SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
"Türkiye'de Akıllı Telefon Kullananların Tüketim Davranışı: Bebek Patlaması Kuşağı Üzerine Nitel Bir Araştırma"
International Multilingual Academic Journal
, cilt.3, sa.3, ss.87-99, 2016 (Hakemli Dergi)
"On the New Media and Marketing Communications in Turkey: An Analysis of Theses and Dissertations"
Jaipuria International Journal of Management Journal
, cilt.2, sa.1, ss.3-12, 2016 (Hakemli Dergi)
"Effects of Social Media on Adolescents"
International Multilingual Academic Journal
, cilt.3, sa.1, ss.101-108, 2016 (Hakemli Dergi)
"Etkileşim ve Televizyon Reklamları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma"
Uluslararası Türkbilim Dergisi
, sa.15, ss.225-247, 2015 (Hakemli Dergi)
Television Advertisements: A Reception Study
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) (Temmuz Sayısı)
, ss.40-66, 2011 (Hakemli Dergi)
Television Advertisements: A Reception Study
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.2, sa.3, ss.40-66, 2011 (Hakemli Dergi)
"A Content Analysis Study: Cross-Cultural Advertising Research Between the Years 2006-2010"
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, sa.3, ss.165-168, 2011 (Hakemli Dergi)
Consumer Behavior from a Social Communication Perspective: A Research on Young Adults
The IUP Journal of Marketing Management
, cilt.8, sa.3, ss.42-55, 2009 (Hakemli Dergi)
"Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kavramı ve Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme"
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.4, ss.107-121, 2006 (Hakemli Dergi)
Probing Integrated Marketing Communications (IMC) in Turkey
Journal of Promotion Management
, cilt.11, sa.3, ss.127-151, 2005 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
"Corporate Social Responsibility by Turkish Banks: A Marketing Communications Perspective"
International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, ss.275-283
Measuring the Student’s Attitudes of Organization-Public Relationships: The Relational Theory of Public Relations
International Symposium on Public Relations (Uluslararası Halkla ilişkiler Sempozyumu, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.53-58
Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma
5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2008
"Effectiveness of Product Placement: A Research on Young Adults"
International Marketing Communications Symposium, İzmir, Türkiye, 29 Mayıs 2008, ss.12-18
Mass Communication and Consumer Society: A Turkish Experience
International Conference on Issues in Mass Communication: A Non-Western Perspective, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2008, ss.171-184
Impact of Integrated Marketing Communications Programs in Enhancing Manager and Employee Performance
The International Conference on Human and Economic Resources, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2006, ss.17-25
Actions on Consumer Protection in the European Union
International Conference on the Changes and Conversions in the Socio-Economic and Political Structure of Turkey in EU Negotiations, Kütahya, Türkiye, 16 - 18 Mart 2006, ss.41-49
Kitap & Kitap Bölümleri
5. Bölüm Satın Alma Davranışlarını Etkilemede Algılama ve Tutum
Tüketici Davranışları, Paksoy M. & Kara M., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.85-108, 2014
Halkla İlişkilerde Kuramsal Yaklaşımlar
Detay Yayıncılık, Ankara, 2009
Tüketim, Tüketici ve Pazarlama İletişimi Üzerine
Detay Yayıncılık, Ankara, 2009