Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Katılımcı Kültür Olgusu Bağlamında Sosyal Medya: Netnografik Bir Analiz
Intermedia International E-journal
, cilt.7, sa.12, ss.47-69, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketici Kanaatleri Bağlamında Kurumsal İtibarin Marka Değeri Üzerindeki Rolü: THY Örneğinde Bir Analiz
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.46, ss.67-85, 2018 (Hakemli Dergi)
DÜŞÜNCELERİN DIŞAVURUMU OLARAK MODA DÜNYASI: İLETİŞİMSEL KODLARA YANSIYAN ÖRNEKLER ÜZERİNDEN KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
Intermedia
, cilt.1, sa.3, ss.242-261, 2016 (Hakemli Dergi)
DEMOKRATI·K BI·R C¸IKIS¸ YOLU OLARAK SI·VI·L I·TAATSI·ZLI·K I·C¸I·N S¸I·DDET OLGUSU VE HUKUKSUZLUK PARADOKSU
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED E-JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.305-319, 2015 (Hakemli Dergi)
Kamuda Kurumsallaşma Sorununa Tikel bir Çözüm Önerisi: Yönetişim
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.9, ss.85-103, 2009 (Hakemli Dergi)
Üniversite Gençliğinde Marka-Tüketim Bağlamında Bilinç-Biliş Düzeyi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.26, ss.27-45, 2009 (Hakemli Dergi)
Kocaeli Üniversitesi Kandıra Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Televizyon Yayıncılığına Bakış Açısı
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.32, ss.21-38, 2008 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyet Döneminde Kamuda Halkla İlişkiler Algılaması
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.27, ss.33-45, 2007 (Hakemli Dergi)
Tecimsel Marka ve Renk-Biçim Tasarım Bağıntısı
İstanbul Kültür Üniversitesi Güncesi
, cilt.5, sa.1, ss.51-59, 2007 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler, Kişilik ve Davranışlar
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.16, ss.365-378, 2003 (Hakemli Dergi)
Atatürk, Türkçe ve İletişim
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.XVII, ss.213-228, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
FARKLI KUŞAKLARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNE YÖNELİK ALGI VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
III. INES Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.443
İletişim Ortamları İle Zenginleştirilmiş Bireysel Öğrenme Ortamlarının Sınıflandırılması
I.Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Kasım 2013, cilt.I, ss.637-642
Görünenin Arkası: Yerel Kültür ve Folklorda Oya Simgeciliği
VIII th Congress of the AISV-IAVS, International Association for Visual Semiotics Cultures of Visuality, İstanbul, Türkiye, 29 Mayıs - 02 Haziran 2007, cilt.I, ss.591-605
Halkla İlişkiler Önlisans Öğrencilerinin Halkla İlişkilere Bakış Açısı, Okul Sonrası Beklenti ve Kaygıları
II.Halkla İlişkiler Sempozyumu, Kocaeli, Kocaeli, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2006, cilt.I, ss.387-392
Kitaplar
Dijital Hikaye Anlatımı Kullanım Alanları ve Hazırlama Süreci
Dijitalleşen İletişim, Ahmet Ayhan, Editör, Literatürk, Konya, ss.79-104, 2019
Görsellik, Cinsellik ve Pornografi Çizgisinde Online Gazetecilikte Kadın Temsili ve Reklam Olgusu
Güncel Sosyal Bilimler Araştırmaları, Gürkan Kalkan, Editör, Strategic Reseaeches Academy, -, ss.1-10, 2017