Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yerli Bir Otel Zincirinin Uluslararasılaşmasına İlişkin Nitel Bir Araştırma: Rixos Hotel Grubu Örneği
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.133-149, 2015 (Hakemli Dergi)
ALANYA’DAKİ YERLEŞİK YABANCILARIN MİLLİYETLERİNE GÖRE SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
AKDENİZ İİBF DERGİSİ
, cilt.14, sa.28, ss.84-102, 2014 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde İçsel Pazarlama Uygulamalarının Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Alanya Örneği
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.21-29, 2013 (Hakemli Dergi)
Bulanık Analitik Hiyerarşi Prosesi Yaklaşımı Kullanılarak Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.1, ss.1423-1457, 2013 (Hakemli Dergi)
Turizmde Destinasyon Markalaması: Alanya Örneği
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.39, ss.169-192, 2012 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Markalaması
Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, sa.39, ss.169-192, 2012 (Hakemli Dergi)
Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü: Kayseri’de Otomobil Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.69-97, 2011 (Hakemli Dergi)
Şehir Pazarlamasında Bilinirliğin Önemi: Niğde Yöresinin Bilinirliğinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma
Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.81-96, 2011 (Hakemli Dergi)
Müze Pazarlamasında Müşteri İlişkileri Ve Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.201-220, 2011 (Hakemli Dergi)
Bir Hazır Giyim Markasının Pazardaki Değişim Hikayesi: LC Waikiki Örneği
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.445-469, 2011 (Hakemli Dergi)
Turizm İşletmelerinde Tutundurma Faaliyetlerinin Belirlenmesine Yönelik Bodrum Yöresinde Bir Araştırma
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.7, sa.14, ss.285-308, 2010 (Hakemli Dergi)
Yüksek Öğretimde Çevre Eğitimi Alan Ve Almayan Öğrencilerde Çevre Bilinci: Niğde Üniversitesi İİBF Örneği
Niğde Üniversitesi İİBF Örneği
, cilt.3, sa.2, ss.70-83, 2010 (Hakemli Dergi)
29 Mart 2009 Yerel Seçimlerinde Siyasal Partilerin Niğde Yerel Basınında Yer Alan Reklamlarının Karşılaştırmalı Bir Analizi
Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.42-58, 2010 (Hakemli Dergi)
Niğde İş Dünyasındaki Başarılı Kadınlar-2
Ticaret Dergisi (Niğde Ticaret ve Sanayi Odası)
, cilt.4, sa.22-23, ss.38-40, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Niğde’de İş Dünyasındaki Başarılı Kadınlar
Ticaret Dergisi (Niğde Ticaret ve Sanayi Odası)
, cilt.4, sa.21, ss.27-31, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketici Etnosentrizmi ve Davranış Niyetleri Arasındaki Farklılığın Belirlenmesinde CETSCALE Ölçeği
EGE AKADEMİK BAKIŞ
, cilt.9, sa.2, ss.489-512, 2009 (Hakemli Dergi)
Yerel Siyaset Ve Yerel Halkın Belediye Hizmetlerine Bakışı: Yerel Hizmetlerden Memnuniyet Düzeyi Üzerine Bir Araştırma
Akdeniz Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.33-50, 2009 (Hakemli Dergi)
Beş yıldızlı Otel İşletmelerinde Tutundurma Çabalarına Yönelik Bodrum Yöresinde Bir Araştırma
Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (Selçuk Üniversitesi İİBF Dergisi)
, cilt.9, sa.16, ss.441-460, 2008 (Hakemli Dergi)
Örnek Edinmenin İşletmeler Tarafından Bilinirliği ve Uygulanırlığının Saptanmasına Yönelik Bir Araştırma: Niğde Örneği
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.371-401, 2008 (Hakemli Dergi)
İçsel Pazarlama Anlayışı Bağlamında Kamu Sektörü Çalışanlarının Kurumsal Algılamalarının Değerlendirilmesi: Niğde Örneği
Mustafa Kemal Ünv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.161-181, 2008 (Hakemli Dergi)
Bir Yönetim Yaklaşımı Olarak İçsel Pazarlama
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Dergisi
, cilt.11, sa.1-2, ss.361-390, 2008 (Hakemsiz Dergi)
B Simit Sarayı: Niğde Halkının Ağız Tadı
Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.73-78, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Halkın Polis Güçlerine Ve Polis Hizmetlerine Bakış Açısı Üzerine Bir Araştırma: Niğde Örneği
Amme İdaresi Dergisi (Türkiye Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü Dergisi)
, cilt.39, sa.3, ss.71-93, 2006 (Hakemli Dergi)
Mobilyacılık Sektöründe Karşılaşılan Pazarlama Sorunları Ve Bu Sorunlara Çözüm Üretmeye Yönelik Bir Araştırma: Kayseri Örneği
ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, ss.105-121, 2006 (Hakemli Dergi)
Kar Amaçsız Kuruluşların Sorunlarının Çözümünde Pazar Yönlülük Teorisi
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi
, sa.26, ss.45-65, 2006 (Hakemli Dergi)
Doğrusal Olasılık ve Logit Modelleri ile Parametre Tahmini
Sosyo Ekonomi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.47-72, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Maliyet Bilgileri Temeline Dayalı Pazarlama Kararları İçin Pazarlama Muhasebesi
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi
, sa.22, ss.63-83, 2004 (Hakemli Dergi)
McCarthy’nin Pazarlama Karması Elemanları 4P’lerinin 21. Yüzyıla Uyarlanması” (Yazan: Julian Yudelson)(Çeviri).
Standart
, cilt.41, sa.486, ss.51-59, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Reklam Etkinliğinin Ölçülmesi
Pazarlama Dünyası
, cilt.16, ss.20-23, 2002 (Hakemsiz Dergi)
İlişki Pazarlamasına Genel Bir Bakış
Pazarlama Dünyası
, cilt.15, ss.26-30, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Değişmeyeceğim Diyebilir Misiniz? İşletmelerde Değişim Gereği
Pazarlama Dünyası
, cilt.15, sa.5, ss.24-31, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Kar Amacı gütmeyen Örgütler ve Pazarlama
Pazarlama Dünyası
, cilt.14, sa.4, ss.48-50, 2000 (Hakemsiz Dergi)
Leasing ve Pazarlama Karması Elemanları
Pazarlama Dünyası
, cilt.10, sa.59, ss.32-39, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Seç, Beğen, Kirala!
Uzman Gözüyle Bankacılık
, cilt.4, sa.16, ss.11-19, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Siyasal Reklam Uygulamaları ve Siyasal Partilerle Reklam Ajansları Arasında Ortaya Çıkan Sorunlara İlişkin Bir Araştırma
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.89-97, 1996 (Hakemli Dergi)
Avantaj ve Dezavantajlarıyla Finansal Kiralama
Standart
, cilt.35, sa.412, ss.163-168, 1996 (Hakemsiz Dergi)
İlişki Pazarlaması
Pazarlama Dünyası
, cilt.10, sa.56, ss.12-17, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Michael Porter’a Göre Global İşletmelerde Rekabet
Standart
, cilt.34, sa.407, ss.93-96, 1995 (Hakemsiz Dergi)
Siyasal Pazarlamanın Gelişmesi ve İlkeleri
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi
, sa.12, ss.153-160, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kitaplar
Müşteri Odaklı Pazarlama
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Murat Akın,Murat Toksarı, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.1-16, 2015
Ağızdan Ağıza Pazarlama
Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, M. Akın, M. Toksarı, Editör, Paradigma Akademi, İstanbul, ss.171-190, 2015