Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Kağıt Kalem ve Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Testlerinin Karşılaştırılması

1. BİREYE UYARLANMIŞ TEST ARAŞTIRMALARI ULUSAL SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 14 Eylül 2023, ss.38-42

EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ AÇISINDAN İLLERİN YAŞAM VE EĞİTİM İNDEKSLERİNE GÖRE KÜMELENMESİ

3RD International Educational Research Conference, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.75-76

Öğretmenlerin ölçme davranışlarının geçerliğinin incelenmesi

7.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2020

A Model for Teaching Practice Course: ”Creative Internprize” Project

Erasmus International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.35-45

A Model for Teaching Practice Course:"Creative Intern Prize" Projekt

ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.39-40

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Okuryazarlık Düzeyleri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Akademisyenlerin innovasyon eğilim düzeylerini belirleme ölçeği

V. International Eurasian educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri

5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri

5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.756-760

Yayımlanmış Makalelerin Bilimsel Araştırma Süreçlerine Uygunluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1261-1262

Akademisyenlerde Araştırma Etiği Farkındalığı

IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.78-80

Ortaöğretim Öğrencilerinin Okullarda Yürütülen Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi.

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.12-20

High School Teachers Scientific Research Literacy Habits In Terms Of Their Professional Development

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, sa.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.377-380 Sürdürülebilir Kalkınma

University Students Misconceptions About Research Concept

International Conference For Academic Diciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014

Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması.

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.110

Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması

IV. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2014, ss.54

Exploring the relationship between academic achievement of prospective teachers with PPSEP10 scores

Educational Enviroment and Seeking Sustainable Solutions, St. Petersburg, Rusya, 3 - 07 Haziran 2013

Düşünme stilleri ve öğrenme stratejileri üzerine bir çalışma: Kuzey Kıbrıs örneği.

International Conference on Interdisiplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013

Demographic Variables Affecting the Math Scores in PISA for Turkish Participants

V. International Conference For Theory and Practice in Education, Miskolc, Macaristan, 14 - 16 Haziran 2012, ss.27

Eğitim programları Değerlendirme Ölçeği (EPDÖ)

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 Ekim - 03 Ocak 2009

Sınıf Öğretmeni adaylarının Öğretmen Yeterliklerini Kazanma Düzeylerine İlişkin AlgıIarı

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri

9.Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularına ilişkin öğretmen görüşleri.

(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010

Yapılandırılmış İletişim Gridi Tekniğinin Bilişim Teknolojileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Süreci Açısından Etkililiğinin İncelenmesi

(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.121-131

Teste Hazırlık Ve Testi Yanıtlama Stratejileri Belirleme Ölçeği.

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008

Şans başarısı faktörü ve etik tutumlar arasındaki ilişki.

I. Ulusal Psikoloji ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2008

Evaluation in e-learning environments.

The Second International open and distance learning (IODL) symposium., Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.731-740

Meslek yüksekokullarında güç alanı analizi

Balkan Devletleri Konferansı, Sofya, Bulgaristan, 1 - 05 Mayıs 2005, ss.437-446

Lise öğretmenlerinin sınıf içi ölçme ve değerlendirme uygulamalarına dönük görüşleri

Eğitimde yeniden yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 Aralık 2004, ss.430-437

Üniversite öğrencilerinin psikoljik sorunları

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.54-66
Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

43

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

42

Proje

7

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları