Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (12)
2. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji ve İlkeleri Hakkındaki Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.39, ss.710-716, 2015 (Hakemli Dergi)
4. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
AKADEMİK BAKIŞ Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.42, ss.1-19, 2014 (Hakemli Dergi)
5. TEMEL EĞİTİME BAŞLAYAN İKİ VE TEK DİLLİ ÇOCUKLARIN TÜRKÇE SÖZCÜK DAĞARCIĞININ KARŞILAŞTIRILMASI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.25, ss.265-277, 2014 (Hakemli Dergi)
6. İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Benlik Algısı Düzeyinin İncelenmesi
İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.642-654, 2014 (Hakemli Dergi)
7. Analitik Yazma ve Degerlendirme Modelinin 5.Sınıf Ögrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Etkisi
Selçuk üniversitesi egitim fakültesi dergisi
, cilt.23, ss.22-235, 2014 (Hakemli Dergi)
8. Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Türkçe Okuma Yazma Ögretimi
Karadeniz Kültür Dergisi
, cilt.1, ss.86-88, 2014 (Hakemli Dergi)
11. Hikâye Haritalarının Hikaye Edici Metinlerde Ögrencilerin Ana Fikir Bulma Becerileri Üzerine Etkisi.
Türkiyat Araştırmaları
, sa.33, ss.175-185, 2013 (Hakemli Dergi)
12. Okuma Güçlügü Olan Ögrencilerin Okuma Düzeylerinin Gelistirilmesine Yönelik Bir Uygulama.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.5, ss.109-119, 2010 (Hakemli Dergi)
13. Ögretmen Adaylarının Ögretmenlik Meslegini Tercih Etmelerinde Etkili Olan Faktörler.
Ilkögretim Online
, cilt.9, sa.3, ss.910-921, 2010 (Hakemli Dergi)
14. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerileri
Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.112, 2007 (Hakemli Dergi)
15. Ilkögretim 5. Sınıf Ögrencilerinin Yazma Becerilerini Gelistirmeye Yönelik Bir Arastırma.
Sakarya Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.131-141, 2007 (Hakemli Dergi)
16. Türkçe Dersi Anlama Becerilerine Yönelik Kazanımların Çalısma Kitaplarında Yer Alma Durumları.
Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.221-225, 2007 (Hakemli Dergi)
17. Özel Ilkögretim Okullarının Veli Beklentilerini Karsılama Düzeyleri
Selçuk Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.429-436, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1. Eğitsel Oyunların İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Nokta ve Virgülü Kullanma Becerilerine Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.203-204, (Özet Bildiri)
2. Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretimi Hakkındaki Metaforik Algıları
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.11, (Özet Bildiri)
3. 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin İşlevleri Açısından Değerlendirilmesi
!0. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.21-25, (Tam Metin Bildiri)
6. Sınıf Ögretmenligi Planlamasına Genel Bir Bakıs
11. Ulusal Sınıf Ögretmenligi Kongresi,, Rize, Türkiye, 15 - 17 Ocak 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
7. Türkçe Dersi Ögrenci Çalısma Kitaplarının Türkçe Programında Geçen Yazma Kazanımlarını Karsılama Durumu
Ulusal Sınıf Ögretmenligi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Ekim - 01 Kasım 2006, ss.38-46
Kitaplar
3
2. İlkokullar İçin Analitik Yazma
İksad Yayınevi, Ankara, 2018
3. Türk Dili
Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2009