Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ AÇISINDAN İLLERİN YAŞAM VE EĞİTİM İNDEKSLERİNE GÖRE KÜMELENMESİ

3RD International Educational Research Conference, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.75-76

A Model for Teaching Practice Course: ”Creative Internprize” Project

Erasmus International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.35-45

A Model for Teaching Practice Course:"Creative Intern Prize" Projekt

ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.39-40

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Okuryazarlık Düzeyleri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Akademisyenlerin innovasyon eğilim düzeylerini belirleme ölçeği

V. International Eurasian educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri

5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri

5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.756-760

Yayımlanmış Makalelerin Bilimsel Araştırma Süreçlerine Uygunluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1261-1262

Akademisyenlerde Araştırma Etiği Farkındalığı

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.78-80

Ortaöğretim Öğrencilerinin Okullarda Yürütülen Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi.

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.12-20

High School Teachers Scientific Research Literacy Habits In Terms Of Their Professional Development

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, sa.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.377-380 Sürdürülebilir Kalkınma

University Students Misconceptions About Research Concept

International Conference For Academic Diciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014

Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması.

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.110

Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması

IV. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2014, ss.54

Exploring the relationship between academic achievement of prospective teachers with PPSEP10 scores

Educational Enviroment and Seeking Sustainable Solutions, St. Petersburg, Rusya, 3 - 07 Haziran 2013

Düşünme stilleri ve öğrenme stratejileri üzerine bir çalışma: Kuzey Kıbrıs örneği.

International Conference on Interdisiplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013

Demographic Variables Affecting the Math Scores in PISA for Turkish Participants

V. International Conference For Theory and Practice in Education, Miskolc, Macaristan, 14 - 16 Haziran 2012, ss.27

Eğitim programları Değerlendirme Ölçeği (EPDÖ)

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 Ekim - 03 Ocak 2009

Sınıf Öğretmeni adaylarının Öğretmen Yeterliklerini Kazanma Düzeylerine İlişkin AlgıIarı

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri

9.Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularına ilişkin öğretmen görüşleri.

(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010

Yapılandırılmış İletişim Gridi Tekniğinin Bilişim Teknolojileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Süreci Açısından Etkililiğinin İncelenmesi

(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.121-131

Teste Hazırlık Ve Testi Yanıtlama Stratejileri Belirleme Ölçeği.

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008

Şans başarısı faktörü ve etik tutumlar arasındaki ilişki.

I. Ulusal Psikoloji ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2008

Evaluation in e-learning environments.

The Second International open and distance learning (IODL) symposium., Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.731-740

Meslek yüksekokullarında güç alanı analizi

Balkan Devletleri Konferansı, Sofya, Bulgaristan, 1 - 05 Mayıs 2005, ss.437-446

Lise öğretmenlerinin sınıf içi ölçme ve değerlendirme uygulamalarına dönük görüşleri

Eğitimde yeniden yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 Aralık 2004, ss.430-437

Üniversite öğrencilerinin psikoljik sorunları

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.54-66

Kitap & Kitap Bölümleri

Performans Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Erkan S., Komleksiz, M., Editör, Nobel, Ankara, ss.197-238, 2008

Matematik mi yoksa matematikselleştirme mi?

Oluşturmacılık, Teori, Perspektif ve Uygulama, Durmuş, S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2007

Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

43

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

7

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları