-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2008 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2007 - 2008 Araştırma Görevlisi Dr.
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2003 - 2007 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1999 - 2003 Araştırma Görevlisi
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2012 - 2016 MYO Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Serik Gülsün-Süleyman Süral Myo
-
2009 - 2016 Bölüm Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü, Türk Dili Bölümü
-
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyi Açısından İncelenmesi
Özkara Y. (Danışman)
Y.UYSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin hikâye edici (öyküleyici) metinlerde ana fikir bulma becerileri üzerinde hikâye haritalarının etkisi
Özkara Y. (Danışman)
T.ALTINTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejisi ile İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerine Yaratıcı Yazma Becerisi Kazandırma
Özkara Y. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İlk okuma yazma öğretiminde Montessori metoduna dayalı öğretimin ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuma yazma becerilerine etkisi
Özkara Y. (Danışman)
D.AKBABA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Hikâye haritası yönteminin ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin hikâye edici metinlerde okuduğunu anlama ve kendi hikâyelerini yazma becerilerine etkisi
Özkara Y. (Danışman)
E.AY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin görsel algı düzeyleri ile yazım hatalarının incelenmesi
Özkara Y. (Danışman)
G.BABAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonlarının ebeveynlerinin okuma motivasyonlarıyla karşılaştırılması
Özkara Y. (Danışman)
M.KUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Eğitsel oyunların ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin noktalama işaretlerini kullanma becerilerine etkisi
Özkara Y. (Danışman)
B.ALPARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmeni adaylarının ilkokul 4. sınıf öğrencileri tarafından yazılmış metinleri değerlendirmelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Özkara Y. (Danışman)
N.ŞEREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Hızlı okuma tekniğinin ikinci sınıf öğrencilerinin okuma hızlarına ve okuduğunu anlama düzeylerine etkisi
Özkara Y. (Danışman)
S.MERGEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmenlerinin ilk okuma yazma öğretimi ve bu süreçte kullanılan kitaplara yönelik görüşleri
Özkara Y. (Danışman)
S.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları ile noktalama işaretlerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÖZKARA Y. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin hikaye edici metinlerde özetleme ve ana fikir bulma becerileri üzerinde hikaye haritalarının etkisi
ÖZKARA Y. (Danışman)