Education Information
2005 - 2010
2005 - 2010Doctorate
Bolu Abant İzzet Baysal University, Graduate School Of Socıal Scıences, Eğitim Programları Ve Öğretim, Turkey
2002 - 2004
2002 - 2004Postgraduate
Bolu Abant İzzet Baysal University, Graduate School Of Socıal Scıences, Sınıf Öğretmenliği, Turkey
1998 - 2002
1998 - 2002Undergraduate
Bolu Abant İzzet Baysal University, Faculty Of Educatıon, Sınıf Öğretmenliği, Turkey
Dissertations
2010
2010Doctorate
OKULA DESTEK EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ
Bolu Abant İzzet Baysal University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
2004
2004Postgraduate
TÜRKİYE VE ALMANYA'DA ANADİLİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Bolu Abant İzzet Baysal University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği
Foreign Languages
B2 Upper Intermediate
B2 Upper IntermediateEnglish
Certificates, Courses and Trainings
2011
2011Bilgilendirme ve Eğitim Semineri
Education Management and Planning
Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu(TÜBİTAK)- Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2008
2008Uygulamalı Montessori Eğitimi Semineri
Education Management and Planning
Binbir Çiçek Vakfı- Abant İzzet Baysal Üniversitesi İşbirliği Çalışması
Research Areas
Social Sciences and Humanities, Education, Elementary School Education, Teacher Training For Primary School, Teacher Training
Academic Titles / Tasks
2019 - Continues
2019 - ContinuesAssociate Professor
Akdeniz University, Faculty Of Education, Temel Eğitim
2013 - 2018
2013 - 2018Assistant Professor
Akdeniz University, Faculty Of Education, İlköğretim
2002 - 2013
2002 - 2013Research Assistant
Bolu Abant İzzet Baysal University, Faculty Of Educatıon, İlköğretim
Managerial Experience
2015 - 2016
2015 - 2016Vice Dean
Akdeniz University
Courses
Advising Theses
2019
2019Postgraduate
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Beceri, Okuma ve Yazma Becersisi Geliştirme Özyeterliklerinin Yordayıcı Bazı değikenler açısından İncelenmesi
KUTLUCA CANBULAT A. N.
E.Yuvanç(Student)
2018
2018Postgraduate
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA DUYARLILIĞI VE YAZMA BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
KUTLUCA CANBULAT A. N.
Ö.Akkaya(Student)
2017
2017Postgraduate
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DERS GÜNLÜĞÜ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI İLE YAZMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
KUTLUCA CANBULAT A. N.
C.Can(Student)
2016
2016Postgraduate
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğrettiminde Okul olgunluğunu Belirleme ve Kullanma Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
KUTLUCA CANBULAT A. N.
S.Yüce(Student)
2016
2016Postgraduate
Sınıf öğretmenlerinin ilkokuma yazma öğretiminde okul olgunluğunu belirleme ve kullanma yeterliliklerine ilişkin görüşleri
KUTLUCA CANBULAT A. N. (Consultant)
S.Yüce(Student)
Articles Published in Journals That Entered SCI, SSCI and AHCI Indexes
2012
2012The Practices of Admission to School and the Effectiveness of Individualized Supported Education
Canbulat A. N. , Tuncel M.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, vol.12, no.3, pp.2076-2089, 2012 (Journal Indexed in SSCI)
Articles Published in Other Journals
2020
2020Investigation of Primary School Teacher Candidates’ Self-Effıcacies for Developing Verbal, Reading and Writing Skills in terms of Certain Predictor Variables
Yuvanç E., Kutluca Canbulat A. N.
TURKISH STUDIES- EDUCATIONAL SCIENCES, vol.15, no.4, pp.3071-3097, 2020 (Other Refereed National Journals)
2019
2019Effect of Using Reflective Diaries in Teaching Turkish on Bilingual Students' Academic Achievement and Writing Skills
Can C., Kutluca Canbulat A. N.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, vol.2019, no.82, pp.1-26, 2019 (Journal Indexed in ESCI)
2017
2017Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Çocuğu Merkeze Almak ve İlgilenmek
KUTLUCA CANBULAT A. N. , Yüce S.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.8, no.1, pp.136-161, 2017 (National Refreed University Journal)
2017
2017Turkish Instruction Self-Efficacy Perception Scale: Exploratory and Confirmatory Factor Analyses- Türkçe Öğretimi Öz-Yeterlik Algısı Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
KUTLUCA CANBULAT A. N.
International Journal of Language Academy, vol.5, no.4, pp.264-274, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)
2017
2017Classroom teacher candidates’ perceptions of teacherself-efficacy in developing students’ reading, writingand verbal skills: Scale development study
Kutluca Canbulat A. N.
Educational Research and Reviews, vol.12, no.16, pp.789-802, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)
2017
2017Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğretiminde OkulOlgunluğunu Belirleme ve Kullanma Yeterliklerineİlişkin Görüşleri
Yüce S., Kutluca Canbulat A. N.
International Journal of Languages’ Education and Teaching, vol.5, no.1, pp.101-123, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)
2015
2015Tangible Experiences-Based Individual Differences Training for TeacherCandidates
Kutluca Canbulat A. N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, vol.7, no.3, pp.48-66, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)
2015
2015The Selection Process of Teacher Candidate in Austria and Turkey
CANBULAT M. , KUTLUCA CANBULAT A. N.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, vol.5, no.1, pp.113-131, 2015 (Journal Indexed in ESCI)
2015
2015Avusturya ve Türkiye'de öğretmen Adayı Belirleme Süreci
CANBULAT M. , KUTLUCA CANBULAT A. N.
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ, vol.5, no.1, pp.113-132, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)
2014
2014Öğretim Elemanlarının Görüşlerine Göre Öğretmen Yeterlikleri ve Öğretmen Adayı Belirleme Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
KUTLUCA CANBULAT A. N.
Cumhuriyet International Journal of Education, vol.3, no.3, pp.1-14, 2014 (International Refereed University Journal)
2014
2014Okul Öncesi Ve Sınıf Öğretmenlerinin 60-72 Aylık Çocukların Okula Hazırbulunuşluklarına İlişkin Görüşleri
Kutluca Canbulat A. N. , Yıldızbaş F.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.14, no.1, pp.33-50, 2014 (National Refreed University Journal)
2013
2013Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Yazma Öğretiminde Anlamlı Okumayı Etkileyen Unsurlar
Kutluca Canbulat A. N.
AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ, vol.3, no.2, pp.173-191, 2013 (National Refreed University Journal)
2012
2012Birinci Sınıf Öğretimine Bütünsel Yaklaşım ve Öğretimde Bireyselleştirme Çalışmaları
Kutluca Canbulat A. N. , Tuncel M.
Ahi Evran Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.13, no.1, pp.31-60, 2012 (International Refereed University Journal)
2012
2012Almanya’da Okula Alma Uygulamaları ve Kiel Okula Alma Testinin Türkçeye Uyarlanması
Canbulat M. , Kutluca Canbulat A. N.
E-İLKÖĞRETİM ONLİNE (ELEKTRONİK), vol.11, no.1, pp.1-17, 2012 (Refereed Journals of Other Institutions)
2003
2003Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin algıları.
Akgün N., Yıldız K., Kutluca Canbulat A. N.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.3, no.6, pp.1-17, 2003 (National Refreed University Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2021
2021Covid-19 Sürecinin İlkokul Öğrencileri, Öğretmenleri ve Velileri Açısından İncelenmesi
Özkesici R. B. , Kutluca Canbulat A. N.
EĞİTİMDE YENİ NORMLAR-II Uluslararası Covid-19 e-Kongresi, 21 - 23 June 2021, pp.356-362
2021
2021Piktes Öğretmenlerinin Uyum Sınıflarına İlişkin Görüşleri
Altıntaş G., Kutluca Canbulat A. N.
SADAB 9th International Conference on Social Researches and Behavioral Sciences , 25 - 27 June 2021, pp.259-283
2021
2021İlkokul Öğrencileri, Öğretmenleri ve Velilerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Ödevlendirmeye İlişkin Görüşlerİ
Demir Ö., Kutluca Canbulat A. N.
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, pp.832-845
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ŞEREN N., KUTLUCA CANBULAT A. N.
V. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.1569-1571
2018
2018İlkokul Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
KUTLUCA CANBULAT A. N. , YUVANÇ E.
V. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.1572-1574
2018
2018Türkçe Öğretiminde Ders Günlüğü Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları İle Yazma Becerileri Üzerine Etkisi
CAN C., KUTLUCA CANBULAT A. N.
V. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.1577-1579
2017
2017Sınıf Öğretmenlerinin Sınıflarında Kullandıkları Yazma Çeşitleri
KUTLUCA CANBULAT A. N. , Yuvanç E.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.101
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Alan Yeterlikleri
KUTLUCA CANBULAT A. N.
3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Roma, Italy, 20 - 23 April 2017, pp.1
2016
2016Türkiye'de Öğrenen Merkezli Eğitim Anlayışında Çocukla İlgilenmek
KUTLUCA CANBULAT A. N. , Yüce S., Can C.
15. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.144
2016
2016Almanya ve Türkiye'de Lise Öğrencilerinin Kariyer Planlarında Sınıf Öğretmenliğinin Yeri
KUTLUCA CANBULAT A. N.
15. Uluslararası Sınıf öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.296
2013
2013Sınıf Öğretmenlerinin Alan Dışı Atamalara İlişkin Görüşleri
KUTLUCA CANBULAT A. N. , TUNCEL M.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.101
2013
2013Avusturya ve Türkiye'de Öğretmen Adayı Belirleme Süreci
KUTLUCA CANBULAT A. N. , CANBULAT M.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.318
2012
2012Okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin 60-72 aylık çocukların okul hazırbulunuşluklarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
KUTLUCA CANBULAT A. N. , YILDIZBAŞ F.
II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Bolu, Turkey, 27 - 29 September 2012, pp.21
2012
2012Determination of the technological literacy levels of pre-service classroom teachers.
KUTLUCA CANBULAT A. N.
Educational Reform in the 21.Century in Balkan Countries., Bucharest, Romania, 28 - 30 June 2012, pp.40
2012
2012Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının özyeterlik inaçları
KUTLUCA CANBULAT A. N.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.111
2012
2012Instructors' and teacher candidates' views on children's rights
Canbulat A. N. , Argon T.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, Spain, 2 - 05 February 2012, vol.46, pp.283-288
2011
2011Birinci sınıf öğretimine bütünsel yaklaşım ve öğretimde bireyselleştirme çalışmaları.
KUTLUCA CANBULAT A. N. , TUNCEL M.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011, pp.197
2007
2007Eğitim fakültesi lisans son sınıf öğrencilerinin lisansüstü eğitime ilişkin görüşleri.
KUTLUCA CANBULAT A. N. , ÇAKMAK E.
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 17 - 20 October 2007, pp.145-152
2007
2007Üniversitelerde mobbing.
KUTLUCA CANBULAT A. N. , SEZGİN NARTGÜN Ş.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiri Kitabı., Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, vol.3, pp.691-697
2007
2007Almanya’da ilköğretime hazırbulunuşluk düzey tespit testlerinin Türkiye’de uygulanabilirliği üzerine bir inceleme.
KUTLUCA CANBULAT A. N. , CANBULAT M.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, vol.1, pp.1-5
2004
2004Almanya Ve Türkiye ilköğretim okullarının anadil öğretiminde konuşma ve dinleme becerilerine yaklaşımları.
KUTLUCA CANBULAT A. N. , ÇELENK S., CANBULAT M.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı., Malatya, Turkey, 6 - 09 July 2004, pp.119-120
Books & Book Chapters
2019
2019İLKOKUL TÜRKÇE PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE DİĞER DERSLERLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Kutluca Canbulat A. N.
in: TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, MEHMET CANBULAT, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.37-66, 2019
2013
2013Okula ve Öğrenmeye Hazıroluş
Kutluca Canbulat A. N.
in: İlkokuma Yazma Programı Ve Öğretimi, Süleyman Çelenk, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.13-49, 2013
Scientific Refereeing
April 2019
April 2019UTEK
Other journals
April 2019
April 2019ILTER
Other journals
March 2019
March 2019EJER
Other journals
June 2017
June 2017Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
April 2017
April 2017Sakarya University Journal of Education
Other Indexed Journal
Awards
September 2012
September 2012BİLİM TEŞVİK ÖDÜLÜ
TÜBİTAK
Edit Congress and Symposium Activities
2018
2018Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi
Attendee
Amasya-Turkey
2018
2018Uluslararası Öğrenme Öğretim ve Eğitim Kongresi
Invited Speaker
Amasya-Turkey
2018
2018V. International Eurasian Educational Research Congress
Attendee
Antalya-Turkey
2017
20173. International Symposium on Language Education and Teaching
Attendee
Rome-Italy
2017
20173. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu
Attendee
Roma-Italy
2016
201615. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Attendee
Muğla-Turkey
2016
20162. Antalya Bilim Festivali
Attendee
Antalya-Turkey
2015
2015Okula Uyum Çalıştayı: Taslak Programların Değerlendirilmesi Çalıştayı
Attendee
Ankara-Turkey
2014
2014V. Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Attendee
İzmir-Turkey
2013
201322. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. (Uluslararası Katılımlı)
Attendee
Eskişehir-Turkey
2012
2012II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Attendee
Bolu-Turkey
2012
2012Educational Reform in the 21.Century in Balkan Countries
Attendee
Bükreş-Romania
2012
201211. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Attendee
Rize-Turkey
2012
20124th World Conference on Educational Sciences, WCES 2012
Attendee
Barcelona-Spain
2011
201110. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu.
Attendee
Sivas-Turkey
2011
2011TÜBİTAK Bilgilendirme ve Eğitim Semineri
Attendee
Bolu-Turkey
2007
2007Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
Attendee
Eskişehir-Turkey
2007
2007XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Attendee
Tokat-Turkey
2004
2004XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Attendee
Malatya-Turkey
Citations
Total Citations (WOS): 4
h-index (WOS): 1
Jury Memberships
January-2017
January 2017Post Graduate
Yüksek Lisans Tez Savunma Jürisi - Abant İzzet Baysal Üniversitesi
February-2015
February 2015Post Graduate
Yüksek Lisans Tez Savunma Jürisi - Abant İzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
June-2014
June 2014Post Graduate
Tez Svunma Jürisi - Akdeniz Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
April-2014
April 2014