Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2018 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.
Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2009 - 2014 Araştırma Görevlisi
Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Merkez Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, ÖLÇME DEĞERLENDİRME BELGELENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
2022 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Ölçme ve değerlendirmede güncel konular
-
Yüksek Lisans bilgisayarda ölçme uygulamaları
-
Lisans Ölçme ve değerlendirme
-
Lisans Ölçme ve değerlendirme
-
Lisans Ölçme ve değerlendirme
-
Yüksek Lisans maksimum performansın ölçülmesi ve test geliştirme
-
Yüksek Lisans test geliştirme teknikleri
-
Lisans eğitim istatistiği
-
Yüksek Lisans tipik davranışın ölçülmesi
-
Yüksek Lisans Ölçme ve değerlendirme
-
Lisans eğitim istatistiği
-
Lisans Ölçme ve değerlendirme
-
Yüksek Lisans Psikolojik Ölçmenin Temelleri
-
Yüksek Lisans Y.L. Danışmanlık
-
Yüksek Lisans İleri Araştırma Yöntemleri - 1
-
Lisans İstatistik
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Maksimum Performansın Ölçülmesi
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan
Yönetilen Tezler
-
Farklı oranlardaki kayıp verilere farklı atama yöntemleriyle veri atamanın madde tepki kuramına dayalı yöntemlerle değişen madde fonksiyonuna etkisinin incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
-
Ortaöğretim İngilizce yeterliğinin puanlayıcılar arası güvenirliğinin genellenebilirlik kuramı ve Rasch Modeli ile belirlenmesi
Koğar H. (Danışman)
-
PISA'da farklı değişkenlerin fen okuryazarlığına etkisi: Bir meta analiz çalışması
Koğar H. (Danışman)
-
TIMSS 2019 Türkiye örneklemine göre 4. ve 8. sınıf öğrencilerin matematik başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre chaid analizi ile incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
H.TEKELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinde fen bilimleri başarısını yordayan değişkenlerin farklı modellerle incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
F.HANIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Eğitim alanında makine öğrenimi sınıflandırma algoritmalarının incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
C.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
4.VE 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TIMSS 2015 MATEMATİK BAŞARISINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN BELİRLENMESİ
o.koç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'deki öğrencilerin PISA 2015 fen okuryazarlığını yordayan değişkenlerin bölgelere göre incelenmesi
d.gür(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PISA 2015 fen okuryazarlığı testinin değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
y.odabaşı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PISA 2015 Türkiye örneklemi fen okuryazarlığını açıklayan değişkenlerin CHAID analizi ile incelenmesi
ş.zeybekoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PISA 2015 matematik okur-yazarlığı testinin farklı dilleri konuşan ülkeler arasında ölçme değişmezliğinin incelenmesi
e.asar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tımss 2015 sekizinci sınıf matematik başarı testinin Oecd ülkelerine göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Ö.Öncü(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
2014-2015 TEOG sınavına ilişkin paydaş görüşleri ile öğretmen yapımı testlerle olan ilişkisi
KOĞAR H. (Danışman)