Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
1
Articles Published in Other Journals
19
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yeterliliklerini Artırmaya Yönelik Geliştirilen Hizmetiçi Eğitim Programının Etkisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.2, pp.439-456, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

YAYIMLANMIŞ MAKALELERİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜREÇLERİNE UYGUNLUK DÜZEYLERİNİN DEĞ
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.9, no.Number: 73, pp.71-79, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin kaynaştırma eğitiminde öz-yeterlik algıları ve hizmetiçi eğitim gereksinimleri: Bir karma yöntem çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.4, pp.2270-2297, 2018 (Peer-Reviewed Journal)


An Investigation Into The Measurement Invariance of Pisa 2012 Mathematical Literacy Test
European Journal of Education Studies
, vol.4, no.11, pp.39-58, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

An Investigation Into The Measurement Invariance of Pisa 2012 Mathematical Literacy Test
European Journal of Education Studies
, vol.4, no.11, pp.39-58, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları (Assessment and Evaluation Approaches Used by Teachers of Turkish)
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET)
, vol.5, no.1, pp.462-477, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe öğretmenlerinin kullandıkları ölçme ve değerlendirme yaklaşımları Assessment and evaluation approaches used by turkish teachers
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET)
, vol.5, no.1, pp.462-477, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI ASSESSMENT AND EVALUATION APPROACHES USED BY TEACHERS OF TURKISH
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET)
, vol.5, no.1, pp.462-477, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Özel Gereksinimli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.9, no.1, pp.156-173, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Okullarda Yürütülen Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and Teaching
, vol.5, no.4, pp.401-422, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Milli Eğitim Bakanlığı sürücü eğitimi kurslarında kullanılan sürücü eğitimimi programının değerlendirilmesi.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.9, no.2, pp.315-325, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yapılandırılmış iletişim gridi tekniğinin bilişim teknolojileri dersi ölçme ve değerlendirme süreci açısından etkililiğinin incelenmesi
EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ
, vol.2, no.1, pp.121-131, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
E- Bilgi kaynaklarına yönelik eleştirel düşünme ölçeği geliştirme çalışması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.11, no.2, pp.233-150, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve teknoloji, matematik ve sınıf öğretmenlerininsahip oldukları matematik ve matematik eğitimi değerlerinin farklı değişkenler açısındanincelenmesi.
Değerler Eğitimi Dergisi
, vol.6, no.16, pp.93-112, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının öfke düzeyi ve öfke tarzları
Uluslararası İnsanBilimleri Dergisi
, vol.5, no.2, pp.1-15, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçeye uyarlanan bir bilgisayar kaygısı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
A.İ.B.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.15, pp.139-156, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin Psikolojik Sorunları
AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.54-66, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Teacher’s points of views on affecive domain applications in the secondary elementary schools
AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.2, pp.39-55, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
34
Kağıt Kalem ve Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Testlerinin Karşılaştırılması
1. BİREYE UYARLANMIŞ TEST ARAŞTIRMALARI ULUSAL SEMPOZYUMU, İstanbul, Turkey, 14 September 2023, pp.38-42, (Summary Text)
Öğretmenlerin ölçme davranışlarının geçerliğinin incelenmesi
7.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Turkey, 01 September 2020, (Unpublished)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Okuryazarlık Düzeyleri
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, (Full Text)
Öğretmenler Öğretmenlik Mesleği Etik Ilkelerine Uygun Davranıyor Mu? Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı
EJERCONGRESS 2018, 2 - 05 May 2018, pp.120-125, (Full Text)
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri
5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.1, (Summary Text)
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri
5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.756-760, (Full Text)
High School Teachers Scientific Research Literacy Habits In Terms Of Their Professional Development
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, no.1, (Summary Text)

University Students Misconceptions About Research Concept
International Conference For Academic Diciplines, Venedik, Italy, 30 June - 03 July 2014, (Summary Text)
Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması
IV. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme, Ankara, Turkey, 9 - 12 June 2014, pp.54, (Summary Text)
Düşünme stilleri ve öğrenme stratejileri üzerine bir çalışma: Kuzey Kıbrıs örneği.
International Conference on Interdisiplinary Research in Education, Girne, Cyprus (Kktc), 30 January - 01 February 2013, (Full Text)
Demographic Variables Affecting the Math Scores in PISA for Turkish Participants
V. International Conference For Theory and Practice in Education, Miskolc, Hungary, 14 - 16 June 2012, pp.27, (Summary Text)
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri
9.Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu, Elazığ, Turkey, 20 - 22 May 2010, (Full Text)
Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularına ilişkin öğretmen görüşleri.
(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Turkey, 5 - 07 May 2010, (Full Text)
Yapılandırılmış İletişim Gridi Tekniğinin Bilişim Teknolojileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Süreci Açısından Etkililiğinin İncelenmesi
(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Turkey, 5 - 07 May 2010, pp.121-131, (Full Text)
Teste Hazırlık Ve Testi Yanıtlama Stratejileri Belirleme Ölçeği.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Turkey, 1 - 03 September 2008
Şans başarısı faktörü ve etik tutumlar arasındaki ilişki.
I. Ulusal Psikoloji ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Turkey, 13 - 15 April 2008, (Full Text)
Evaluation in e-learning environments.
The Second International open and distance learning (IODL) symposium., Eskişehir, Turkey, 13 - 15 September 2006, pp.731-740, (Full Text)
Meslek yüksekokullarında güç alanı analizi
Balkan Devletleri Konferansı, Sofya, Bulgaria, 1 - 05 May 2005, pp.437-446
Üniversite öğrencilerinin psikoljik sorunları
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Turkey, 6 - 09 July 2004, pp.54-66, (Full Text)
Books
8
ÖĞRENCİLERİN EĞİTSEL DEĞERLENDİRMESİ
NOBEL, Ankara, 2016
Özel Alan Yeterlikleri ile Buna Dayalı bireysel ve Kurumsal Performans Değerlendirme Ölçütlerinin Belirlenmesi
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2009
Performans Değerlendirme
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Erkan S., Komleksiz, M., Editor, Nobel, Ankara, pp.197-238, 2008
Geleneksel-Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme: Öğretmen El Kitabı.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2006
Metrics
Publication (WoS)
1
Publication (Scopus)
1
Citation (WoS)
8
H-Index (WoS)
1
Citation (Scopus)
14
H-Index (Scopus)
1
Citation (Scholar)
43
H-Index (Scholar)
2
Citation (TrDizin)
12
H-Index (TrDizin)
2
Citation (Sum Other)
41
Project
7
Thesis Advisory
15