ.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.39, sa.3, ss.1559-1580, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019THE OPINIONS OF YOUNG PEOPLE ON COOKERY VOCATIONAL EDUCATION: A CASE STUDY
VEZNE R., GÜNBAYI İ.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.3, ss.925-935, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Paradigms In Guiding Management Approaches And Theories: Classical, Neoclassical, Modern And Postmodern Theories
Günbayı İ., Sorm S.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.10, sa.2, ss.39-55, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019BİMERve CİMER’e gelen şikayetler ile ilgili Maarif Müfettişlerinin, İlçe Milli Eğitim Müdürlerinin ve Şube Müdürlerinin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Eski N., Özben D. I., Günbayı İ.
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.163-182, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018STIGMA EXPERIENCES OF PSYHIATRIC NURSESAND COPING STRATEGIES: A QUALITATIVE STUDY
Çaynak S., Keser İ., Günbayı İ.
JOURNAL OF PSYCHIATRIC NURSING , cilt.9, sa.1, ss.50, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018THE OPINIONS OF YOUNG PEOPLE ON ECOLOGICAL PRODUCT DEVELOPMENT TRAINING: A CASE STUDY
VEZNE R., GÜNBAYI İ.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.9, sa.4, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Developing A Qualitative Research Manuscript Based On Systematic Curriculum And Instructional Development
GÜNBAYI İ.
European Journal of ESocial Science Studies , cilt.3, sa.3, ss.124-153, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Türkiye’de yapılan Rekreasyon Araştırmaları: Sistematik bir Derleme
YERLİSU LAPA T., Köse E., GÜNBAYI İ.
Spor Bilimleri Dergisi: Hacettepe Üniversitesi , cilt.29, sa.2, ss.87-102, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Türkiye’de yapılan Rekreasyon Araştırmaları: Sistematik bir Derleme.
YERLİSU LAPA T., KÖSE E., GÜNBAYI İ.
Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.87-104, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018THE EFFECT OF NONFORMAL LEARNING ON THE DISABLED PEOPLE AND EDUCATORS: A CASE STUDY
VEZNE R., GÜNBAYI İ., Hromatko I.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.7, ss.313-333, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Social Paradigms In Guiding Social Research Design: The Functional, Interpretive, Radical Humanist And Radical Structural Paradigms
Günbayı İ., Sorm S.
International Journal on New Trends in Education & their Implications , cilt.9, sa.2, ss.57-76, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Yaratici Dramanin Iki Dilli Öğrencilerin Türkçe Kitap Okuma Sevgi Ve Ilgisine Etkisi
GÜNBAYI İ., ULUDÜZ H.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching , cilt.7, sa.2, ss.29-40, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Growth Mindset In The Classroom
Uludüz H., GÜNBAYI İ.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.9, ss.173-186, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018School Leadership: The Exercise Of Legitimate Power In Cambodia
Sorm S., GÜNBAYI İ.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.5, ss.316-333, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Iki Dilli Türk Öğrencilerin Türkçeyi Öğrenme Durumlarina Yönelik Veli Ve Öğrenci Görüşleri
Uludüz H., GÜNBAYI İ.
Journal of Research in Education and Teaching , cilt.7, sa.1, ss.28-43, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017BİMER, ALO 147, CİMER Gibi Kurumlara Yapılan Şikâyetlerin Okul Yönetimine Etkisine İlişkin Yönetici Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Güneş İ., Günbayı İ.
Journal of Research In Education and Teaching , cilt.6, sa.3, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI ÖĞRETİMSEL SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
GÜNBAYI A., YÖRÜK T., GÜNBAYI İ., ORHON G.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.23-37, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Orta Öğretim Yabancı Dil Program Değişikliklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Durum Çalışması
İşler S., Günbayı İ.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.3, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Ortaokullarda İngilizce Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Karşılaştıkları Sorunlar
Ateş G., Günbayı İ.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Tip 2 Diabetes Mellituslu Hastaların Psikososyal Uyum Sürecine İlişkin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
Muslu L., Ardahan M., Günbayı İ.
CURRENT APPROACHES IN PSYCHIATRY
, cilt.9, sa.1, ss.75-100, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Improving Technical Drawing Skills of VET Teachers: An Action Research
Günbayı İ., Yörük T., Vezne R.
International Journal of Vocational Education and Training , cilt.24, sa.1, ss.77-91, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Tip 2 Diabetes Mellituslu HastalarınPsikososyal Uyum Sürecine İlişkin Görüşleri:Fenomenolojik Bir Araştırma
Muslu L., Ardahan M., Günbayı İ.
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar-Current Approaches in Psychiatry
, cilt.9, sa.1, ss.75-100, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Improving Technical Drawing Skills of Vet Teachers: An Action Research Project
Günbayı İ., Yörük T., Vezne R.
International Journal of Vovational Education and Training , cilt.24, sa.1, ss.77-91, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Öğretim Elemanlarının Yönetsel Hizmetlere İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
KASALAK G., GÜNBAYI İ., Özçetin S.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , cilt.22, sa.4, ss.507-536, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Eğitim Yöneticiliğinden Ayrılmış Kadınların Yaşadığı Sorunlara İlişkin Görüşleri Fenomenolojik Bir Araştırma
Yücedağ F., Günbayı İ.
Journal of Research in Education and Teaching , cilt.5, sa.4, ss.86-99, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016An Integration Of Social Paradigms Into The Analysis Of Social Development Theories
Sorm S., Günbayı İ.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.7, sa.4, ss.65-83, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Managers Perceptions of the 18th National Education Council in Turkey
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T., TOKEL A., ÖZÇETİN S.
An Interdisciplinary Journal , cilt.1, sa.2, ss.55-68, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016The Opinions Of The Disabled Participants And Educators On Erasmus Ka2 Project A Case Study
HROMATKO I., VEZNE R., GÜNBAYI İ.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.7, sa.4, ss.94-107, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Managers’ Perceptions of the 18th National Education Council in Turkey
Günbayı İ., Yörük T., Tokel A., Özçetin S.
NETSOL: New Trends in Social and Liberal Sciences , cilt.1, sa.2, ss.55-68, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016THE EFFECT OF INFORMAL LEARNING ON TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: A CASE STUDY
VEZNE R., GÜNBAYI İ.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.7, sa.3, ss.11-22, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Eğitim Sen Üyesi Öğretmenlerin Sendikalarından Beklentilerine İlişkin Görüşleri
AKSOY B., GÜNBAYI İ.
Eğitim Bilim Toplum
, cilt.14, sa.54, ss.10-49, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016OPINIONS OF TEACHERS ON ERASMUS+ KEY ACTION 1: A CASE STUDY
GÜNBAYI İ., VEZNE R.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications , cilt.7, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Importance of Social Partnership in Vocational and Technical Education and Training
GÜNBAYI İ.
International Journal of Vocational Education and Training
, cilt.23, sa.1, ss.19-31, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015General high school students’ opinions on the use of project FATIH
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T.
Journal of Contemporary Educational Research , cilt.2, sa.1, ss.35-45, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Mesleki Rehberlik Çalışmalarına İlişkin Nitel Bir Analiz Antalya Örneği
ÇİVİLİDAĞ A., GÜNBAYI İ., TAYFUN Y.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.38, ss.573-594, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE MESLEKİ REHBERLİK ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ: ANTALYA ÖRNEĞİ
Çivilidağ A., Günbayı İ., Yörük T.
Journal of International Social Research , cilt.8, sa.38, ss.573, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015ÖĞRETMENLERE YÖNELİK UYGULANMASI PLANLANAN ROTASYONA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Günbayı İ., Yörük T.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.59-72, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Fen Lisesinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğretmen, Öğrenci Ve Yönetici Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., Yücedağ F., Emir Yücel B.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.397-412, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015FEN LİSESİNDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
GÜNBAYI İ., YÜCEDAĞ F., EMİR YÜCEL B.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.396-412, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Kurum Kültürü Analizi: Milli Eğitim Bakanliği Bağimsiz Anaokuluna Yönelik Bir Araştirma
ÜNAL F., GÜNBAYI İ., KOCA C.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.357-368, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Making Vocational And Technical Upper Secondary Schools More Attractive For Students To Prefer: An Action Research
GÜNBAYI İ., Akcan F.
International Journal on New Trends in Education & their Implications , cilt.6, sa.2, ss.13-29, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Demansı Olan Birey ile Yaşamak Olgubilim ÇalışmasıLiving With A Person Who Has Dementia A Study of Phenomenology
LÖK N., GÜNBAYI İ., BULDUKOĞLU K.
Journal of Psychiatric Nursing , cilt.6, sa.2, ss.91-99, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Living With A Person Who Has Dementia: A Study of Phenomenology
LOK N., Gunbayi I., Buldukoglu K.
JOURNAL OF PSYCHIATRIC NURSING
, cilt.6, sa.2, ss.91-99, 2015 (ESCI)
2014
2014Job Stressors And Their Effects On Academic Staff: A Case Study
GÜNBAYI İ.
International Journal on New Trends in Education & their Implications , cilt.5, sa.4, ss.58-73, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Teknik ve Meslek Liselerinde Meslek Derslerinin Etkililiğine İlişkin Yönetici, Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri
GÜNBAYI İ., Tokel A.
Eğitim ve Oğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.4, ss.59-73, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Genel Lise Yöneticileri, Öğretmenleri ve Öğrencilerinin Teknolojiye Karşı Tutumları
GÜNBAYI İ., Yörük T.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.1-38, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Yönetici ve öğretmenlerin eğitimde fatih projesinin uygulanma düzeyine ilişkin görüşleri (Antalya ili Muratpaşa ilçesi örneği)
GÜNBAYI İ., Yörük T.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.189-211, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Ortaöğretim Branş Öğretmenlerinin Yöneticilerle Olan İlişkilerinden Kaynaklanan Stres
GÜNBAYI İ., Tokel A., Yörük T., Özçetin S.
Eğitim ve Oğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.219-234, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Yönetici ve Öğretmenlerin Eğitimde Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine İlişkin Görüşleri(Antalya İli Muratpaşa İlçesi Örneği)
Günbayı İ., Yörük T.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.189-211, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Kitle İletişim Araçlarının Eğitime Etkilerine İlişkin Yönetici, Öğretmen, Öğrenci Ve Veli Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., Işık Ö.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.20, ss.129-163, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014GENEL LİSE YÖNETİCİLERİ, ÖĞRETMENLERİ VEÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİYE KARŞI TUTUMLARI
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013İlköğretim Okulu Müdürlerinin Destekleyici Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
GÜNBAYI İ., Dağlı E., Kalkan F.
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ , cilt.19, sa.4, ss.575-602, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Unethical behaviors in scientific studies
GÜNBAYI İ., KASALAK G., ÖZÇETİN S.
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.2, ss.97-108, 2013 (ESCI)
2013
2013The Problems in TVET for Apprenticeship from the Perspective of Different Groups of Actors: a Case Study
GÜNBAYI İ., Özel M.
Polish Journal of Continuing Education , cilt.81, sa.2, ss.7-28, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013İlköğretim Okullarında Bilgisayar Dersine Yönelik Yöneticilerin ve Öğretmenlerin Görüşleri (Antalya İli Örneği)
GÜNBAYI İ., Türkmen G.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.2, sa.4, ss.83-98, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Bilimsel araştırmalarda etik dışı davranışlar: Bir durum çalışması
GÜNBAYI İ., KASALAK G., Özçetin S.
YUKSEKOGRETIM DERGISI , cilt.3, sa.2, ss.97-108, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013İlköğretim Kurumları Yöneticilerinin Yaşadıkları İş Streslerine İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., Akcan F.
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcileri Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.195-224, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sisteminin Bir Alt Sistemi Olarak E-Okul Uygulamasına İlişkin İlköğretim Okullarındaki Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., Turan F.
İlköğretim Online , cilt.12, sa.1, ss.1-22, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013School principals, teachers, students and their parents' views on E-school implementation in the ministry of national education information management system: A case study Milli eǧitim bakanlıǧı bilişim sisteminin bir alt sistemi olarak e-okul uygulamasına i̇lişkin i̇lköǧretim okullarındaki yönetici, öǧretmen, öǧrenci ve veli görüşleri: Bir durum çalışması
GÜNBAYI İ., Turan F.
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.1, ss.1-22, 2013 (Scopus)
2012
2012İlköğretim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim Programları Üzerine Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., Taşdöğen B.
İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.1, sa.3, ss.87-117, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Performans Yönetimine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri (Antalya İli Örneği)
GÜNBAYI İ., Yıldırım S.
Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.1-22, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Stresi Düzeylerinin Karşılaştırmalı Analizi
GÜNBAYI İ., Tokel A.
ODÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.6, ss.77-89, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012A reform for vocational and technical education training teachers in Turkey
GÜNBAYI İ.
International journal of vocational education and training , cilt.20, sa.2, ss.41-47, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Okul yöneticilerinin bilgisayar teknolojisini kullanma düzeyleri ile öğretmenlerin bilgisayar teknolojisini kullanma düzeylerinin karşılaştırması
GÜNBAYI İ., Cantürk G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF URBAN SCIENCES , cilt.9, sa.2, ss.1443-1475, 2012 (Scopus)
2012
2012School principals teachers students and their parents views on e school implementation in the ministry of national education information management system A case study
TURAN F., GÜNBAYI İ.
Elementary Education Online , cilt.12, sa.1, ss.1-22, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Meslek Lisesinde Çalışan Yönetici Ve Öğretmenlerin Leonardo Da Vinci Projesi Hakkında Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., Yassıkaya B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.2, sa.3, ss.13-34, 2011 (Scopus)
2011
2011Bilgisayar Teknolojisinin Okul Yönetiminde Kullanımında Okul Yöneticilerinin Bilgisayar Teknolojisine Karşı Tutumları
GÜNBAYI İ., Cantürk G.
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.2, sa.3, ss.47-70, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Perceptions on School Management: A Case Study with Metaphorical Analysis
GÜNBAYI İ.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.3, sa.2, ss.541-561, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Principals Perceptions on School Management A Case Study with Metaphorical Analysis
GÜNBAYI İ.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.3, sa.2, ss.541-561, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması
Günbayı İ., Toprak D.
İlköğretim Online , cilt.9, sa.1, ss.150-169, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009İlköğretim okulu Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme Düzeyleri
GÜNBAYI İ., Aşçıbaşıoğlu Çapar D.
İlköğretmen Eğitimci Dergisi , sa.29, ss.44-49, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008Vocational High School Teachers' Perceptions on Job Stress Factors in Turkey
GÜNBAYI İ.
International Journal of Vocational Education and Training , cilt.16, sa.1, ss.7-23, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
2008Financing and Increasing the Quality and Attractiveness of Vocational and Technical Secondary Education in Turkey
GÜNBAYI İ.
International journal of vocational education and training
, cilt.16, sa.2, ss.31-51, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007A study on the views of compulsory school teachers on the approach of learning organization in schools İlköǧretim okulu öǧretmenlerinin öǧrenen örgüt yaklaşimina ilişkin görüşleri üzerine bir araştirma
GÜNBAYI İ., Akdeniz C.
Milli Egitim
, sa.173, ss.173-192, 2007 (Scopus)
2007
2007School Climate and Teachers' Perceptions on Climate Factors: Research into Nine Urban High Schools.
Günbayı İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.6, sa.3, ss.70-78, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrenen Örgüt Yaklaşımına İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Araştırma
GÜNBAYI İ., Akdeniz C.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.173, ss.173-192, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Kurum İçi Çatışmaları Yönetim Biçemleri
GÜNBAYI İ., Karahan İ.
Afyon Kocatepe Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.209-230, 2006 (Hakemli Dergi)
2004
2004Yönetici ve Öğretmenlerin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Görüşleriyle İlgili Bir Araştırma
GÜNBAYI İ., Çevik V.
Milli Eğitim Dergisi , sa.163, ss.185-197, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004İlköğretim Denetmenlerinin Görev Alanlarının ve Yüklerinin Yeterlik Alanları Açısından Değerlendirilmesi (Antalya İli Örneği)
SABANCI A., Günbayı İ.
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.1, ss.114-121, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003Cumhuriyet Döneminde Mesleki ve Teknik Ortaöğretimdeki Gelişmeler
GÜNBAYI İ.
Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim ve Bilim Dergisi , sa.2, ss.62-74, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme
GÜNBAYI İ.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ FEN VE MÜHENDİSLİK BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.3, sa.1-2, ss.111-119, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
2002Problems and Solutions for High School Physics in Turkey
Doğan M., Oruncak B., GÜNBAYI İ.
Physics Education , cilt.37, sa.6, ss.543-546, 2002 (Scopus)
2001
2001İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyumu
Günbayı İ.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri , cilt.1, sa.2, ss.93-112, 2001 (Scopus)
2000
2000İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin İş Doyumu Önem Puanları
GÜNBAYI İ.
MPM Verimlilik Dergisi , sa.2, ss.337-356, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
2021Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımı: Fenomenolojik Bir Çalışma
ÖZPARLAK A., KARAKAYA D., ÖNDER A., GÜNBAYI İ.
VI. Uluslararası X. Ulusal Psikiyatri Hemşireliği Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2021, ss.487-489, (Özet Bildiri)
2019
2019İlkokula Yenibaşlayan 66 Ay Grubu İle 72 Ay Grubu Ögrencilerinin Okula Hazırbulunuşluk (Bilişsel, Duyuşsal, Psiko-Motor Ve Sosyal) Durumlarının Karşılaştırılması: Fenomenolojik Bir Çalışma
ÖZBEN D. I., ESKİ N., GÜNBAYI İ.
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu”Bilim ve Değerler Işığında Eğitim”- EYFOR, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, cilt.10, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Hemşirelik Son Sınıf Öğrencilerinin Hemşirelik Eğitiminin Kuramsal Boyutuna İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6. Uluslararası 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.416, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik Son Sınıf Öğrencilerinin Hemşirelik Eğitiminin Uygulama Boyutuna İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6. Uluslararası 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.407, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin uygulama boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6. Uluslararası 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.407, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin uygulama boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6.Uluslararası, 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.407, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin kuramsal boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6. Uluslararası 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.416, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin kuramsal boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Muslu L., Sarvan S., Günbayı İ.
6. Uluslararası 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.416, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin uygulama boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6.Uluslararası, 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.407, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin uygulama boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6.Uluslararası, 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.407, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin kuramsal boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6. Uluslararası, 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.416, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin uygulama boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Muslu L., Sarvan S., Günbayı İ.
6. Uluslararası 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.407, (Özet Bildiri)
2019
2019Hemşirelik son sınıf öğrencilerinin hemşirelik eğitiminin kuramsal boyutuna ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
MUSLU L., SARVAN S., GÜNBAYI İ.
6. Uluslararası, 17. Ulusal Hemşirelik Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2019, ss.416, (Özet Bildiri)
2019
2019Eğitim Örgütlerinde Çalışan Bayan Yöneticilerin Kariyer Yönetimine İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
ATEŞ G., GÜNBAYI İ.
5th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, cilt.5, ss.118-132, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Kurum Kültürü Analizi: Akdeniz Üniversitesi Antalya Devlet Konservatuvarına Yönelik Bir Çalışma
EMİR YÜCEL B., GÜNBAYI İ.
5th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, cilt.5, ss.60-70, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Katı Hiyerarşik Yapıdaki Bir Kurumda Eğitmenlerin Dacum İle Meslek Analizi Uygulaması
DÜZGÜNÇINAR T., GÜNBAYI İ.
5th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, cilt.5, ss.24-34, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Psikolojik Yıldırmanın Örgütsel Sessizlik Üzerindeki Etkisi
VARLIK S., GÜNBAYI İ.
5th International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, cilt.5, ss.71-81, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ANTALYA DEVLET KONSERVATUVARINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
EMİR YÜCEL B., GÜNBAYI İ.
5'inci Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.60-70, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Mahkum Bireylerin Serbest Zaman Etkinliklerinden Elde Ettiği Faydalar: Bir Durum Çalışması
Köse E., Yerlisu Lapa T., Günbayı İ.
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2019, ss.979, (Özet Bildiri)
2019
2019Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi
KAYIKÇI K., GÜNBAYI İ., ÖZDEMİR İ.
V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2019, ss.82-83, (Özet Bildiri)
2019
2019Öğretmenlerin Yansıtıcı Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi
KAYIKÇI K., GÜNBAYI İ., ÖZDEMİR İ.
V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2019, ss.82-83, (Özet Bildiri)
2019
2019A Model for Teaching Practice Course: ”Creative Internprize” Project
Vezne R., Günbayı İ., Direkci B., Bıçak B., Şahin H.
Erasmus International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.35-45, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019A Model for Teaching Practice Course:"Creative Intern Prize" Projekt
VEZNE R., GÜNBAYI İ., DİREKCİ B., BIÇAK B., ŞAHİN H.
ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.39-40, (Özet Bildiri)
2018
2018Türk Eğitim Sisteminde “Yönetici Atama Yönetmeliği” Ve “Liyakat Sistemi” Ne Eğitim Yöneticilerinin Bakiş Açilari: Iç Içe Geçmiş Tek Durum Çalişmasi
DOĞAN A., DİLEK ILGIN Ö., ESKİ N., GÜNBAYI İ.
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu- EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.9, ss.910-930, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Psikiyatri Hemşirelerinin Damgalanma Deneyimleri Ve Baş Etme Yollari: Kalitatif Bir Çalişma
ÇAYNAK S., KESER İ., GÜNBAYI İ.
V. Uluslararası IX. Ulusal Psikiyatri Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2018, ss.896-899, (Özet Bildiri)
2018
2018Sözleşmeli Öğretmenlik Uygulamasi Ile Ilgili Sözleşmeli Öğretmenlerin Görüşleri: Bir Durum Çalişmasi
ÖZBEN D. I., ESKİ N., GÜNBAYI İ.
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu- EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.9, ss.1825-1847, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Motivasyonel Görüşme Programı’xxnın Tip 2 Diyabet Tanılı Yetişkinlerin Hastalıkla Baş Etme ve Uyumlarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Muslu L., Ardahan M., Günbayı İ.
2. ULUSLARARASI20. ULUSALHALK SAĞLIĞI KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2018, ss.122-127, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Eğitim Yöneticilerinin Iletişim Ve Retorik Becerilerine Ilişkin Öğretmen Görüşleri: Bir Durum Çalişmasi
İŞLER S., GÜNBAYI İ.
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu- EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.9, ss.552-571, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018“Türk Eğitim Sistemindeki Yönetici Yapilanmalarindaki Değişimlere Ilişkin Maarif Müfettişlerinin, Ilçe Milli Eğitim Müdürlerinin Ve Şube Müdürlerinin Bakiş Açisi: Bir Durum Çalişmasi”
ESKİ N., ÖZBEN D. I., GÜNBAYI İ.
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu- EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, cilt.9, ss.931-961, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Psikiyatri Hemşirelerinin Damgalanma Deneyimleri Ve Baş Etme Yolları: Kalitatif Bir Çalışma
ÇAYNAK S., KESER İ., GÜNBAYI İ.
V.ULUSLARARASI IX.ULUSAL PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2018, ss.898-901, (Özet Bildiri)
2018
2018Psikiyatri Hemşirelerinin Damgalanma Deneyimleri Ve Baş Etme Yolları: Kalitatif Bir Çalışma
ÇAYNAK S., KESER İ., GÜNBAYI İ.
V.ULUSLARARASI IX.ULUSAL PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2018, ss.898-901, (Özet Bildiri)
2018
2018Motivasyonel Görüşme Programı'nın Tip 2 Diyabet Tanılı Yetişkinlerin Hastalıkla Baş Etme ve Uyumlarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
MUSLU L., Ardahan M., GÜNBAYI İ.
2.Uluslararası - 20.Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Milli Eğitim Bakanlığınca Sunulan Yönetim Enformasyon Sistemleri Hakkında Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri
YÖRÜK T., GÜNBAYI İ.
EJERCONGRESS 2018, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.8, ss.294-300, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINCA SUNULAN YÖNETİM ENFORMASYON SİSTEMLERİ HAKKINDA YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: Bir Durum Çalışması
YÖRÜK T., GÜNBAYI İ.
International Euroasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.294-300, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Erasmus Değişim Programının Hemşirelik Öğrencileri Tarafından Değerlendirilmesi
DEMİR AVCI Y., KIRCA N., GÜNBAYI İ.
1.Uluslarası 4.Ulusal Külterlerarası Hemşirelik Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2017, ss.265-266, (Özet Bildiri)
2017
2017Uluslararası Hemşirelik Öğrencilerinin Türkiye’de Öğrenci Olmaya İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Çalışması
TUZCU A., BADEMLİ K., KIRCA N., GÜNBAYI İ.
1.Uluslararası 4.Ulusal Kültürlerarası Hemşirelik Kongresi, URFA, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2017, cilt.14, ss.244, (Özet Bildiri)
2017
2017Türkiye’de Rekreasyonun Gelişimi: Sistematik İnceleme
YERLİSU LAPA T., Köse E., GÜNBAYI İ.
15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, ss.499-500, (Özet Bildiri)
2017
2017Yabancı Dil Öğretiminde Çift Dilli Eğitim
ADIGÜZEL A., GÜNBAYI İ.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.6, ss.67, (Özet Bildiri)
2017
2017İki Dilli Türk Öğrencilerin Türkçeyi Öğrenme Durumlarına Yönelik Veli Ve Öğrenci Görüşleri
Uludüz H., GÜNBAYI İ.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.6, ss.61, (Özet Bildiri)
2017
2017Yaratıcı Dramanın İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Kitap Okuma Sevgi Ve İlgisine Etkisi
Uludüz H., GÜNBAYI İ.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.6, ss.61, (Özet Bildiri)
2017
2017Uluslararası Hemşirelik Öğrencilerinin Türkiye'de Öğrenci Olmaya İlişkin Görüşleri
TUZCU A., BADEMLİ K., KIRCA N., GÜNBAYI İ.
1. Uluslararası, 4. Ulusal Kültürlerarası Hemşirelik Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2017, ss.231, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Uluslararası Hemşirelik Öğrencilerinin Türkiye'de Öğrenci Olmaya İlişkin Görüşleri
TUZCU A., BADEMLİ K., KIRCA N., GÜNBAYI İ.
1. Uluslararası, 4. Ulusal Kültürlerarası Hemşirelik Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2017, ss.231, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Erasmus Değişim Programının Hemşirelik Öğrencileri tarafından Değerlendirilmesi
DEMİR AVCI Y., KIRCA N., GÜNBAYI İ.
1. Uluslararası, 4. Ulusal Kültürlerarası Hemşirelik Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2017, ss.252-253, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Bimer Alo 147 Cimer Gibi Kurumlara Yapılan Şikayetlerin Okul Yönetimine Etkisine İlişkin Yönetici Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNEŞ İ., GÜNBAYI İ.
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.8, ss.157, (Özet Bildiri)
2017
2017İngilizce Öğretmenlerinin Yaşadıkları Öğretimsel Sorunlara İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI A., YÖRÜK T., GÜNBAYI İ., ORHON G.
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.8, ss.98, (Özet Bildiri)
2016
2016TİP 2 DİABETES MELLİTUS TANILI YETİŞKİNLERİNYAŞAM TARZI DEĞİŞİMİNDE MOTİVASYONEL GÖRÜŞME TEKNİĞİ
MUSLU L., ARDAHAN M., GÜNBAYI İ.
World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016
2016
2016TİP 2 DİABETES MELLİTUS TANILI YETİŞKİNLERİN YAŞAM TARZI DEĞİŞİMİNDE MOTİVASYONEL GÖRÜŞME TEKNİĞİ
Muslu L., Ardahan M., Günbayı İ.
World Congress on Lifelong EducationYaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.140-155, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Academic Dishonesty Tendency Of Pre-Service Teachers In A Higher Education
KASALAK G., GÜNBAYI İ.
WCLE (World Congress on Lifelong Education), Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.109-117, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Tip 2 Diabetes mellitus tanılı yetişkinlerin yaşam tarzı değişiminde Motivasyonel Görüşme
MUSLU L., ARDAHAN M., GÜNBAYI İ.
World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016, ss.140-155, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Improving Technical Drawing Software Skills of VET Teachers
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T., VEZNE R.
Association For Career and Technical Education (ACTE) Vision Conference, Nevada, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Kasım - 03 Aralık 2016, cilt.3, sa.1, ss.21-32, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Improving Technical Drawing Software Skills of VET Teachers
GÜNBAYI İ., VEZNE R., Yörük T.
Association For Career and Technical Education (ACTE) Vision Conference, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Kasım - 03 Aralık 2016, cilt.3, sa.2, ss.21-32, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016The Opinions Of The Disabled Participants And Educators On Erasmus KA2 Project A Case Study
Hromatko I., VEZNE R., GÜNBAYI İ.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
2016The Effect Of Informal Learning On Teachers Professional Development A Case Study
VEZNE R., GÜNBAYI İ.
7th International Congress on New Trends in Education ICONTE 2016, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
2016Metaphorical Images of Adults with Type 2 Diabetes Mellitus On their Disease
MUSLU L., GÜNBAYI İ., ARDAHAN M.
2nd Annual International Conference on Nursing, Atina, Yunanistan, 2 - 05 Mayıs 2016, ss.48, (Özet Bildiri)
2016
2016Metaphorical Images of Adults with Type 2 Diabetes Mellitus On their Disease
MUSLU L., GÜNBAYI İ., ARDAHAN M.
2nd Annual International Conference on Nursing, Atina, Yunanistan, 2 - 05 Mayıs 2016, ss.48, (Özet Bildiri)
2016
2016Teachers Perceptions on Classroom Management A Qualitative Study with Metaphorical Analysis
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T., KARATAŞ S.
Uluslararası Multidisipliner Konferans, Antalya, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.749-760, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Increasıng The Attractıveness Of Vocatıonal And Technıcal Upper Secondary Schools: An Actıon Research
GÜNBAYI İ., Akcan F.
2015 IVETA Annual Meeting and Conference, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 19 Kasım 2015, cilt.1, sa.1, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Opınıons Of Teachers On Erasmus+ Key Actıon 1: A Case Study
GÜNBAYI İ., VEZNE R.
The 4th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.1, sa.1, ss.36, (Özet Bildiri)
2015
2015MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TARAFINDAN ÖĞRETMENLERE UYGULANMASI PLANLANAN ROTASYON UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.68, (Özet Bildiri)
2015
2015Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Öğretmenlere Uygulanması Planlanan Rotasyon Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.6, sa.1, ss.68, (Özet Bildiri)
2015
2015Fen Lisesinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğretmen, Öğrenci Ve Yönetici Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., YÜCEL F., EMİR YÜCEL B.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2015, cilt.6, sa.1, ss.68, (Özet Bildiri)
2014
2014The Importance of Social Partnership in Vocational and Technical Education and Training
GÜNBAYI İ.
IVETA (International Vocational Education and Training Association) Annual International Conference on Promoting and Sustaining Effective TVET Partnerships, Nashville, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 19 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
2014GENEL LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FATİH PROJESİNİN KULLANIM DÜZEYİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ANTALYA İLİ MURATPAŞA İLÇESİ ÖRNEĞİ)
GÜNBAYI İ., YÖRÜK T.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.235-240, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014ORTAÖĞRETİM BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN YÖNETİCİLERLE OLAN İLİŞKİLERİNDEN KAYNAKLANAN STRES
GÜNBAYI İ., TOKEL A., YÖRÜK T., ÖZÇETİN S.
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.95, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğretim Elemanlarının Akademik Dışı Etkinliklere, Görevlere ve Uygulamalara İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., KASALAK G., ÖZÇETİN S.
1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.470-471, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğretim Elemanlarının Akademik Dışı Etkinliklere, Görevlere ve Uygulamalara İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., KASALAK G., Özçetin S.
1. International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.283, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğretim Elemanlarının Akademik Dışı Etkinliklere, Görevlere ve Uygulamalara İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
GÜNBAYI İ., KASALAK G., ÖZÇETİN S.
1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.470-471, (Özet Bildiri)
2013
2013The Strains Experienced By The Caregiver Of To Individuals With Dementia: A Phenomenological Study
LÖK N., GÜNBAYI İ., BULDUKOĞLU K.
1st International Conference of Community Public Health Nursing: Research, Education and Practice, 14 - 16 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Using NVIVO qualitative analysis software - a workshop
GÜNBAYI İ.
Intensive Programme ERMEC: Educational Research Methodology in a European Context, Jindrichuv Hradec, Çek Cumhuriyeti, 16 - 27 Ağustos 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
2013Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmalardaki Etik Dışı Davranışlara İlişkin Görüşleri
GÜNBAYI İ., KASALAK G., Özçetin S.
II. Kamu Etiği Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mart 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
2013Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmalardaki Etik Dışı Davranışlara İlişkin Görüşleri
GÜNBAYI İ., KASALAK G., Özçetin S.
II. Kamu Etiği Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mart 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
2013Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmalardaki Etik Dışı Davranışlara İlişkin Görüşleri
GÜNBAYI İ., KASALAK G., ÖZÇETİN S.
II. Kamu Etiği Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mart 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Principals, Teachers, Students, Managers of Chambers of Commerce, Employers and Master Trainers` Perceptions on the Problems in TVET for Apprenticeship: A Case Study
GÜNBAYI İ., Özel M.
IVETA (International Vocational Education and Training Association) Annual International Conference on Using Labor Market Information to Improve Vocational Education and Training (TVET) Programs: Matching Supply and Demand, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Kasım 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2012
2012Selecting the most suitable design in a defined case study
GÜNBAYI İ.
Intensive Programme ERMEC: Educational Research Methodology in a European Context, Haapsalu, Estonya, 16 - 27 Ağustos 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2011
2011Comparing the quantitative and qualitative sampling strategies
GÜNBAYI İ.
Intensive Programme ERMEC: Educational Research Methodology in a European Context, Antalya, Türkiye, 29 Ocak - 09 Şubat 2011, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
2010Metaphors are not just for poets, composers and politicians but also for researchers
GÜNBAYI İ.
Perspectives on European Education Policy and Practice, Haapsalu, Estonya, 12 - 23 Ağustos 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
2010İlköğretim Okulu Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışlarının Okullarındaki Yaratıcı İklim Üzerine Etkisi
GÜNBAYI İ., İskele A.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.10, (Özet Bildiri)
2009
2009Metaphors in Qualitative Research
GÜNBAYI İ.
Perspectives on European Education Policy and Practice, Haapsalu, Estonya, 8 - 20 Ağustos 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
2009Academic staff's perceptions on stressors originating from interpersonal relations at work setting: a case study
GÜNBAYI İ.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.50-60, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Orta öğretim fizik eğitiminde karşılaşılan sorunlara farklı tür okul öğrencilerinin yaklaşımı
DOĞAN M., ORUNCAK B., GÜNBAYI İ., UNAL R., SARPÜN İ. H., DERMEZ R.
Türk Fizik Derneği Kongresi, Isparta, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2002, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2001
2001Teachers and students’ approach to the problems in physics education at high school level
DOĞAN M., ORUNCAK B., GÜNBAYI İ., SARPÜN İ. H., YALIM H. A., DERMEZ R.
First Hellenic-Turkish Int. Physics Conference, Muğla, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2001, ss.1
Kitaplar
2022
2022Eylem Araştırmasında Karma Yöntem Uygulamaları: Yöntemden Topluluk Eylemine
Günbayı İ. (Editör), Karadağ E. (Editör)
Vizetek, Ankara, 2022
2020
2020Social Paradigms in Guiding Management Social Development and Social Research
GÜNBAYI İ., SORM S.
Pegem Akademi, Ankara, 2020
2019
2019Liderlik ve Toplumsal Değişme
GÜNBAYI İ.
Eğitim Yönetiminde Liderlik, Nezahat Güçlü, Serkan Koşar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.229-261, 2019
2017
2017Turizmde Genç Çalışanlar
GÜNBAYI İ., VEZNE R.
Akdeniz Üniversitesi Yayınları, Antalya, 2017
2017
2017Durum Çalışması Araştırması Uygulamaları (Applications of Case Study Research)
Günbayı İ.
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2017
2017
2017Sınıf Yönetimi
Günbayı İ., Baloğlu N., Özgan H., Özbaş M., Akbaba A., Durukan H., et al.
Lisans, İstanbul, 2017
2014
2014Örgütsel Kültür Ve Okul İklimi
GÜNBAYI İ.
Eğitim Yönetimi, Çelikten M., Özbaş M., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.177-197, 2014
2014
2014Okul Bağlamında Yetişkin ve Öğretmen Gelişimi
GÜNBAYI İ.
Denetim ve Örgütsel Liderlik, Aksu m., Ağaoğlu E., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.49-80, 2014
2014
2014Increasing the quality and attractiveness of vocational and technical secondary education and youth employment rate in Turkey
Günbayı İ.
Qualities of Education in Globalised World, Napier D. B., Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.101-117, 2014
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019Denetimli Serbestlik Yasasından Yararlanan Bireylerin Serbest Zaman Fiziksel Aktivitelerine Katılım Kısıtlayıcılarına İlişkin Bir Durum Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YERLİSU LAPA T. (Yürütücü), GÜNBAYI İ., Köse E.
2018 - 2019
2018 - 2019Hemşirelik Öğrencilerinin Beceri Laboratuarı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri Fenomenolojik bir Çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
MUSLU L. (Yürütücü), GÜNBAYI İ.
2012 - 2013
2012 - 2013Making vocational and technical upper secondary schools more attractive for students to prefer
Diğer Uluslararası Fon Programları
GÜNBAYI İ. (Yürütücü)
2010 - 2013
2010 - 2013ERMEC 1, ERMEC 2, ERMEC 3 (Educational Research Methodology in the European Context)
AB Destekli Diğer Projeler
GÜNBAYI İ.
2007 - 2010
2007 - 2010
PEEPP 1, PEEPP 2, PEEPP 3 (Perspectives on European Education Policy and Practice)
AB Destekli Diğer Projeler
GÜNBAYI İ.
2005 - 2005
2005 - 2005İlköğretim Okullarında Bir Yönetim Süreci Olarak İletişimin Etkililiği
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
GÜNBAYI İ. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam Ediyor
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
Danışma Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2014
Şubat 2014Personality and Individual Differences
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2013
Haziran 2013Personality and Individual Differences
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2013
Mayıs 2013Personality and Individual Differences
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2012
Aralık 2012Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2012
Ocak 2012Personality and Individual Differences
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2008
Eylül 2008Personality and Individual Differences
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2008
Mart 2008Social Behavior and Personality
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2006
Eylül 2006Social Behavior and Personality
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2006
Ocak 2006Social Behavior and Personality
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ödüller
Mart 2008
Mart 2008The Organizational Communication Process in Schools” adlı tek yazarlı makaleye verilen Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü
Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA)
Mart 2006
Mart 2006
Women and Men Teachers’ Approaches to Leadership Styles adlı tek yazarlı makaleye verilen Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü
TÜBİTAK Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi (ULAKBİM)
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Şubat 2015 - 01 Şubat 2015
01 Şubat 2015 - 01 Şubat 20152014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Eğitim Öğretim Faaliyetleri Planlama ve Ön Hazırlık Çalışması ile Kurum içi Bilgi ve İletişimin Geliştirilmesi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2014 - 01 Kasım 2014
01 Kasım 2014 - 01 Kasım 20143. World Conference on Educational and Instructional Studies
Moderatör
Antalya-Türkiye
01 Ağustos 2010 - 01 Ağustos 2010
01 Ağustos 2010 - 01 Ağustos 201018. Milli Eğitim Şurası
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 201018. Milli Eğitim Şurası
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 201014th Congress of WCCES the World Council of Comparative Education Societies
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
01 Kasım 2008 - 01 Kasım 2008
01 Kasım 2008 - 01 Kasım 2008Etkili Sınıf Yönetimi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Şubat 2007 - 01 Şubat 2007
01 Şubat 2007 - 01 Şubat 2007Çatışma Yönetimi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2005 - 01 Kasım 2005
01 Kasım 2005 - 01 Kasım 20053. Eğitim Kurultayı
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2003 - 01 Ekim 2003
01 Ekim 2003 - 01 Ekim 2003