Doç. Dr. UMUT KUBAT DOKUMACI


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İşletme, Ekonomi Ve İş


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

32

Atıf (WoS)

21

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2013

2007 - 2013

Doktora

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Gıda Mühendisliği, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Ege Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Gıda Mühendisliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Çift kültürlülerde kültürleşme, kültürel açıdan simgesel markalar ve marka tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesinde reklam dilinin rolü

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

2007

2007

Yüksek Lisans

İmalat sektöründe iş değerleri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - 2019

2018 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2014 - 2017

2014 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme

2014 - 2014

2014 - 2014

Araştırma Görevlisi Dr.

Koç Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme

2002 - 2005

2002 - 2005

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Gıda Mühendisliği

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

The Impact of Independence and Brand Personality on Brand Evaluations Among Biculturals

KUBAT U.

FINANCIAL ENVIRONMENT AND BUSINESS DEVELOPMENT, 27 - 29 Mayıs 2015, cilt.4, ss.525-536 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2016

2016

Brand Interactions in Social Media, The Role of Personality Traits.

KUBAT U.

21st Marketing Congress, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.207-215, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Power, Self-Construal, and Brand Preferences

KUBAT U., Swaminathan V.

West East Institute Barcelona Conference, Barselona, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

The Role of Cultural Identity on Energy Saving Behavior

KUBAT U., GURHAN CANLI Z.

West East Institute Barcelona Conference, Barselona, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

How Temporal Considerations Affect Pro-Environmental Behavior: The Role of Norms

KUBAT U.

11th ICMIT Conference (International Conference on Management of Innovation and Technology, İstanbul, Türkiye, 11 Aralık 2015, ss.15-26, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Impact of Brand Personality and Independence on Brand Evaluations among Biculturals

KUBAT U.

16th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.444-467, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Power and Product Preferences Examining the Role of Self-Construal and Consumption Setting on Purchase Behavior

KUBAT U., Swaminathan V.

Winter AMA, San Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Şubat 2015, ss.1-2

2014

2014

Putting Environmental Awareness into Consumer Attitudes and Behavior

KUBAT U., GURHAN CANLI Z.

Association for Consumer Research, North American Conference, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Ekim 2014, ss.1

2013

2013

Acculturation, Brand Cultural Symbolism and the Role of Advertising Language on Brand Evaluations

KUBAT U., Swaminathan V.

35th ISMS Marketing Science Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2013, ss.11-12

2013

2013

Biculturals and Brand Preferences

KUBAT U., Swaminathan V.

Consumer Brand Relationships Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 17 Mayıs 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2012

2012

Acculturation, Brand Personality and Brand Preferences

KUBAT U., Swaminathan V.

Association for Consumer Research, North American Conference, Vancouver, Kanada, 4 - 07 Ekim 2012, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Uzay Turizminde Tutundurma Faaliyetleri

KUBAT DOKUMACI U.

Uzay Turizmi, Apaydın Fahri, Editör, Nobel, ss.81-105, 2022

2021

2021

İlaç Pazarlaması

KUBAT U.

Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Apaydın,Fahri, Editör, Nobel, ss.103-126, 2021

2020

2020

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

KUBAT U.

Müşteri Şikayet Yönetimi, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Akademik, ss.139-158, 2020

2018

2018

Consumer – Brand Relationships in Turkey.

Merdin-Uygur E., KUBAT U., GURHAN CANLI Z.

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan A., Yolbulan-Okan E., Editör, Emerald Ink Publishing, Bingley, ss.143-164, 2018

2017

2017

The Impact of Brand Personality and Independence on Brand Evaluations among Biculturals

KUBAT U.

Financial Environment and Business Development, Bilgin M.H., Danis H., Demir E., Can U., Editör, Springer-Verlag , Basel, ss.525-536, 2017

2014

2014

İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli

KUBAT U., AKSOY Ş.

Pazarlama Teorileri, Yagci İ., Cabuk S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.499-528, 2014

Ödüller

Aralık 2015

Aralık 2015

Best Paper Award

Academics World



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

PAAYS

Davetli Konuşmacı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

PAAYS 2017

Katılımcı

Antalya-Türkiye

Burslar

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Doktora Tezi Araştırma Bursu

Fulbright Programı

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Öğrenim Bursu

Avrupa Birliği Komisyonu

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 21

h-indeksi (WOS): 2