SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.83-104, 2011 (Hakemli Dergi)
Kruvaziyer Turizminde Turistlerin Tavsiye Niyetlerinde Destinasyon Imajinin Etkisi The Impact of Destination Image on Recommendation Among Cruise Passengers
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.11, sa.3, ss.487-497, 2011 (Hakemli Dergi)
A Content Analysis of Factors Affecting New Product Development Process
Business and Economics Research Journal
, cilt.1, sa.3, ss.87-100, 2010 (Hakemli Dergi)
Measuring and mapping customers expectations and perceptions for airlines the Sunexpress case with the gaps model
Journal of Global Strategic Management
, cilt.3, ss.68-78, 2008 (Hakemli Dergi)
Mapping service quality in the tourism industry
MANAGING SERVICE QUALITY
, cilt.13, sa.5, ss.413-422, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Implementation of Services Marketing Strategies for Airlines: A Case Study
International Conference on Social Science, Şanghay, Çin, 14 - 17 Ağustos 2012, ss.21-28, (Tam Metin Bildiri)
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
16. Ulusal Pazarlama Kongresi,, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)
The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours
International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)
The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours
International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34, (Tam Metin Bildiri)
The Effects of Service Attributes on Customer Outcomes in All-Inclusive Package Tours
International Conference on Business and Information, Bangkok, Tayland, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.30-34
Attitudes of Consumers towards Private Label Products
20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.140-145, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye'de pazarlama alanında yapılan çalışmaların düşünce okullarına göre sınıflandırılması
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109
A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing
Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836, (Tam Metin Bildiri)
Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey
Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914, (Tam Metin Bildiri)

Kültür ve İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
12.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2007, ss.1
Kültür ve insan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
12. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2004
Kültür ve İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
12.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2004, ss.350-353
Kültür ve insan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
12. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
Kültür ve insan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma (5 yazarlı)
12. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Bursa, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2004, ss.1
Havayolu Hizmetlerinde Yerli ve Yabancı Firmalar Açısından Müşteri Profilleri ve Beklentileri
7. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.95-113
Her Şey Dahil” (All-Inclusive) Uygulamasının Turistler,İşletme Yöneticileri ve Yöre Esnafı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
First Tourism Congress of Mediterranean Countries, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2002, ss.620-635
Türkiye Genelinde Herşey Dahil Ugulamasının Turistler, İşletme Yöneticileri ve Yöre Esnafı Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
First Tourism Congress Of Mediterranean Countries, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2002, ss.620-635, (Tam Metin Bildiri)
Avrupa Turizm Pazarındaki Tekelleşmenin Türk Turizmine Etkileri
1.Ulusal Turizm İşletmeciliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2001, ss.77-89, (Tam Metin Bildiri)
Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Personel Motivasyonunun Önemi:Antalya Yöresinde Bir Araştırma
Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Haftasonu Semineri VII, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.312-329
İşgören Devrinin Otel İşletmelerine Olan Maliyetinin Hesaplanması: Antalya Yöresinde Bir Araştırma
Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.175-190, (Tam Metin Bildiri)
İşgören Devrinin Otel İşletmelerine Olan Maliyetinin Hesaplanması: Antalya Yöresinde Bir Uygulama
Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Haftasonu Semineri VII, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.175-191, (Tam Metin Bildiri)
Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Personel Motivasyonunun Önemi: Antalya Yöresinde Bir Araştırma
Hafta Sonu Semineri VII, Nevşehir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2000, ss.314-330
The Importance of Communication within Organizations: A Research on Two 5 Star Hotels in Antalya Region
First International Joint Symposium on Business Administrration, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.672-692
The Importance of Communication Within Organizations: A Research on Two Five Star Hotels in Antalya Region
First International Joint Symposium on Business Administration, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000, ss.672-692, (Tam Metin Bildiri)
İşletmeiçi Haberleşmenin Önemi ve Antalya'da Faaliyet Gösteren (A) Grubu Seyahat Acentaları Üzerine Bir Araştırma
Turizm Seminerleri II, Zonguldak, Türkiye, 22 - 23 Nisan 2000, ss.39-52, (Tam Metin Bildiri)
2000 Yılına Doğru Türkiye'nin İnanç Turizmi Açısından Önemi ve Antalya'da Faaliyet Gösteren Seyahat Acentaları Üzerine Bir Araştırma
2000'li Yıllara Girerken Kapadokya'nın Turizm Değerlerine Yeniden Bir Bakış Haftasonu Semineri VI, Nevşehir, Türkiye, 26 - 28 Kasım 1999, ss.60-77
İşletme İçi Haberleşmenin Önemi ve Antalya'da Faaliyet Gösteren A Grubu Seyahat Acentaları Üzerine Bir Araştırma
Yeni Bin Yılda Turizm ve Türkiye Semineri, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Nisan 1999, ss.39-42, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Uluslararası Pazarlarda Ürün
Uluslararası Pazarlama, Aksoy, Ş., Barış, G., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.92-108, 2013