Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2010 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Okul Önceis Eğitimi
-
2004 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2015 - 2021 Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2016 - 2016 Genel Sekreter
Akdeniz Üniversitesi, Rektörlük
-
2014 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2011 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2010 Bölüm Başkan Yardımcısı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bil. Bl.
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Değişen madde fonksiyonu belirlemede kullanılan tekniklerin I. tip hata ve istatistiksel güç oranlarının karşılaştırılması
A.Bilicioğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Liseye giriş sınavı (LGS)'nın yönetici, öğretmen, öğrenci ve veliye göre incelenmesi
E.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Geniş ölçekli sınavların sosyal ve psikolojik etkilerine ilişkin paydaş görüşleri
G.Çakar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik kaygı düzeylerinin incelenmesi
C.Öztürk(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Akademisyenlerin inovasyon eğilimlerinin ölçülmesi çalışması: Akdeniz Üniversitesi örneği
İ.Veli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Madde tepki kuramına dayalı test eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması: PISA 2012 fen testi örneği
B.Aksekilioğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Ödevin akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması
-
PISA 2012 matematik okur-yazarlığı testinin ölçme değişmezliğinin incelenmesi
-
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin 'portfolyo (ürün seçki dosyası)' tekniği hakkındaki görüşleri
BIÇAK B. (Danışman)
F.Gökçen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularının üst düzey zihinsel becerileri ölçme düzeyi.
C.Çevik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Stufflebeam’in program değerlendirme modeliyle MEB sürücü kurslarında kullanılan sürücü programının değerlendirilmesi.
H.Selvi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
ğrencilerin ölçme ve değerlendirme sürecine katılması.
K.Uysal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yapılandırılmış iletişim gridi tekniğinin öğrenci performansını ölçme süreci açısından etkililiğinin incelenmesi
A.Çakmaklı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
The effects of paraphrasing strategy instruction on reading comprehension and translating performance.
İ.Özdemir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Bazı bireysel farklılıkların kavram haritası yapma başarısına etkisi.
BIÇAK B. (Eş Danışman)
R.Çatalkaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005