Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

"Corporate Social Responsibility by Turkish Banks: A Marketing Communications Perspective"

International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, ss.275-283

Measuring the Student’s Attitudes of Organization-Public Relationships: The Relational Theory of Public Relations

International Symposium on Public Relations (Uluslararası Halkla ilişkiler Sempozyumu, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.53-58

Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri: İlköğretim Okulu Öğrencileri Üzerinde Araştırma

5. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi / 5th International Children and Communication Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2008

"Effectiveness of Product Placement: A Research on Young Adults"

International Marketing Communications Symposium, İzmir, Türkiye, 29 Mayıs 2008, ss.12-18

Mass Communication and Consumer Society: A Turkish Experience

International Conference on Issues in Mass Communication: A Non-Western Perspective, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2008, ss.171-184

Impact of Integrated Marketing Communications Programs in Enhancing Manager and Employee Performance

The International Conference on Human and Economic Resources, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2006, ss.17-25

Actions on Consumer Protection in the European Union

International Conference on the Changes and Conversions in the Socio-Economic and Political Structure of Turkey in EU Negotiations, Kütahya, Türkiye, 16 - 18 Mart 2006, ss.41-49

Kitap & Kitap Bölümleri

5. Bölüm Satın Alma Davranışlarını Etkilemede Algılama ve Tutum

Tüketici Davranışları, Paksoy M. & Kara M., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.85-108, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

24

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları