Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Implementation of Services Marketing Strategies for Airlines: A Case Study

International Conference on Social Science, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)

Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti

16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti

16. Ulusal Pazarlama Kongresi,, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)

The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours

International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34

Attitudes of Consumers towards Private Label Products

20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.140-145, (Tam Metin Bildiri)

Attitudes of Consumers towards Private Label Products

20th Annual World Business Congress of the International-Management-Development-Association, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, cilt.20, ss.140-145 identifier

A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing

Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836, (Tam Metin Bildiri)

Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey

Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Havayolu Hizmetlerinde Yerli ve Yabancı Firmalar Açısından Müşteri Profilleri ve Beklentileri

7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.95-113

Avrupa Turizm Pazarındaki Tekelleşmenin Türk Turizmine Etkileri

1.Ulusal Turizm İşletmeciliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, ss.77-89, (Tam Metin Bildiri)

Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Personel Motivasyonunun Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Haftasonu Semineri VII, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.312-329

İşgören Devrinin Otel İşletmelerine Olan Maliyetinin Hesaplanması: Antalya Yöresinde Bir Araştırma

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.175-190, (Tam Metin Bildiri)

İşgören Devrinin Otel İşletmelerine Olan Maliyetinin Hesaplanması: Antalya Yöresinde Bir Uygulama

Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Haftasonu Semineri VII, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.175-191, (Tam Metin Bildiri)

The Importance of Communication within Organizations: A Research on Two 5 Star Hotels in Antalya Region

First International Joint Symposium on Business Administrration, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.672-692

The Importance of Communication Within Organizations: A Research on Two Five Star Hotels in Antalya Region

First International Joint Symposium on Business Administration, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.672-692, (Tam Metin Bildiri)

2000 Yılına Doğru Türkiye'nin İnanç Turizmi Açısından Önemi ve Antalya'da Faaliyet Gösteren Seyahat Acentaları Üzerine Bir Araştırma

2000'li Yıllara Girerken Kapadokya'nın Turizm Değerlerine Yeniden Bir Bakış Haftasonu Semineri VI, Nevşehir, Türkiye, 26 - 28 Kasım 1999, ss.60-77
Kitaplar

Uluslararası Pazarlarda Ürün

Uluslararası Pazarlama, Aksoy, Ş., Barış, G., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.92-108, 2013
Metrikler

Yayın

42

Atıf (WoS)

93

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

414

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2199

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları