Eğitim Bilgileri
2010 - 2017
2010 - 2017Doktora
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2007 - 2010
2007 - 2010Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2002 - 2007
2002 - 2007Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce), Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Tüketim kültürünün biçimlenme sürecinde dönüşümler
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
2010
2010Yüksek Lisans
Antalya'nın destinasyon markası özelliklerinin turistler ve turizm aktörleri açısından değerlendirilmesi
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Kemer Denizcilik Fakültesi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Türkiye'de Airbnb Kullanıcılarının Tesis Değerlendirmelerini Etkileyen Faktörler
Aydın Ünal D.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.12, sa.1, ss.409-427, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024EXPLORING INTERNATIONALIZATION STRATEGIES: A DEVELOPING COUNTRY CASE STUDY ANALYSIS
Aydın Ünal D.
Stratejik Yönetim Sraştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.1-22, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Unlocking Instagram Success: Factors Shaping Consumer Engagement in Social Media Marketing
Aydın Ünal D.
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.121-136, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Lüks Tüketim Kapsamında Tüketici Davranışlarının Sistematik Literatür Taramasıyla Analizi
Aydın Ünal D.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.381-416, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Social media usage in industrial markets: An examination of technopark companies in Turkey
Aydın Ünal D.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.11, sa.4, ss.1448-1462, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Formation and Transitions of Consumption Culture: A Study Within a Veiled Youth Population
Aydın Ünal D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , cilt.13, sa.2, ss.628-653, 2023 (ESCI)
2022
2022Internationalization Strategies of Emerging-Market Multinational Enterprises: The Case of Investments Made by Yılport Holding in Port Cities in Foreign Countries
Atalay M., Aydın Ünal D., Balık İ., Fidan A.
Kent akademisi (Online) , cilt.15, sa.1, ss.358-374, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022KONTEYNER TAŞIMACILIK İTTİFAKLARI
Atalay M., Aydın Ünal D.
Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.17-35, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Türkiye’deki Pazarlama Yazınına Dair Bir İnceleme
Kıymalıoğlu A., Aydın Ünal D.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.161-172, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2024
2024Lüks Ürün Pazarında Müşteri Deneyimi
Aydın Ünal D.
3. Uluslararası Katılımlı Ankara İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mart 2024, ss.173
2023
2023BRAND ACTIVISM POSITIONS: INVESTIGATION OF TEN GLOBAL COMPANIES
Aydın Ünal D.
18. International Strategic Management Conference, Sofija, Bulgaristan, 8 - 09 Temmuz 2023, ss.271-279
2023
2023CONSUMERS' MOTIVATION OF USING SHARING ECONOMY PLATFORMS
Aydın Ünal D.
7. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2023, ss.458-459
2019
2019Gelişmekte Olan Piyasalar Orijinli Çok Uluslu İşletmelerin Uluslararasılaşma Stratejileri: Yılport Holding Örneği
ATALAY M., AYDIN ÜNAL D., BALIK İ.
IV. Ulusal Liman Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, ss.1
2019
2019Gelişmekte Olan Piyasalar Orijinli Çok Uluslu İşletmelerin Uluslararasılaşma Stratejileri: Yılport Holding Örneği
ATALAY M., AYDIN ÜNAL D., BALIK İ.
4. Ulusal Liman Kongresi, İzmir, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2019, ss.1-7
2014
2014Advergames Online Privacy of Children in Turkey
YETKİN ÖZBÜK R. M., AYDIN ÜNAL D.
2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), Atina, Yunanistan, 18 - 20 Haziran 2014
2013
2013Consumption Motivations of Women as a Mother and a Wife
Unal D., Dirlik O.
2nd World Conference on Business, Economics and Management (BEM), Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2013, cilt.109, ss.886-890
2013
2013Investigating Young Academicians' Perception of Career within Their Career Progress
Dirlik O., Aydin-Unal D.
2nd World Conference on Business, Economics and Management (BEM), Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2013, cilt.109, ss.841-844
Kitap & Kitap Bölümleri
2024
2024Sosyal Medya Etkileyicileri Tüketicileri Nasıl Etkiliyor? S-O-R Modeli ile Bir İnceleme
Aydın Ünal D.
Nisan Yayınları, Eskişehir, 2024
2021
2021Consumer Behavior in Omnichannel Retailing
YETKİN ÖZBÜK R. M., AYDIN ÜNAL D., Büşra O.
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald, Bingley, ss.75-95, 2021
2019
2019Doğal Reklamcılık
YETKİN ÖZBÜK R. M., AYDIN ÜNAL D.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle, Kahraman A, Güven E., Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1, 2019
2019
2019Doğal Reklamcılık
YETKİN ÖZBÜK R. M., AYDIN ÜNAL D.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -, Aysun Kahraman, Esra Güven, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.255-273, 2019
Bilimsel Hakemlikler
Ekim 2024
Ekim 2024ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014