Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

KARMA DAĞILIMLARDA MADDE TEPKI KURAMI MODELLERI ILE MADDE PARAMETRE KAYMASININ INCELENMESI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

DENK OLMAYAN GRUPLARDA KERNEL EŞITLEME YÖNTEMINDEN ELDE EDILEN SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018

PISA 2015 Okuduğunu Anlama Testinin Yaygın Kullanılan Diller Açısından Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

The 4th International Language, Culture & Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018, ss.82, (Özet Bildiri)

Examination of Affective and Individual Factors Effecting Mathematics Achievement

Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.220, (Özet Bildiri)

Eamination of Dimensionality and Latent Trait Scores on Mixed-Format Tests

28th ınternational Conference on Teaching Education and Learning, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 21 Aralık 2017, ss.37-38, (Özet Bildiri)

PISA 2015 Okuryazarlık Puanları Kullanılarak Farklı Değişkenlere göre Sınıflama Doğruluğunun Belirlenmesi

International Multidisciplinary Studies Congress (IMSC), Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.83

İkili Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması

8'inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.165, (Özet Bildiri)

Çoklu Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması

8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.165, (Özet Bildiri)

Sosyo-ekonomik Düzeyin Fen Okuryazarlığı Üzerindeki Etkisi: PISA 2015 Üzerine Bir Araştırma

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1320-1322, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Comparison of the Different Dimensionality Methods for Ordinal Variables

5th Business and Social Science Conference, Paris, Fransa, 20 - 21 Aralık 2016, ss.11, (Özet Bildiri)

Performans Takip Sınavının (PTS) Faktör Yapısının Belirlenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.67

“Ebeveyn Olarak Ben” Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.68

Performans Takip Sınavının (PTS) Psikometrik Özelliklerinin Rasch Analizi ile İncelenmesi

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.214-215, (Özet Bildiri)

Bilgisayar Kullanarak Ev Ödevi Yapma Sıklığının Öğrenci Başarısına Etkisi

10. Uluslararası Bilgisayar ve Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.343

Examination of the Variable that Influence the Engagement with and at School through a Path Analysis

Multidisiplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Aralık 2015, ss.26

Comparison of Different Estimation Techniques for Categorical and Ordered Data in Confirmatory Factor Analysis

International Congress on Education for the Future: Issues and Challanges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.335-337, (Özet Bildiri)

Üniversiteye Girişten Mezuniyete Üniversite Öğrencilerinin Akademik Performanslarının İncelenmesi

4. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.82

Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi

4. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.64

Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi

3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.31

Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi

3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.43

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yaşadıkları Sorunların Değerlendirilmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.197-198, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Fakültelerinde Yapılan Sınavlara İlişkin Görüşleri

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2009, ss.438-439

Opinions of Class Teacher Candidates on the Enviroment and Enviromental Problems

I. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.208, (Özet Bildiri)

Comparison the Different Dimensionality Methods for Ordinal Variables

5th Business and Social Science Conference: Paris 2016, Paris, Fransa, 20 - 21 Aralık 2016
Kitaplar

Koşullu Süreç Analizleri

ARACILIK, DÜZENLEYİCİLİK VE KOŞULLU SÜREÇ ANALİZLERİ - Teori ve Uygulama, ÖRS ÖZDİL SELDA,KOĞAR HAKAN, Editör, nobel akademik, Ankara, ss.235-288, 2024

Kayıp Veriler, Uç Değerler ve Normallik

İleri İstatistik Uygulamaları, ŞEN SEDAT,YILDIRIM İBRAHİM, Editör, nobel akademi, Ankara, ss.29-58, 2024

Kümeleme Analizi

İleri İstatistik Uygulamaları, ŞEN SEDAT,YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.215-234, 2024

Pre-school social skill support project (PSSSP)

Preschool education in Turkey and in the world: a theorical and empirical perspective, Taner Derman M., Editör, St. Kliment Ohridski University Press Gang Publishers, Sofya, ss.88-92, 2014

Pre-school social skills evaluation scale (PSSES)

Preschool education in Turkey and in the world: a theorical and empirical perspective, Taner Derman M., Editör, St. Kliment Ohridski University Press Gang Publishers, Sofya, ss.436-441, 2014
Metrikler

Yayın

97

Atıf (WoS)

96

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

68

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

747

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları