-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2018 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.
Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2009 - 2014 Araştırma Görevlisi
Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Merkez Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, ÖLÇME DEĞERLENDİRME BELGELENDİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
2022 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
Yüksek Lisans
Ölçme ve değerlendirmede güncel konular
bilgisayarda ölçme uygulamaları
maksimum performansın ölçülmesi ve test geliştirme
test geliştirme teknikleri
tipik davranışın ölçülmesi
Ölçme ve değerlendirme
Psikolojik Ölçmenin Temelleri
Y.L. Danışmanlık
İleri Araştırma Yöntemleri - 1
Maksimum Performansın Ölçülmesi
Uzmanlık Alan
-
Lisans
Ölçme ve değerlendirme
Ölçme ve değerlendirme
Ölçme ve değerlendirme
eğitim istatistiği
eğitim istatistiği
Ölçme ve değerlendirme
İstatistik
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Farklı oranlardaki kayıp verilere farklı atama yöntemleriyle veri atamanın madde tepki kuramına dayalı yöntemlerle değişen madde fonksiyonuna etkisinin incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
-
Ortaöğretim İngilizce yeterliğinin puanlayıcılar arası güvenirliğinin genellenebilirlik kuramı ve Rasch Modeli ile belirlenmesi
Koğar H. (Danışman)
-
PISA'da farklı değişkenlerin fen okuryazarlığına etkisi: Bir meta analiz çalışması
Koğar H. (Danışman)
-
TIMSS 2019 Türkiye örneklemine göre 4. ve 8. sınıf öğrencilerin matematik başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre chaid analizi ile incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
H.TEKELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinde fen bilimleri başarısını yordayan değişkenlerin farklı modellerle incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
F.HANIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Eğitim alanında makine öğrenimi sınıflandırma algoritmalarının incelenmesi
Koğar H. (Danışman)
C.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
4.VE 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TIMSS 2015 MATEMATİK BAŞARISINI YORDAYAN DEĞİŞKENLERİN BELİRLENMESİ
o.koç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'deki öğrencilerin PISA 2015 fen okuryazarlığını yordayan değişkenlerin bölgelere göre incelenmesi
d.gür(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PISA 2015 fen okuryazarlığı testinin değişen madde fonksiyonu açısından incelenmesi
y.odabaşı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PISA 2015 Türkiye örneklemi fen okuryazarlığını açıklayan değişkenlerin CHAID analizi ile incelenmesi
ş.zeybekoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PISA 2015 matematik okur-yazarlığı testinin farklı dilleri konuşan ülkeler arasında ölçme değişmezliğinin incelenmesi
e.asar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tımss 2015 sekizinci sınıf matematik başarı testinin Oecd ülkelerine göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Ö.Öncü(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
2014-2015 TEOG sınavına ilişkin paydaş görüşleri ile öğretmen yapımı testlerle olan ilişkisi
KOĞAR H. (Danışman)