Eğitim Bilgileri
2007 - 2013
2007 - 2013Doktora
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Gıda Mühendisliği, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Ege Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Gıda Mühendisliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Çift kültürlülerde kültürleşme, kültürel açıdan simgesel markalar ve marka tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesinde reklam dilinin rolü
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
2007
2007Yüksek Lisans
İmalat sektöründe iş değerleri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2017 - 2018
2017 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2014 - 2017
2014 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme
2014 - 2014
2014 - 2014Araştırma Görevlisi Dr.
Koç Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme
2002 - 2005
2002 - 2005Araştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Gıda Mühendisliği
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024How streamer credibility affects viewers’ willingness to pay for online games: a social identity perspective
KUBAT DOKUMACI U.
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship
, 2024 (SSCI)
2015
2015Crossing the cultural divide through bilingual advertising: The moderating role of brand cultural symbolism
Kubat U., Swaminathan V.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING
, cilt.32, sa.4, ss.354-362, 2015 (SSCI)
2015
2015How, When, and Why Do Attribute-Complementary versus Attribute-Similar Cobrands Affect Brand Evaluations: A Concept Combination Perspective
Swaminathan V., Gurhan-Canli Z., Kubat U., Hayran C.
JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH
, cilt.42, sa.1, ss.45-58, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022SOSYAL GÜÇ VE ANTROPOMORFİZMİN VARLIKLARA VERİLEN DEĞERE ETKİSİ
Dokumaci E. U. K.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.747-772, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Küresel Tüketici Kültürü Temelinde Kültürleşme Ve Kişisel İstekler: Genç Yetişkinlerden Bulgular
Dokumaci E. U. K., Yaras E.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1-28, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Do all, or only some personality types engage in spreading negative WOM? An experimental study of negative WOM, big 5 personality traits and brand personality
Swaminathan V., KUBAT DOKUMACI U.
JOURNAL OF GLOBAL SCHOLARS OF MARKETING SCIENCE
, cilt.31, sa.3, ss.260-272, 2021 (ESCI)
2021
2021Sosyal Medyada Pazarlama Çabalarının Tüketici Tarafından Algılanmasının Marka İlişkilerine ve Ödeme İstekliliğine Etkisi
MOHAMED R., KUBAT U.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Effects of Consumer Self-referencing and Brand Type on Brand Attitude In Online Advertising
KUBAT U., Abubakar Ahmed İ.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.343-366, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
2018Digital Possessions, Extrinsic Aspirations, and the Role of Gender
KUBAT U.
Journal of Internet Applications and Management , cilt.9, sa.1, ss.5-18, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Attitudes towards a Socially Responsible Brand: Effects of Product Type, Anticipated Guilt, and The Role of Gender Identity
KUBAT U.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2017 (Hakemli Dergi)
2011
2011An Examination of the Relationship Among Personal Values, Perceived Value of Education and Satisfaction
KUBAT U.
International Journal of Business and Management Studies , cilt.3, sa.1, ss.407-420, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010İş Değerleri İle Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkini İncelenmesi: Bir Yapısal Denklem Modelleme Yaklaşımı
KUBAT U., Kuruüzüm A.
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , cilt.15, sa.3, ss.487-505, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009An Examination of the Relationship between Work Values and Personality Traits in Manufacturing Industry
KUBAT U., Kuruüzüm A.
International Journal of Business and Management , cilt.1, sa.1, ss.37-48, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
2015The Impact of Independence and Brand Personality on Brand Evaluations Among Biculturals
KUBAT U.
FINANCIAL ENVIRONMENT AND BUSINESS DEVELOPMENT, 27 - 29 Mayıs 2015, cilt.4, ss.525-536
2016
2016Brand Interactions in Social Media, The Role of Personality Traits.
KUBAT U.
21st Marketing Congress, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.207-215, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Power, Self-Construal, and Brand Preferences
KUBAT U., Swaminathan V.
West East Institute Barcelona Conference, Barselona, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016The Role of Cultural Identity on Energy Saving Behavior
KUBAT U., GURHAN CANLI Z.
West East Institute Barcelona Conference, Barselona, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015How Temporal Considerations Affect Pro-Environmental Behavior: The Role of Norms
KUBAT U.
11th ICMIT Conference (International Conference on Management of Innovation and Technology, İstanbul, Türkiye, 11 Aralık 2015, ss.15-26, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Impact of Brand Personality and Independence on Brand Evaluations among Biculturals
KUBAT U.
16th EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2015, ss.444-467, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Power and Product Preferences Examining the Role of Self-Construal and Consumption Setting on Purchase Behavior
KUBAT U., Swaminathan V.
Winter AMA, San Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Şubat 2015, ss.1-2
2014
2014Putting Environmental Awareness into Consumer Attitudes and Behavior
KUBAT U., GURHAN CANLI Z.
Association for Consumer Research, North American Conference, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Ekim 2014, ss.1
2013
2013Acculturation, Brand Cultural Symbolism and the Role of Advertising Language on Brand Evaluations
KUBAT U., Swaminathan V.
35th ISMS Marketing Science Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2013, ss.11-12
2013
2013Biculturals and Brand Preferences
KUBAT U., Swaminathan V.
Consumer Brand Relationships Conference, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 17 Mayıs 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2012
2012Acculturation, Brand Personality and Brand Preferences
KUBAT U., Swaminathan V.
Association for Consumer Research, North American Conference, Vancouver, Kanada, 4 - 07 Ekim 2012, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Uzay Turizminde Tutundurma Faaliyetleri
KUBAT DOKUMACI U.
Uzay Turizmi, Apaydın Fahri, Editör, Nobel, ss.81-105, 2022
2021
2021İlaç Pazarlaması
KUBAT U.
Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Apaydın,Fahri, Editör, Nobel, ss.103-126, 2021
2020
2020Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi
KUBAT U.
Müşteri Şikayet Yönetimi, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Akademik, ss.139-158, 2020
2018
2018Consumer – Brand Relationships in Turkey.
Merdin-Uygur E., KUBAT U., GURHAN CANLI Z.
Marketing Management in Turkey, Öztürkcan A., Yolbulan-Okan E., Editör, Emerald Ink Publishing, Bingley, ss.143-164, 2018
2017
2017The Impact of Brand Personality and Independence on Brand Evaluations among Biculturals
KUBAT U.
Financial Environment and Business Development, Bilgin M.H., Danis H., Demir E., Can U., Editör, Springer-Verlag , Basel, ss.525-536, 2017
2014
2014İknanın Ayrıntılı İnceleme Olasılığı Modeli
KUBAT U., AKSOY Ş.
Pazarlama Teorileri, Yagci İ., Cabuk S., Editör, Mediacat, İstanbul, ss.499-528, 2014
Ödüller
Aralık 2015
Aralık 2015Best Paper Award
Academics World
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017PAAYS
Davetli Konuşmacı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017PAAYS 2017
Katılımcı
Antalya-Türkiye
Burslar
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorDoktora Tezi Araştırma Bursu
Fulbright Programı
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam Ediyor