SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determining the feasibility of an e-portfolio application in a distance education teaching practice course
International Review of Research in Open and Distance Learning
, cilt.13, sa.2, ss.160-180, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Inquiring Massive Open Online Courses (MOOCS) through theLens of Students
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.453-470, 2019 (Hakemli Dergi)
Self-efficacy Belief Profiles of Pre-service and In-service EFL Teachers
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.48, ss.602-623, 2018 (Hakemli Dergi)
Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.7, sa.2, ss.94-122, 2017 (Hakemli Dergi)
B2 Düzeyinde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Ortaç Kullanımları: Bir Durum Çalışması
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.19-39, 2017 (Hakemli Dergi)
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması İle İlgili Görüşleri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD-JESR)
, cilt.4, sa.2, ss.313-328, 2014 (Hakemli Dergi)
Action Research in Teaching and Learning: A Practical Guide to Conducting Pedagogical Research in Universities (Book Review)
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.241-246, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The students’ opinions on the technology use of their instructors at higher education: a small scale study
III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.398-402
A study on the use of cultural elements in the English course books
III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.394-397
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarına göre etik öğretmen kimdir?
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, sa.1, ss.414-416
Teacher Identity Perceptions of Pre-service ELT Teachers
The 3rd International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2017, ss.32
Evaluation of Draft English Language Education Program in K12 Context
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.151
The language of e-media: Brevity in e-communication
15th International Stylistics, Language and Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.131-136
What are Foreign Language Academic Literacy Competencies? : A Delphi Study in Turkey
International Conference on Aplied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.40
A Blended Learning Model for Pre-Service English Language Teacher Training Program in Turkish Context.
E-learning Symposium, Melbourne, Avustralya, 9 - 11 Aralık 2007, ss.1
Lisansüstü eğitimde harmanlanmış öğrenme (blended learning) modeli.
3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu (LESEMP 2007), Eskişehir, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2007, ss.1
Corrective feedback in Turkish pre-service EFL teachers’ classrooms
CLaSIC 2006: Processes and Process-Orientation in Foreign Language Teaching and Learning, Singapur, Singapur, 7 - 09 Aralık 2006, ss.38-48
Kitap & Kitap Bölümleri
The definition of blended learning in higher education.
Blended Learning Environments for Adults: Evaluations and Frameworks: Evaluations and Frameworks, Anastasiades, Panagiotes S., Editör, Igı Global, Hershey, ss.19-35, 2012
Öğretmenlik Eğitimi Çalışmalarında Uzaktan Eğitim
Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Uygulama Öğretmeni Kitabı, Özcan, H.F. , Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.8-18, 2009