Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
-
2011 - 2017 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2007 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2006 - 2007 Öğretim Görevlisi Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2001 - 2006 Araştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Reklamcılık
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Reklamcılık
-
2016 - 2018 Senato Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2016 - 2017 Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2009 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2015 - 2016 Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Yönetilen Tezler
-
Antalya'da eğitim alan uluslararası öğrencilerin mobil reklamlara yönelik tutumları International students' studying in antalya attitudes towards mobile advertising
B.CONTEH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketim kültürü çerçevesinden küyerel reklam: Coca-Cola örneği Glocal advertising within the frame of consumerist culture: The case of Coca-Cola
P.ÜGÜMÜ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Tüketicilerin bir reklam mecrası olarak oyun içi reklam uygulamalarına yönelik tutumları: Madagaskar örneği Consumers' attitudes towards in-game ad apps as an ad media: The case of Madagascar
A.RAZAFINDRATSIMBA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketici gözüyle moda reklamlarının analizi Analysis of fashion advertisements through consumers' view
E.TURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Instagram'da nüfuz pazarlaması (influencer marketing) ve doğal reklamlar üzerine betimleyici bir araştırma A descriptive research of influencer marketing and native advertising on instagram
R.AYBATMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Modern ve postmodern reklamlar: Göstergebilimsel bir analiz Modern and postmodern advertising: A semiotic analysis
M.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Parfüm reklamlarının Freudyen bakış açısıyla psikanalitik çözümlenmesi The psychoanalytical analysis of perfume advertisements with the Freudien perspective
M.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Hedonik tüketim bağlamında Simmel'in perspektifinden kişiselleştirilmiş ürünlerin tercih nedeni üzerine bir araştırma A research on the preference of personalized products from Simmel's perspective in the context of hedonic consumption
F.HİLAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Faydacı ve hedonik güdülerin reklamlarda kullanımı
-
Sosyal Ağların Tüketim Kültürü Üzerindeki Etkisi: Facebook Örneği
S.KIVANÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Geçmişten Günümüze Kahve Kültürünün Reklamlar Ekseninde İncelenmesi: Çok Boyutlu Bir Analiz
-
Sosyal ağların tüketim kültürü üzerindeki etkisi : “Facebook” örneği
EBREN F. (Danışman)
-
Türkiye’de Medya Planlama ve Satın Alma Sektörünün Yapısı Üzerine Bir Araştırma.
M.SAMİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Dergi Reklamları ve İkna Bilgisi Modeli
B.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Tüketicilerin Çevresel Sorumluluklarının Yeşil Reklama Yönelik Tutumlarına Etkisi: Eskişehir Örneği
Ö.KÜKRER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010