Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

PISA 2015 FEN OKURYAZARLIĞI MADDELERININ DEĞIŞEN MADDE FONKSIYONLARI AÇISINDAN INCELENMESI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018

DENK OLMAYAN GRUPLARDA KERNEL EŞITLEME YÖNTEMINDEN ELDE EDILEN SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018

PISA 2015 FEN OKURYAZARLIĞI MADDELERININ DEĞIŞEN MADDE FONKSIYONLARI AÇISINDAN INCELENMESI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018

KARMA DAĞILIMLARDA MADDE TEPKI KURAMI MODELLERI ILE MADDE PARAMETRE KAYMASININ INCELENMESI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

KARMA DAĞILIMLARDA MADDE TEPKI KURAMI MODELLERI ILE MADDE PARAMETRE KAYMASININ INCELENMESI

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Kosova, 5 - 08 Eylül 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

PISA 2015 Okuduğunu Anlama Testinin Yaygın Kullanılan Diller Açısından Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

The 4th International Language, Culture & Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018, ss.82

PISA 2015 Okuduğunu Anlama Testinin Yaygın Kullanılan Diller Açısından Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

The 4th International Language, Culture & Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018, ss.82

Examination of Affective and Individual Factors Effecting Mathematics Achievement

Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.220

Examination of Affective and Individual Factors Effecting Mathematics Achievement

Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.220

Examination of Affective and Individual Factors Effecting Science Achievement

Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.220

Examination of Affective and Individual Factors Effecting Science Achievement

Antalya Uluslararası İnsan Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.220

Examination of Dimensionality and Latent Trait Scores on Mixed-Format Tests

28th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 21 Aralık 2017, ss.37-38

Eamination of Dimensionality and Latent Trait Scores on Mixed-Format Tests

28th ınternational Conference on Teaching Education and Learning, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 21 Aralık 2017, ss.37-38

PISA 2015 Okuryazarlık Puanları Kullanılarak Farklı Değişkenlere göre Sınıflama Doğruluğunun Belirlenmesi

International Multidisciplinary Studies Congress (IMSC), Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.83

İkili Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması

8'inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.165

Çoklu Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması

8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.165

Çoklu Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması

8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.165

İkili Puanlanan Verilerde Faktör Döndürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması

8'inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.165

Sosyo-ekonomik Düzeyin Fen Okuryazarlığı Üzerindeki Etkisi: PISA 2015 Üzerine Bir Araştırma

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1320-1322 Sürdürülebilir Kalkınma

Comparison of the Different Dimensionality Methods for Ordinal Variables

5th Business and Social Science Conference, Paris, Fransa, 20 - 21 Aralık 2016, ss.11

Performans Takip Sınavının (PTS) Faktör Yapısının Belirlenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.67

Performans Takip Sınavının (PTS) Faktör Yapısının Belirlenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.67

“Ebeveyn Olarak Ben” Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.68

Performans Takip Sınavının (PTS) Psikometrik Özelliklerinin Rasch Analizi ile İncelenmesi

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.214-215

PISA 2012 Verilerine göre Türkiye'deki Öğrencilerin Akademik Başarıları ile Bilgi ve İletişim Teknolojileri Aşinalıkları Arasındaki İlişki

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1299-1307

Bilgisayar Kullanarak Ev Ödevi Yapma Sıklığının Öğrenci Başarısına Etkisi

10. Uluslararası Bilgisayar ve Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.343

Examination of the Variable that Influence the Engagement with and at School through a Path Analysis

Multidisiplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Aralık 2015, ss.26

Comparison of Different Estimation Techniques for Categorical and Ordered Data in Confirmatory Factor Analysis

International Congress on Education for the Future: Issues and Challanges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.335-337

Uç Değerle Baş Etmede Kullanılan Farklı Tekniklerin Bazı İstatistiksel Analiz Sonuçları Üzerindeki Etkisi

4. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.64

Üniversiteye Girişten Mezuniyete Üniversite Öğrencilerinin Akademik Performanslarının İncelenmesi

4. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.82

Sınıf Öğretmenliği Programındaki Aşamalı Dersler Arasındaki İlişkilerin Kanonik Korelasyon Tekniğiyle İncelenmesi

3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.43

Yüksek Lisans Eğitimine Girişte Öğrencilerin Sınıflandırılma Doğruluğunun İncelenmesi

3. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.31

Sınıf Öğretmeni Adayı Öğrencilerin Fakültelerinde Yapılan Sınavlara İlişkin Görüşleri

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2009, ss.438-439

Opinions of Class Teacher Candidates on the Enviroment and Enviromental Problems

I. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.208

Comparison the Different Dimensionality Methods for Ordinal Variables

5th Business and Social Science Conference: Paris 2016, Paris, Fransa, 20 - 21 Aralık 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Pre-school social skill support project (PSSSP)

Preschool education in Turkey and in the world: a theorical and empirical perspective, Taner Derman M., Editör, St. Kliment Ohridski University Press Gang Publishers, Sofya, ss.88-92, 2014

Pre-school social skills evaluation scale (PSSES)

Preschool education in Turkey and in the world: a theorical and empirical perspective, Taner Derman M., Editör, St. Kliment Ohridski University Press Gang Publishers, Sofya, ss.436-441, 2014

Metrikler

Yayın

104

Atıf (WoS)

96

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

68

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

747

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları