Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2016 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2001 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Myo, İktisadi Ve İdari Programlar
-
1994 - 2001 Okutman
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller
-
1990 - 1994 Araştırma Görevlisi
Dicle Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2017 - Devam Ediyor Dekan
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2012 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2013 - 2016 Senato Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2011 - 2016 Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Yönetim Kurulu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2002 - 2011 Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Myo, İktisadi Ve İdari Programlar
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkiler Kuramsal Yaklaşımlar
-
Yüksek Lisans Kitle İletişim Araçları ve Siyaset
-
Doktora Örgütsel İletişim
-
Lisans SİYASAL İLETİŞİM
-
Doktora Halkla İlişkiler Kuramları
-
Yüksek Lisans Kurum Kimliği
-
Lisans Örgütsel İletişim
-
Lisans Kamuoyu Araştırmaları
-
Lisans Halkla İlişkiler Yazarlığı
-
Lisans H.İ. ÖRNEK OLAY ÇÖZ.
-
Lisans REKLAM KAMPANYA TASARIMI
-
Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ
-
Lisans H.İ.ORTAM VE ARAÇLAR
-
Lisans Araştırma Projesi II
-
Lisans H.İ. Kampanya Tasarımı
-
Lisans Lobicilik
Yönetilen Tezler
-
Uluslararası bir halkla ilişkiler uygulaması olarak Türkiye'nin kamu diplomasisi sürecinde etnospor kullanımı: "Dünya Etnospor Konfederasyonu" vaka analizi
Ayhan A. (Danışman)
G.AKİMKANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Tunus-Türkiye ilişkilerinde bir uluslararası halkla ilişkiler uygulaması olarak kamu diplomasisi (TİKA Tunus örneği)
Ayhan A. (Danışman)
H.GHARBI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Dijital Göçmenlerin Çevrimiçi Reklam Okuryazarlığına İlişkin Bir Araştırma
Ayhan A. (Danışman)
H.DİNLEMEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Toplumsal cinsiyet bağlamında sivil toplum ve yeni medya: Kadın odaklı sivil toplum kuruluşlarının yeni medya kullanımı
Ayhan A. (Danışman)
G.ERKAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Instagram reklamlarının Z kuşağının satın alma davranışına etkileri
Ayhan A. (Danışman)
B.IRMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Küresel bağlamda ideolojilerin yeniden üretilmesinde çizgi filmlerin rolü: Family Guy, South Park ve Spongebob üzerine incelemeler
Ayhan A. (Danışman)
M.BİROL(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Kazakistan'da Latin alfabesine geçiş sürecinde kamusal iletişim politikası ve halkla ilişkiler
Ayhan A. (Danışman)
U.KOISHYMANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medya kullanımı, sosyal medya kullanım motivasyonları, yaşam doyumu ve boş zaman doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi: Akdeniz Üniversitesi örneği
Ayhan A. (Danışman)
A.HİMMETOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Küreselleşme ekseninde kitle iletişim araçları ve toplumsal olaylara etkisi
Ayhan A. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Katılımcı kültür olgusu bağlamında sosyal medya ve çevrimiçi topluluklar: Netnografik bir analiz
Ayhan A. (Danışman)
Ş.EREN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Arabulucuların kültürel özelliklerinin çatışmaları çözümleme yöntemleri üzerindeki etkisi: Türkiye'de hizmet veren arabulucular üzerine bir araştırma
Ayhan A. (Danışman)
B.BİRSEN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
2000 yılı sonrası Türkiye sinemasında ötekinin temsili: "Çoğunluk, Tepenin Ardı, Bulutları Beklerken" filmlerinin analizi
Ayhan A. (Danışman)
E.SULTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yerel Yönetimlerde Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Uygulamaları:Antalya Kepez ve Muratpaşa Belediyeleri Örnekleri
B.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Politik katılım bağlamında üniversite öğrencilerinin 2019 Yerel Seçimleri'ne bakış açısının tespiti: İstanbul ili örneği
Ayhan A. (Danışman)
H.İBRAHİM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Küresel Markaların Türkiye'deki Küyerel Nitelikli Reklamlarında Kullandıkları Kültürel Unsurlar Üzerine Bir İnceleme
G.Kurtuluş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
21. YÜZYILDA TERÖR VE TERÖRÜN MEDYADA TEMSİLİ: ANKARA VE PARİS SALDIRILARININ TÜRK VE FRANSIZ BASININDA SUNUMU
F.ÇAKMAK(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Dijital Tabanlı Hizmetiçi İletişim Eğitimleri:İletişim Eğitimi Blog Tasarımı Üzerine Bir Model Önerisi
G.Topa(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Televizyon Dizilerindeki Karakterlerin Reklamlarda Kullanımının Reklam, Marka Tutumuna,Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Deneysel Bir Araştırma
Ö.Kükrer(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Küreselleşmenin Reklamlara Yansıması ve Küreselleşme Bağlamında Reklam Stratejileri
H.Aydoğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal medyanın suskunluk sarmalı kuramı açısından incelenmesi: Twitter üzerinden “Çözüm Süreci” ve “Nükleer Enerji” tartışmaları
AYHAN A. (Danışman)
-
Tüketici kanaatlerine bağlı olarak itibarın marka değeri üzerindeki rolü: THY örneği
AYHAN A. (Danışman)
-
Siyaset ve sosyal medya ilişkisi (Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Melih Gökçek örneği)
AYHAN A. (Danışman)
-
Türk televizyon dizilerinde tecavüzün sunumu: "İffet" örneği